Yksi pettäjä lisää :(
Olen lukenut täältä monia pettämisketjuja, enkä koskaan olisi uskonut, että olen vielä itse siinä tilanteessa ja kirjoitan tänne. Nyt on pakko kirjoittaa jonnekin, että vähän rauhoitun. Ihan klassinen tilanne. Perhe nukkumassa ja minä olohuoneessa koneella. Tyttäreltä vapautui kone (miehen) ja oli tarkoitus käydä fasessa ja netissä muutenkin, koska olen illanvirkku. Miehellä oli jäänyt fase auki ja uteliaana katsoin erästä keskustelua. Olen tämän henkilön suhteen ollut hiukan epäluuloinen, mutta ajatellut, että epäilen turhia.
Siellä vilisee sydämen kuvia ja kultaa ja pusia, että silleen :( Ja vähän suorempaakin sanastoa. Eri kaupungeissa asutaan mutta miehellä paljon reissuja, joten ihan mahdollista tapailla, jos on haluja.
Piti mennä nukkumaan mutta päässä humisee, kädet kylmät ja tärisee, enkä tiedä itkisinkö vai kiljuisinko.
Yritän hillitä alkavaa raivoa, kun tekisi mieli käydä kumauttamassa miestä jollain kovalla, tai ainakin raastaa pystyyn ja vaatia hyvää (?) selitystä. Eikä se taida olla hyvä ajatus. Haluan selvitellä tämän omassa päässäni, ennen kuin miehelle selviää, että tiedän.
Mutta millä hemmetillä selviän edes tästä yöstä :((
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:18"]
no niin ,faktat pöytään. oletko itse ollut hyvä vaimo, tehnyt aloitteita seksin ja pitänyt itsesi kuosissa. et nalkuttanut liikaa ym? ei tuomita miestä ennen kun tiedetään millanen pirttihirmu vaimo kyseessä? - toinen nainen
[/quote]
Tässä viestiketjussa ei ollut kaiketi kyse siitä, kumpi on parempi puolisona. Ei siis lähdetä arvostelemaan kummankaan seksuaalisia taitoja tai halukkuutta. Kyse oli pettämisestä - avioliiton ulkopuolisesta suhteesta. Jos on tyytymätön kumppaniinsa tai yhdyntäfrekvensiin, asia pitää ottaa puheeksi eikä touhuta toisen selän takana. Toisen syyttäminen omasta ala-arvoisesta toiminnasta on taas defenssi, jolla pyritään suojaamaan minää. Keskustelupalstalle kirjoittajissa siis lienee yksilöitä, joilla "ei ole puhtaat jauhot pussissa".
[/quote]
Ehkäpä tässä tilanteessa vaimon syyllistäminen lain rikkomisesta ei johdu jostai "ei ole puhtaat jauhot pussissa" defenssistä, vaan ihan vaikkapa siitä, että joku on joutunut tuollaisen laittomuuden kohteeksi ja asiasta loukkaantunut verisesti!
Mun puhelinta, sposteja ja facea on pällistelty luvatta ja sen jälkeen vedetty omia johtopäätöksiä YKSITTÄISTEN VIESTIEN johdosta!
SAATANAN SÄÄLITTÄVÄÄ JA TODELLA ALHAISTA MENNÄ TOISEN YKSITYISVIESTEJÄ LUKEMAAN!!!!
Nim. en IKINÄ petä
Ap on saanut vastauksia joiltakin suorastaan pelottavan häiriintyneiltä tyypeiltä. Jotenkin ahdistaa että noin empatiakyvyttömiä ja julmia ihmisiä todella on. Toisaalta on hyvä muistaa, että tuollaiset kerääntyvät tänne koska täällä voi nimettömänä ammuskella puskista.
Voimia sinulle ap, tilanteesi kuulostaa todella raskaalta!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:16"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:10"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"] Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu? [/quote] No minusta vaan on parempi tietää missä mennään, kun epäilys kerran on herännyt. -ap [/quote] Nii, rikot jopa.lakia sen takia, mut hei! Tarkotus pyhittää keinot? Eikö? Säälittävää touhua! [/quote] Ja mikä laki meidän olohuoneeseen löytää. Totta kai katson, jos auki jätetään. -ap [/quote] Vai, että mikäkö laki ylettää teidän valtakuntaanne? :D Sitä kutsutaan Suomen laiksi, joka koskettaa myös teidän olohuonettanne. Sinulla EI OLE lupaa mennä kattelemaan toisten viestejä ILMAN LUPAA! Nyt rikoit lakia, jota kutsutaan yksityisyyden suojaksi, myös kirjesalaisuuden rikkominen. Toivottavasti miehesi nostaa sinua vastaan syytteet. Olethan rikollinen. Pettäminen kun ei ole laitonta, mutta sun tekos on.
[/quote]
No jaa, tuskinpa tuosta edes sakkoja saisi jos ap ei ole varta vasten mennyt kaivelemaan miehensä yksityisiä viestejä vaan sattunut näkemään keskustelun, jonka mies on itse jättänyt auki koneelle, jonka tietää olevan muidenkin perheenjäsenten käytössä. Ihan sama juttu jos löydät keittiön pöydälle jätetyn kirjeen ja satut sen lukemaan tietämättä etukäteen, ettei se ole sinulle tarkoitettu. Menee kyllä enemmän ap:n miehen oman huolimattomuuden piikkiin. (Tai ehkä oli tarkoituksella jättänyt keskustelun koneelle auki ap:n löydettäväksi?)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:16"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:10"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"] Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu? [/quote] No minusta vaan on parempi tietää missä mennään, kun epäilys kerran on herännyt. -ap [/quote] Nii, rikot jopa.lakia sen takia, mut hei! Tarkotus pyhittää keinot? Eikö? Säälittävää touhua! [/quote] Ja mikä laki meidän olohuoneeseen löytää. Totta kai katson, jos auki jätetään. -ap [/quote] Vai, että mikäkö laki ylettää teidän valtakuntaanne? :D Sitä kutsutaan Suomen laiksi, joka koskettaa myös teidän olohuonettanne. Sinulla EI OLE lupaa mennä kattelemaan toisten viestejä ILMAN LUPAA! Nyt rikoit lakia, jota kutsutaan yksityisyyden suojaksi, myös kirjesalaisuuden rikkominen. Toivottavasti miehesi nostaa sinua vastaan syytteet. Olethan rikollinen. Pettäminen kun ei ole laitonta, mutta sun tekos on.
[/quote]
No jaa, tuskinpa tuosta edes sakkoja saisi jos ap ei ole varta vasten mennyt kaivelemaan miehensä yksityisiä viestejä vaan sattunut näkemään keskustelun, jonka mies on itse jättänyt auki koneelle, jonka tietää olevan muidenkin perheenjäsenten käytössä. Ihan sama juttu jos löydät keittiön pöydälle jätetyn kirjeen ja satut sen lukemaan tietämättä etukäteen, ettei se ole sinulle tarkoitettu. Menee kyllä enemmän ap:n miehen oman huolimattomuuden piikkiin. (Tai ehkä oli tarkoituksella jättänyt keskustelun koneelle auki ap:n löydettäväksi?)
[/quote]
Juu mutta onhan täällä akat keuhkonneet, että aivan oikeutetusti saa mennä miehen viesteille jos jotain epäilee. :)
Siinä vaiheessa kun menee, kannattaa kaksi kertaa miettiä sitä että jos ei löydykään ja mies antaa tästä hyvästä kenkää. Oletko siihen valmis.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:00"]
no nostat kissan pöydälle ja puhut sen miehesi kanssa. Me täällä emme voi tietää kaikkea. Foorumilal ihmiset tykkää jakaa absoluuttisia ja mielellään räväköitä mustavalkoisia ohjeita (jätä se sika ja kuse sen puuroon yms.)
Vanhemmuus, parisuhde ja elämä ovat monimutkaisia. Moni suhde on käynyt läpi pettämisdraaman ja selvinnyt, usein niin että pettämiseen johtaneet syyt on tullut selvitettyö ja suhde on moelmmille parempi. Toisaalta, jotkut suhteet päättyvöt ja mies on oikeasti sika.
asiat eivät ole niin simppeleitä. Teillä on joka tapauksessa rankat ajat edessä eroatte tai ette, mutta olette selvästikin eläneet yhdessä yli 10v niin ei sitä heitetä pois yön yli, vaikka toinen olisi törttöillyt kuinka.
Vaadit äijän pöydän ääreen ja keskustelette homman läpi. Suosittelen myös parisuhdeapua (kirkon kautta saatavasta ei kirkollisesta avusta olen kuullut usealta parilat hirmusti kehuja - ja saa siis olla pakana). Ja näin suosittelen, että toimitte erositte tai ette.
Paska homma ja jaksamisia.
[/quote]
Kiitos. Tuota kirkon parisuhdeapua pitää harkita. Menee sitten syteen tai saveen. -ap
Ei tuossa ulkopuolinen apu auta, potki ukko pihalle.
Mun mies on pitkään pettänyt nettituttavuutensa kanssa. Olemme olleet 15 v naimisissa ja kouluikäisiä lapsia on kolme. Tämä tapahtui aikaan jolloin meillä ei juuri ollut muuta kun kiirettä töiden ja lasten juttujen kanssa. Arki rullasi ok mutta parisuhde oli retuperällä.
Pitkään asian paljastumisen jälkeen oli vaikeaa. Mies ei halunnut päästää irti ihastuksestaan ja minä yritin saada miestä tajuamaan mitä menettää jos jatkaa suhdetta. Järjestimme paljon kahdenkeskistä aikaa jotta saimme selvitellä rauhassa asioita. Helppoa se ei ollut.
Nyt tilanne näyttää selkeämmältä. Käymme pariterapiassa ja mies on lopettanut suhteen. En vieläkään osaa luottaa mieheen mutta toivon että se palaa ajan myötä jos mies on luottamuksen arvoinen.
Lue Väestöliiton sivuilta juttuja niin saat vähän ajatuksia, siellä oli monta samantapaista tarinaa.
Itsekin tiedän monta suhdetta, jotka läpikäyneet moisen kriisin ja tulleet läpi suhde paljon paremmassa tilassa. Usein (jos normi kunnon mies eika joku pelimies/sika) pettäminen lähtee siitä että joku muu elämässä tai suhteessa on luisunut pieleen. Itse olen mies ja siis kuullut miesten puolen tarinoista ja tiedän että pettämiset jääneet siihen yhteen draamaan.
Nämä 17v kommentit että heitä se mies pihalle ja vaihda lukot, eivät oikeasti tedä kuinka aikusessa elämässä toimitaan.
Me emme voi tietää kaikkea ja tältä pohjalta täällä absoluutisia neuvoja jakavat kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Mutta älä lykkää esiin tuomista, sen täytyy olla hirveää kidutusta sulle.
Jotain laista tietävänä voin vakuuttaa, että tässä ei ole rikottu lakia, ehkä lain henkeä.
Ensinnäkin, jos perheessä on yhteinen kone ja sillä auki olevia sivuja, ei kukaan perheenjäsen riko lakia, vaikka niitä aukijätettyjä sivuja lukaisee. SAmalla tavalla jos joku perheenjäsen jättää kirjeen pöydälle ja toinen sen siitä pöydältä tulee, ei ole rikottu lakia, kun lukijalla ei voi olla aavistustakaan, kenen se kirje on ja miksi se on jätetty siihen pöydälle kenen tahansa luettavaksi.
Jotta kirjesalaisuutta rikotaan, täytyy löytyä todisteita siitä, että kirje, sähköposti tai tietokone on avattu ilman omistajansa lupaa. Siis toisin sanoen kirje avataan kuoresta ja luetaan, tietokone/FB-tili hakkeroidaan auki jne. Esim. työpaikallamme minä itse rikkoisin lakia, jos jättäisin viestit auki koneelleni, johon on pääsy käytännössä kenellä tahansa. Se lukija tulee yhtieselle koneelle eikä voi tietää, mitkä jutut ovat salaisuuksia. Hänen on voitava sulkea käyttämäni ohjelmat ja siinä sivussahan sitä väkisinkin näkee, mitä toinen on lukenut.
Eri asia on kännykkä. Se kun on yleensä henkilökohtainen, niin voitaisiin olettaa, että vaikka ns. vahingossa menisikin vastaamaan ja näkee samalla aukiolevan tekstiviestin, on kyseinen henkilö tietoinen, että "astuu toisen yksityisalueelle". Kenenkään kännykkään ei ole tarve koskea, ellei se kännykkä ole yhteinen.
Ap ei siis rikkonut lakia, toki lain henkeä eli tajutessaan katsovansa miehen FB-sivua, hänen olisi pitänyt se sulkea, mutta koska se oli auki yhteisellä koneella, on ap:lla ollut oikeus olettaa, että kyseessä ei ole salaisuus.
Yksinkertaista, eikö? Jokainen vastaa itse omista viesteistään ja tileistään eikä jätä niitä auki yhteiselle koneelle. Kyllä edelleenkin sillä käyttäjällä on se vastuu eikä satunnaine ohikulkija voi joutua syytteeseen siitä, että sattui nostamaan aukinaisen kirjeen maasta tai vilkaisemaan ohikulkiessaan tietokoneen näyttöä. Se vastuu on sillä, joka on ne kirjeet avannut ja jättänyt lojumaan muiden eteen tai joka on omat ohjelmansa avannut eikä vaivautunut niitä sulkemaan..
Kaikesta huolimatta luulen tätä provoksi.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:10"]
Jotain laista tietävänä voin vakuuttaa, että tässä ei ole rikottu lakia, ehkä lain henkeä.
Ensinnäkin, jos perheessä on yhteinen kone ja sillä auki olevia sivuja, ei kukaan perheenjäsen riko lakia, vaikka niitä aukijätettyjä sivuja lukaisee. SAmalla tavalla jos joku perheenjäsen jättää kirjeen pöydälle ja toinen sen siitä pöydältä tulee, ei ole rikottu lakia, kun lukijalla ei voi olla aavistustakaan, kenen se kirje on ja miksi se on jätetty siihen pöydälle kenen tahansa luettavaksi.
Jotta kirjesalaisuutta rikotaan, täytyy löytyä todisteita siitä, että kirje, sähköposti tai tietokone on avattu ilman omistajansa lupaa. Siis toisin sanoen kirje avataan kuoresta ja luetaan, tietokone/FB-tili hakkeroidaan auki jne. Esim. työpaikallamme minä itse rikkoisin lakia, jos jättäisin viestit auki koneelleni, johon on pääsy käytännössä kenellä tahansa. Se lukija tulee yhtieselle koneelle eikä voi tietää, mitkä jutut ovat salaisuuksia. Hänen on voitava sulkea käyttämäni ohjelmat ja siinä sivussahan sitä väkisinkin näkee, mitä toinen on lukenut.
Eri asia on kännykkä. Se kun on yleensä henkilökohtainen, niin voitaisiin olettaa, että vaikka ns. vahingossa menisikin vastaamaan ja näkee samalla aukiolevan tekstiviestin, on kyseinen henkilö tietoinen, että "astuu toisen yksityisalueelle". Kenenkään kännykkään ei ole tarve koskea, ellei se kännykkä ole yhteinen.
Ap ei siis rikkonut lakia, toki lain henkeä eli tajutessaan katsovansa miehen FB-sivua, hänen olisi pitänyt se sulkea, mutta koska se oli auki yhteisellä koneella, on ap:lla ollut oikeus olettaa, että kyseessä ei ole salaisuus.
Yksinkertaista, eikö? Jokainen vastaa itse omista viesteistään ja tileistään eikä jätä niitä auki yhteiselle koneelle. Kyllä edelleenkin sillä käyttäjällä on se vastuu eikä satunnaine ohikulkija voi joutua syytteeseen siitä, että sattui nostamaan aukinaisen kirjeen maasta tai vilkaisemaan ohikulkiessaan tietokoneen näyttöä. Se vastuu on sillä, joka on ne kirjeet avannut ja jättänyt lojumaan muiden eteen tai joka on omat ohjelmansa avannut eikä vaivautunut niitä sulkemaan..
[/quote]
Kiitos tästä!
Toi jankuttajahan on ihan pimee. Ei millään muulla mitään väliä, kunhan ei lakia rikota. Jos ihmisten keksimää lakia rikkoo, ansaitsee viettää loppuelämänsä tyrmässä. Pettäminenkin on ok, mutta jos on niin huolimaton että jää siitä kiinni, se kenelle jäi kiinni menettää kaikki oikeutensa, koska laki. Ei vittu näitä sekoja.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:04"]
Ois kiva lukea tätä ketjua ja varsinkin kuulla miten ap:llä menee nyt, mut hankalaa se on kun on kilometrin mittaisia lainauksia keskusteluista. Ja aika paljon käytetty palstatilaa siihen onko viestin lukeminen ollut laillista vai ei. Pistäähän tuommoinen väkisinkin silmään vaikka kuinka koittais äkkiä painaa ruksia yläkulmasta. Ja se ei tainnu olla edes pointti tässä jutussa vaikka siitä täällä eniten jauhetaan. Kerro ap miten menee nyt?
[/quote]
Olin koko päivän pois kotoa, eikä tilanne ole edennyt mihinkään suuntaan. Halusin vain etäisyyttä ja jutella vanhemman ystävän kanssa. En ole nukkunut eilisillan jälkeen, joten välttelen miestä parhaani mukaan. Muuten sanoisin jotain, jota varmasti kadun, ärtyisä kun olen. Mies meni töistä tultua koneelle ja näpyttelee nyt kännykkää makuuhuoneessa. Tiedän katsomattakin, koska ei muuten olisi siellä tähän aikaan. Kohta pitäisi mennä porukalla saunaan, hah :(
Toivottavasti aamulla on jotain uusia ajatuksia päässä. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:56"]
Toi jankuttajahan on ihan pimee. Ei millään muulla mitään väliä, kunhan ei lakia rikota. Jos ihmisten keksimää lakia rikkoo, ansaitsee viettää loppuelämänsä tyrmässä. Pettäminenkin on ok, mutta jos on niin huolimaton että jää siitä kiinni, se kenelle jäi kiinni menettää kaikki oikeutensa, koska laki. Ei vittu näitä sekoja.
[/quote]
Eikä hänellä ymmärrystä löydy sillekään että laki suhteuttaa rangaistuksen teon haitallisuuteen (toivottavasti). Pettäjän narauttamisessa haitta yleensä rajoittuu siihen mieheen joka ei enää pysty kahta naista pyörittämään, joten joku joskus jossain uskaltaa ehkä sen riskin oman hyvinvointinsa kustannuksella ottaa. En tiedä joutaisiko siitä sitten vauhkoajan oikeustajun mukaan vankilaan vs esimerkiksi väkivalta- tai seksuaalirikoksilla aiheutettu kärsimys.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:04"]
Ois kiva lukea tätä ketjua ja varsinkin kuulla miten ap:llä menee nyt, mut hankalaa se on kun on kilometrin mittaisia lainauksia keskusteluista. Ja aika paljon käytetty palstatilaa siihen onko viestin lukeminen ollut laillista vai ei. Pistäähän tuommoinen väkisinkin silmään vaikka kuinka koittais äkkiä painaa ruksia yläkulmasta. Ja se ei tainnu olla edes pointti tässä jutussa vaikka siitä täällä eniten jauhetaan. Kerro ap miten menee nyt?
[/quote]
Olin koko päivän pois kotoa, eikä tilanne ole edennyt mihinkään suuntaan. Halusin vain etäisyyttä ja jutella vanhemman ystävän kanssa. En ole nukkunut eilisillan jälkeen, joten välttelen miestä parhaani mukaan. Muuten sanoisin jotain, jota varmasti kadun, ärtyisä kun olen. Mies meni töistä tultua koneelle ja näpyttelee nyt kännykkää makuuhuoneessa. Tiedän katsomattakin, koska ei muuten olisi siellä tähän aikaan. Kohta pitäisi mennä porukalla saunaan, hah :(
Toivottavasti aamulla on jotain uusia ajatuksia päässä. -ap
[/quote]
Hui, itse en kestäisi olla sanomatta mitään.. tsemppiä!
Suu auki nainen. Potki se äijä ulos kämpästä! Sano että toivottavasti se ämmi ottaa sut majoittaakseen! Takasin ei ole mitään asiaa!
Huvittavia nuo neuvot "tee lista tärkeimmistä huonekaluista" tai "lähetä miehelle palaverikutsu" ja että heti avioerohakemuksen I-vaihe aamulla hakuun niin mies saa signaalin ettei noin sovi toimia ja sen voi sitten perua jos ei mene II-vaiheeseen. Puhumattakaan viestisalaisuussekopäästä.
Huokaus. Ihan kun uhmaikäiset selvittelisivät valta-asemiaan. Loukattuna monet tekevät typeryyksiä, pakkaa kimpsusi ja häivy (huolimatta, että tässä on yhteiseloa 10 vuotta ja asunto on molempien jne.).
Minun mieheni sanoi, että suhteemme alussa häneen teki vaikutus, että olen ensimmäinen järkevä nainen minkä hän on tavannut. (Joo, hän ei ole mikään eilisen teeren poika). Hän tietää, että vaikeuksista selvitään keskustelemalla jos sellaisiin joudutaan. Minun ei tulisi mieleenkään lähteä kostamaan jos tunnen, että minua on loukattu. Usein puolisot ovat eri puolilla ja onnettomia valtataisteluasemissa. Asiat keskustellaan ja tehdään johtopäätökset. Suhteen saa toimimaan jos riidankin aikana muistaa että toinen ei ole vihollinen. Jäitä hattuun hyvät naiset. Jokainen ihminen on arvokas eikä sitä asiaa muuta, että joskus asiat menee pieleen. Turha hyökätä loukattuna vaan selvittää asiat rauhassa, ajan kanssa.
Ystäväni kehui kuinka temperamenttinen hän oli suuttuessaan ja me ystävät ajattelimme, et joo, jalan polkeminen ja raivohuuto meikit poskella ei ole kovin viehättävää nelikymppisenä ja vielä kännissä. Ei ollenkaan sexy vaikka hänestä hän oli kuin elokuvasta "Kuinka äkäpussi kesytetään". Vähän pomppas.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:31"]
[/quote]
[/quote]
No, voihan sen noinki selitellä. "Mä vaa niinku ihan vahingos vaa katoin ja luin ne kaikki viestit, mitä siin ketjus oli. Se vaa oli siin auki sillain sopivasti ja sit hiiri niinku ihan vaan vahingossa selas sitä keskusteluu ylöspäin ja mä vaan vahingos luin kaiken siitä."
Kyllä jumalauta pitää ihmisten pystyä luottamaan toiseen sen verran, ettei tämä mene tutkimaan jos on unohtanut vaikkapa facen auki.
Se ei kuulu kenellekään muulle. Eli valitettavasti lakia rikottiin, tulipa sakkoa tai linnaa. Kyse ei ole rangaistuksen määrästä vaan siitä, että ap on rikollinen LAIN mukaan.
Tosin tää nyt on vaan niin mielenkiintost miten ap:n lain rikkominen käännetään miehen syyks, mut miehen pettämistä ei sais vahingossakaan kääntää ap:n syyksi. Vitun noloa tämmönen "Mies on sika ja nainen on täydellinen"-ajattelu täällä. Vaan jos tilanne oliski toisinpäin, et mies olisi saanu ap:n kiinni pettämisestä samalla tavalla ni johan täällä haukuttaisiin mies kusipääks ja kamalaks ihmiseks ku oli menny muka "vahingossa" lukee vaimonsa fb viestejä.
En tajua teidän valtaosan ajatuksenjuoksua. Vaikka mulla on pillu, niin silti EN VAAN TAJUA tätä naisten kyräilyä ja järjen juoksua (tosin sehä ei juokse, kuten tämä ketju todistaa ap:sta ja hänen kannattajajoukkioistaan!).
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:18"]
no niin ,faktat pöytään. oletko itse ollut hyvä vaimo, tehnyt aloitteita seksin ja pitänyt itsesi kuosissa. et nalkuttanut liikaa ym? ei tuomita miestä ennen kun tiedetään millanen pirttihirmu vaimo kyseessä? - toinen nainen
[/quote]
Tässä viestiketjussa ei ollut kaiketi kyse siitä, kumpi on parempi puolisona. Ei siis lähdetä arvostelemaan kummankaan seksuaalisia taitoja tai halukkuutta. Kyse oli pettämisestä - avioliiton ulkopuolisesta suhteesta. Jos on tyytymätön kumppaniinsa tai yhdyntäfrekvensiin, asia pitää ottaa puheeksi eikä touhuta toisen selän takana. Toisen syyttäminen omasta ala-arvoisesta toiminnasta on taas defenssi, jolla pyritään suojaamaan minää. Keskustelupalstalle kirjoittajissa siis lienee yksilöitä, joilla "ei ole puhtaat jauhot pussissa".