Yksi pettäjä lisää :(
Olen lukenut täältä monia pettämisketjuja, enkä koskaan olisi uskonut, että olen vielä itse siinä tilanteessa ja kirjoitan tänne. Nyt on pakko kirjoittaa jonnekin, että vähän rauhoitun. Ihan klassinen tilanne. Perhe nukkumassa ja minä olohuoneessa koneella. Tyttäreltä vapautui kone (miehen) ja oli tarkoitus käydä fasessa ja netissä muutenkin, koska olen illanvirkku. Miehellä oli jäänyt fase auki ja uteliaana katsoin erästä keskustelua. Olen tämän henkilön suhteen ollut hiukan epäluuloinen, mutta ajatellut, että epäilen turhia.
Siellä vilisee sydämen kuvia ja kultaa ja pusia, että silleen :( Ja vähän suorempaakin sanastoa. Eri kaupungeissa asutaan mutta miehellä paljon reissuja, joten ihan mahdollista tapailla, jos on haluja.
Piti mennä nukkumaan mutta päässä humisee, kädet kylmät ja tärisee, enkä tiedä itkisinkö vai kiljuisinko.
Yritän hillitä alkavaa raivoa, kun tekisi mieli käydä kumauttamassa miestä jollain kovalla, tai ainakin raastaa pystyyn ja vaatia hyvää (?) selitystä. Eikä se taida olla hyvä ajatus. Haluan selvitellä tämän omassa päässäni, ennen kuin miehelle selviää, että tiedän.
Mutta millä hemmetillä selviän edes tästä yöstä :((
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 05:21"]
älä nyt heti vedä kaikkia kortteja pöytään ja näytä, että tiedät kaiken. Ota aikalisä, selvittele rauhassa eri vaihtoehtoja ja tee suunnitelma, miten haluat edetä. Ensinnäkin mieti, haluatko pitää tuollaisen miehen ylipäänsä? Se vaikuttaa paljon juttuihin. En suosittele jäämään miksikään kynnysmatoksi, vaikka tuntuisi ok ratkaisulta, niin jossain vaiheessa kadut. Selvittele mahdollisimman paljon siitä naisesta ja arvioi tilanne myös sen perusteella. Arvioi myös taloudelliset jutut ym., jos jäät lasten kanssa, niin saat varmasti tukia ym. Ja kai sinulle osuus siitä asunnostakin kuuluu? Mieti mitä haluat, selvitä kaikki faktat, tee suunnitelma joka hyödyttää itseäsi ja lapsiasi mahdollisimman paljon ja lopuksi räjäytä paska miehesi ja tämän daamin niskaan. Jos haluat miehen pitää, pidä huoli, että hän tietää ja tuntee tasan tarkkaan millaisen mokan on tehnyt ja käyttäytyy sen mukaisesti jatkossa. Niin mä tekisin :) Ja itse asiassa olen tehnytkin...
[/quote]
Hyviä neuvoja -ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"]
Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu?
[/quote]
No minusta vaan on parempi tietää missä mennään, kun epäilys kerran on herännyt. -ap
[/quote]
Nii, rikot jopa.lakia sen takia, mut hei! Tarkotus pyhittää keinot? Eikö?
Säälittävää touhua!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:04"]
Vittu mää nautin ap:n kohtalosta :D toivottavasti miehesi saa tuosta uuden ja ihanan naisen itselleen
[/quote]
Ainakin vanhemman -ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"] Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu? [/quote] No minusta vaan on parempi tietää missä mennään, kun epäilys kerran on herännyt. -ap [/quote] Nii, rikot jopa.lakia sen takia, mut hei! Tarkotus pyhittää keinot? Eikö? Säälittävää touhua!
[/quote]
Ja mikä laki meidän olohuoneeseen löytää. Totta kai katson, jos auki jätetään. -ap
Pettäminen on kurja jutru, mutta yksi asia tuossa aloituksessa särähti korvaan. Tekeekö sun useinkin mieli kumautella miestäsi jollain? Kumautteletko lapsiasikin? Olisiko impulsiivinen väkivaltaisuutesi syy siihen, miksi miehesi pettää. Hän haluaa väkivallattoman sugteen, muttei uskalla lähteä sinun luotasi koska pelkää reaktiotasi?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:43"]
Pettäminen on kurja jutru, mutta yksi asia tuossa aloituksessa särähti korvaan. Tekeekö sun useinkin mieli kumautella miestäsi jollain? Kumautteletko lapsiasikin? Olisiko impulsiivinen väkivaltaisuutesi syy siihen, miksi miehesi pettää. Hän haluaa väkivallattoman sugteen, muttei uskalla lähteä sinun luotasi koska pelkää reaktiotasi?
[/quote]
Mietinkin voiko sitä laittaa, jos siihen joku takertuu. Ei, en kumauttele ketään. Se oli ihan kuvainnollisesti.
Olen liiankin kiltti, korkeintaan huudan, enkä sitäkään usein. Taitaa pikemminkin etsiä tempperamenttisempaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:52"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:43"]
[/quote]
Mietinkin voiko sitä laittaa, jos siihen joku takertuu. Ei, en kumauttele ketään. Se oli ihan kuvainnollisesti.
Olen liiankin kiltti, korkeintaan huudan, enkä sitäkään usein. Taitaa pikemminkin etsiä tempperamenttisempaa. -ap
[/quote]
Olisiko mielestäsi hyväksyttävää, että puolisosi kirjoittelisi nettiin että tekisi mieli kumautella sinua. Tai ihan yleisestikin ajatellen, onko perheväkivallalla hekumointi tai sen "kuvailu" mielestäsi hyväksyttävämpää jos sitä ei nyt heti toteuta?
Jos tuon kumeuttelun kirjoittaminen mietitytti sinua, niin olisit jättänyt sen kirjoittamatta. Alensit sillä itsesi pettäjän tasolle, ellet alemmaksikin. Perheväkivallan ei pitäisi olla noin kevyt aihe, että siitä voi heittää vähän läppää, kun "enhän mä oikeasti". Jos ei oikeasti sitä haluaisi, et siitä myöskään haaveilisi.
Olikohan tyttäresi nähnyt isänsä viestittelyt kun kerran kone oli ensin hänellä? Jättikö hän sivun auki? Jos tästä tietää jo lapsetkin, niin silloin varsinkin toimintasi tulee olla suoraselkäistä ja esimerkillistä. Tosin pitää sen olla muutenkin kun talossa kerran on kaksi teiniä, jotka seuraavat haukkana joka ikistä asiaa mitä sanotte ja teette.
Eli nyt laitat miehelle viestiä, että teillä on palaveri illalla klo 17 keittiössä ja sitten puhutte ja suunnittelette tulevaisuutenne paperille auki. Rähinöitä ei tarvitse, eikä sinun tarvitse antaa tuumaakaan periksi asioista vaan sinä jäät asuntoon lasten kanssa ja mies lähtee - näin ilman muuta, sinä et lähde minnekään asuntoja etsimään sen takia, että mies on tieten tahtoen teille tuon tilanteen aikaan saanut. Sinulla on nyt pallot käsissä ja lapset takanasi, mies on aika vähillä eväillä itseään puolustamassa.
Mieti päivän aikana aikataulut, tärkeimmät huonekalujaot yms. paperille ja hieman keskusteluun runkoa ettei se karkaa väittelyksi. Rauhoitut ja laitat palaverikutsun nyt.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:32"]Aina kauhistellaan kun mies pettää, mutta naisia kannustetaan käymään vieraissa. Saitpa maistaa omaa lääkettäsi.
[/quote]
Mistä ihmeestä päättelet sellaista, että aloittaja hyväksyisi naisten vieraissakäynnin yhtään sen enempää kuin miestenkään??
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:32"]Aina kauhistellaan kun mies pettää, mutta naisia kannustetaan käymään vieraissa. Saitpa maistaa omaa lääkettäsi.
[/quote]
Mistä ihmeestä päättelet sellaista, että aloittaja hyväksyisi naisten vieraissakäynnin yhtään sen enempää kuin miestenkään??
[/quote]
Ainakin aloittaja hyväksyy perheväkivallan, kun oikein haaveilee miehensä pahoinpitelystä kovalla esineellä.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:13"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:32"]Aina kauhistellaan kun mies pettää, mutta naisia kannustetaan käymään vieraissa. Saitpa maistaa omaa lääkettäsi.
[/quote]
[/quote]
Ainakin aloittaja hyväksyy perheväkivallan, kun oikein haaveilee miehensä pahoinpitelystä kovalla esineellä.
[/quote]
Mikset vastannut esittämääni kysymykseen? -53
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"]
[/quote]
Vittu mikä urpo. Parempiko olisi olla tietämätön ja toinen saisi jatkaa touhujaan kaikessa rauhassa. Ihan oikein, että paljastui.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"]
[/quote]
Vittu mikä urpo. Parempiko olisi olla tietämätön ja toinen saisi jatkaa touhujaan kaikessa rauhassa. Ihan oikein, että paljastui.
[/quote]
Juu. Mieluummin maksaa sakkoja ja/tai suorittaa ehdollista kirjesalaisuuden riklomisesta kuin elää epätietoisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"] Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu? [/quote] Vittu mikä urpo. Parempiko olisi olla tietämätön ja toinen saisi jatkaa touhujaan kaikessa rauhassa. Ihan oikein, että paljastui. [/quote] Juu. Mieluummin maksaa sakkoja ja/tai suorittaa ehdollista kirjesalaisuuden riklomisesta kuin elää epätietoisuudessa.
[/quote]
Se on pieni paha totuuden rinnalla
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:52"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:43"] Pettäminen on kurja jutru, mutta yksi asia tuossa aloituksessa särähti korvaan. Tekeekö sun useinkin mieli kumautella miestäsi jollain? Kumautteletko lapsiasikin? Olisiko impulsiivinen väkivaltaisuutesi syy siihen, miksi miehesi pettää. Hän haluaa väkivallattoman sugteen, muttei uskalla lähteä sinun luotasi koska pelkää reaktiotasi? [/quote] Mietinkin voiko sitä laittaa, jos siihen joku takertuu. Ei, en kumauttele ketään. Se oli ihan kuvainnollisesti. Olen liiankin kiltti, korkeintaan huudan, enkä sitäkään usein. Taitaa pikemminkin etsiä tempperamenttisempaa. -ap [/quote] Olisiko mielestäsi hyväksyttävää, että puolisosi kirjoittelisi nettiin että tekisi mieli kumautella sinua. Tai ihan yleisestikin ajatellen, onko perheväkivallalla hekumointi tai sen "kuvailu" mielestäsi hyväksyttävämpää jos sitä ei nyt heti toteuta? Jos tuon kumeuttelun kirjoittaminen mietitytti sinua, niin olisit jättänyt sen kirjoittamatta. Alensit sillä itsesi pettäjän tasolle, ellet alemmaksikin. Perheväkivallan ei pitäisi olla noin kevyt aihe, että siitä voi heittää vähän läppää, kun "enhän mä oikeasti". Jos ei oikeasti sitä haluaisi, et siitä myöskään haaveilisi.
[/quote]
Huoh -ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 05:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 04:32"]
Minä olisin jo sulhon käynyt herättämässä. Ja keskusteltu olisi niin kauan, että asia selvä. Olisin varmaan pakottanut soittamaan morsmaikulle ja vaatinut laittamaan kaiuttimen päälle. Kuunnellut, että mitä siellä toisessa päässä selvitetään. Mä en pysty noin tyynesti suhtautumaan kuin ap.
[/quote]
Minä voisin kuvitella käyttäytyväni kuin ap. Kirjoittaminen on niin selkäytimessä, että kappalejaot ja muut tulisi automaattisesti. Muutenkaan ei tapanani ole riehua enää tässä iässä. Teininä olisin saattanut repiä poikaystävän kappaleeksi. Mutta nyt jos tällaista kävisi, alkaisi päässä heti kehrätä toimintasuunnitelma, mitä tekisin.
Eli meillä myös teinejä. Jos näin kävisi, ei olisi mitään mieltä riehua. Kartoittaisin ensin paikkakunnan asuntotarjonnan, tämän jälkeen selittäisin teineille tilanteen, että ero tulossa, lähdettekö matkaan vuokra-asuntoon, vai jäättekö isällenne. Sen jälkeen, kun olisin kartoittanut asiani kuntoon, ilmoittaisin miehelle, että olen lähdössä, asunto odottaa ja eropaperit laitan vetämään.
Vasta, kun olisin päässyt omaan asuntoon rauhaan, alkaisin keskustella, mitä oikein on tapahtunut. Riehuminen nyt ei mitään auta ja en vain jaksaisi kuunnella turhia selittelyjä, että hullu, kun epäilet ja ei se mitään ja ei olisi saanut tutkia toisen yksäreitä.
[/quote]
Näin. Pakko miettiä kunnolla mikä on tilanne, mitä voin tehdä ja mitä en. Ja millä aikataululla. Saan tehdä sen rauhassa, jos pystyn hillitsemään itseni. -ap