Yksi pettäjä lisää :(
Olen lukenut täältä monia pettämisketjuja, enkä koskaan olisi uskonut, että olen vielä itse siinä tilanteessa ja kirjoitan tänne. Nyt on pakko kirjoittaa jonnekin, että vähän rauhoitun. Ihan klassinen tilanne. Perhe nukkumassa ja minä olohuoneessa koneella. Tyttäreltä vapautui kone (miehen) ja oli tarkoitus käydä fasessa ja netissä muutenkin, koska olen illanvirkku. Miehellä oli jäänyt fase auki ja uteliaana katsoin erästä keskustelua. Olen tämän henkilön suhteen ollut hiukan epäluuloinen, mutta ajatellut, että epäilen turhia.
Siellä vilisee sydämen kuvia ja kultaa ja pusia, että silleen :( Ja vähän suorempaakin sanastoa. Eri kaupungeissa asutaan mutta miehellä paljon reissuja, joten ihan mahdollista tapailla, jos on haluja.
Piti mennä nukkumaan mutta päässä humisee, kädet kylmät ja tärisee, enkä tiedä itkisinkö vai kiljuisinko.
Yritän hillitä alkavaa raivoa, kun tekisi mieli käydä kumauttamassa miestä jollain kovalla, tai ainakin raastaa pystyyn ja vaatia hyvää (?) selitystä. Eikä se taida olla hyvä ajatus. Haluan selvitellä tämän omassa päässäni, ennen kuin miehelle selviää, että tiedän.
Mutta millä hemmetillä selviän edes tästä yöstä :((
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:49"]
Olen lukenut täältä monia pettämisketjuja, enkä koskaan olisi uskonut, että olen vielä itse siinä tilanteessa ja kirjoitan tänne. Nyt on pakko kirjoittaa jonnekin, että vähän rauhoitun. Ihan klassinen tilanne. Perhe nukkumassa ja minä olohuoneessa koneella. Tyttäreltä vapautui kone (miehen) ja oli tarkoitus käydä fasessa ja netissä muutenkin, koska olen illanvirkku. Miehellä oli jäänyt fase auki ja uteliaana katsoin erästä keskustelua. Olen tämän henkilön suhteen ollut hiukan epäluuloinen, mutta ajatellut, että epäilen turhia.
Siellä vilisee sydämen kuvia ja kultaa ja pusia, että silleen :( Ja vähän suorempaakin sanastoa. Eri kaupungeissa asutaan mutta miehellä paljon reissuja, joten ihan mahdollista tapailla, jos on haluja.
Piti mennä nukkumaan mutta päässä humisee, kädet kylmät ja tärisee, enkä tiedä itkisinkö vai kiljuisinko.
Yritän hillitä alkavaa raivoa, kun tekisi mieli käydä kumauttamassa miestä jollain kovalla, tai ainakin raastaa pystyyn ja vaatia hyvää (?) selitystä. Eikä se taida olla hyvä ajatus. Haluan selvitellä tämän omassa päässäni, ennen kuin miehelle selviää, että tiedän.
Mutta millä hemmetillä selviän edes tästä yöstä :((
[/quote]En ole lukenut edes ensimmäistä sivua loppuun mutta silmiinpistävän korrekti olet näisä viesteissäsi, huoliteltua kieltä kappalejakoineen kaikkineen.. ei välity tunne. Hillitsetkö itsesi niin hyvin vai -suo nateeksi jos ei ole- onko sittenkin kyseessä provo?
[/quote]
joo ei välity tunne, kovin laskelmoitua tekstiä
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:04"]
Vittu mää nautin ap:n kohtalosta :D toivottavasti miehesi saa tuosta uuden ja ihanan naisen itselleen
[/quote]
Jollain kierolla mustalla huumorilla tämä sai nauramaan :) On sellainen vahvan kaunis nainen ja varmasti ihana. Silmät on rumat tai oikeastaan niiden ilme. -ap
[/quote]
Muista että silmät on sielun peili. Tarkoituksella perheenisän kanssa vehtaamaan alkavalla naisella on pakostakin pahasti vikaa luonteessa/moraalisss/arvoissa. Miehet ei tätä heti huomaa, ne kuulee vain lirkuttelun ja näkee vaan pyllyn keikutuksen, mutta kyllä miehillekin Se totuus jossain kohtaa selviää. Pidä sinä pääsi pystyssä, sinä olet sata kertaa parempi kuin tuollainen kakkosnainen.
Ehkä ap on shokissa mutta eipä nämä palstalassukat tietenkään mitään oikeasta elämästä ymmärrä.
Tsemppiä ap! Vaikea tilanne mutta toivon että saat oman asunnon ja asiat järjestymään parhain päin.
Hei miesasiamiehet, nyt on lassujen nukkumaanmenoaika! Hopi hopi!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:02"]
AP rauhoittuu nyt.
Eihän tuossa ole vielä mitään tapahtunut ja vaikka olisikin niin mitä sitten?
Naisen tulee tarjota seksiä ja jos sitä ei saa tarpeeksi tai se on lahnailua niin miehellä on oikeus polkea toista pyörää.
Eli jäitä hattuun ja parempaa seksiä (mikset pyydä mukaan sitä toista?)
[/quote]
Minä olen raivona siitä hellittelystä, jota en ole koskaan itse kuullut :( Ja siitä ylimielisyydestä, jolla he minun olemassa olooni suhtautuvat. Mies viestittelee mitä vaimo tekee, mitä syödään ja mitä lapset tekevät. Siis miten kehtaa!!
[/quote]
Noi perheestä keskustelut yms on sille naiselle tapa normalisoida tilannetta miehelle, toisaalta myös konsti olla läsnä miehen mielessä silloinkin kun eivät ole yhdessä. Joillakin kakkoslaadun naisilla on lisäksi tarve "elää toisten elämää", imeä energiaa toisista, täyttää omaa tyhjää elämäänsä toisten elämän tapahtumilla.
Ota selville naisen osoite, pakkaa miehen kamat ja vie ne sen naisen oven taakse.
Voimia sinulle! Pidä nyt pää kylmänä. Huomaan, että välität kovasti lapsistasi. Koeviikon aikana voit kaikessa hiljaisuudessa keskittyä konkreettisten asioiden selvittämiseen. Mikä on paikkakuntasi asuntotilanne, kuinka nopeasti voit saada itseäsi miellyttävän vuokra-asunnon? Jos tulosi ovat pienet, hae asumistukea. Voit myös saada toimeentulotukea tuloistasi riippuen ja siinä vaiheessa, kun odottelet asumistukipäätöstä. Kun lähdet, ota lapset mukaan. Vuokravakuusasioissa sosiaalitoimi voi auttaa, jos sinulla ei ole laittaa muutaman kuukauden vuokraa vakuudeksi.
Onko teillä avioehtoa? Sanoit, että asunto on miehen ja siitä on velkaa. Jos avioehtoa ei ole, niin asunto otetaan huomioon omaisuutta jaettaessa, kuten muukin omaisuus. Velat tosin myös vähennetään, mutta enemmän omistava joutuu maksamaan tasinkoa puolisolleen.
Harmi, että näillä palstoilla on aina ilmeisen keskenkasvuisia kommentoimassa. Kehittynyt yksilö ei ole täysin impulssiensa vietävissä, impulssikontrolli siis toimii ja voi sanallisesti purkaa tunteitaan ja kuvitella tekevänsä asioita, joita ei todellisuudessa tee. Terve ihminen voi kuvitella lyövänsä toista paistinpannulla. Tämä ei siis tarkoita edes sitä, että menisi keittiöön hakemaan käsiinsä paistinpannun, saati sitä että sillä löisi. - mm
Teillä on näköjään jo vähän pidempi historia takana kun yksi lapsikin on jo lukiossa. Miksi kaikki suosittelevat heti eroa? Lasten maailma menee aika sekaisin erosssa, toki myös jos perheessä aikuiset kokoajan riitelevät. Itse luultavasti antaisin anteeksi ( meillä kolme lasta, kaksi jo lukiossa). Toki olisin valtavan loukkaantunut ja pahoillani. Eri asia tietenkin on jos mies on jo lähdössä pois kotoa...
Tilanteessasi luultavasti odottaisin lapsen koeviikon olevan ohi ja kertoisin sitten miehelle tietäväni suhteesta. Kysyisin suoraan erotaanko vai jatketaanko ( jatko tietysti edellyttää mieheltä välienkatkaisua toiseen naiseen).
Voimia ja järkeä vaativaan tilanteeseen!
Miten niin monessa perheessä facebook on edes sallittua.
Meidän perheessä minä tein jo alussa selväksi että meidän perheeseen ei mitään facebookeja tule. Teini-ikäset lapset ovat saaneet luvan pitää tiliä, mutta vaimo ei todellakaan pidä, siitä minä pidän huolen. En minäkään pidä.
Facebook on lapsellinen ja haitallinen konsepti!
Mies
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 09:53"]
Meidän perheessä minä tein jo alussa selväksi että meidän perheeseen ei mitään facebookeja tule. Teini-ikäset lapset ovat saaneet luvan pitää tiliä, mutta vaimo ei todellakaan pidä, siitä minä pidän huolen. En minäkään pidä.
Mies
[/quote]
Täällä samoin! Mies ei anna liittyä facebookiin eikä mihinkään muuhun someen. Ei kuulu itsekään. Ehkä ymmärtää ennalta, mitä näistä voi seurata.
Avioeron I-vaiheen hakemuksen voi jättää heti ja näin osoittaa miehelleen olevansa tosissaan: minua ei kohdella näin! Puhevälit kannattaa säilyttää. Avioerossa on aina harkinta-aika, ellei ole jo asunut erillään puolisostaan. Tilanne vaatii perusteellista keskustelua ja avoimuutta. Harkinta-aikana voi käydä parisuhdeterapiassa ja selvitellä asioita. Miehen on hyvä saada signaali siitä, ettei toista voi kohdella noin. Toki on hyvä, jos asiat saadaan selvitettyä ja liitto voi jatkua. Jos asiaan ei kunnolla puutu, antaa helposti viestin siitä, ettei pidä itseään arvokkaana ja sallii sivusuhteet. En haluaisi antaa sellaista naisenmallia ainakaan omille tyttärilleni. Erilleen muuttaminen on konkreettinen tapa kertoa miehelle, ettei hyväksy tämän toimintaa. Mies voi havahtua siihen, mitä on menettämässä ja onko toinen nainen kaiken sen arvoinen.
Avioeron puolen vuoden harkinta-ajan jälkeen voi laittaa toisen vaiheen hakemuksen vireille, jos edelleen haluaa erota. Mikäli asiat on saatu selvitettyä, voi asian antaa raueta. Avioeroa ei siis tule ellei jätä II-vaiheen hakemusta.
no nostat kissan pöydälle ja puhut sen miehesi kanssa. Me täällä emme voi tietää kaikkea. Foorumilal ihmiset tykkää jakaa absoluuttisia ja mielellään räväköitä mustavalkoisia ohjeita (jätä se sika ja kuse sen puuroon yms.)
Vanhemmuus, parisuhde ja elämä ovat monimutkaisia. Moni suhde on käynyt läpi pettämisdraaman ja selvinnyt, usein niin että pettämiseen johtaneet syyt on tullut selvitettyö ja suhde on moelmmille parempi. Toisaalta, jotkut suhteet päättyvöt ja mies on oikeasti sika.
asiat eivät ole niin simppeleitä. Teillä on joka tapauksessa rankat ajat edessä eroatte tai ette, mutta olette selvästikin eläneet yhdessä yli 10v niin ei sitä heitetä pois yön yli, vaikka toinen olisi törttöillyt kuinka.
Vaadit äijän pöydän ääreen ja keskustelette homman läpi. Suosittelen myös parisuhdeapua (kirkon kautta saatavasta ei kirkollisesta avusta olen kuullut usealta parilat hirmusti kehuja - ja saa siis olla pakana). Ja näin suosittelen, että toimitte erositte tai ette.
Paska homma ja jaksamisia.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 09:53"]
Mies
[/quote]
Meidän mies ei anna minun edes paljastaa kasvoja kadulla vaan pitää verhota kasvot. Hän itsekin pukeutuu peittävästi huiviin ja hattuun/huppuun. Töissä on molempien pakko käydä, mutta vältämme ihmiskontakteja tietoisesti vaikenemalla työpaikalla.
On äärimmäisen tärkeää vaalia rakkausliittoa poistamalla ympäristöstä mahdolliset tunkeutujat. Ihminen on kuitenkin eläin ja antamalla paljon aistiärsykkeitä ihminen altistuu enemmän pettäiselle.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:18"]
Mitä jos ottaisit tavarasi, pakkaisit ne ja lähtisit hetkeksi esim. sukulaisten/ystävien luo lasten kanssa? onko asunto sinun vai miehen? jos on sinun, voit heittää miehen ulos tai ainakin heittää hänen vaatteensa ulos mielenosoituksensa ja merkkinä siitä että tiedät kaiken. On olemassa myös sinkkumiehiä jotka eivät petä, mutta he ovat usein sellaisia jotka eivät pidä meteliä itsestään ja jäävät yksin..
[/quote]
Edes miestä ei voi heittää pihalle yhteisestä kodista, oli omistussuhteet mitkä tahansa.
no niin ,faktat pöytään. oletko itse ollut hyvä vaimo, tehnyt aloitteita seksin ja pitänyt itsesi kuosissa. et nalkuttanut liikaa ym? ei tuomita miestä ennen kun tiedetään millanen pirttihirmu vaimo kyseessä? - toinen nainen
mua ärsyttää että heti tuomitaan pettäjä..mistä me tiedetään millanen vaimo ap on..tarinoilla tuppaa aina olemaan kaksi puolta..
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:16"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"] Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu? [/quote] No minusta vaan on parempi tietää missä mennään, kun epäilys kerran on herännyt. -ap [/quote] Nii, rikot jopa.lakia sen takia, mut hei! Tarkotus pyhittää keinot? Eikö? Säälittävää touhua!
[/quote]
Ja mikä laki meidän olohuoneeseen löytää. Totta kai katson, jos auki jätetään. -ap
[/quote]
Vai, että mikäkö laki ylettää teidän valtakuntaanne? :D Sitä kutsutaan Suomen laiksi, joka koskettaa myös teidän olohuonettanne. Sinulla EI OLE lupaa mennä kattelemaan toisten viestejä ILMAN LUPAA! Nyt rikoit lakia, jota kutsutaan yksityisyyden suojaksi, myös kirjesalaisuuden rikkominen.
Toivottavasti miehesi nostaa sinua vastaan syytteet. Olethan rikollinen. Pettäminen kun ei ole laitonta, mutta sun tekos on.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:10"]
Olikohan tyttäresi nähnyt isänsä viestittelyt kun kerran kone oli ensin hänellä? Jättikö hän sivun auki? Jos tästä tietää jo lapsetkin, niin silloin varsinkin toimintasi tulee olla suoraselkäistä ja esimerkillistä. Tosin pitää sen olla muutenkin kun talossa kerran on kaksi teiniä, jotka seuraavat haukkana joka ikistä asiaa mitä sanotte ja teette.
Eli nyt laitat miehelle viestiä, että teillä on palaveri illalla klo 17 keittiössä ja sitten puhutte ja suunnittelette tulevaisuutenne paperille auki. Rähinöitä ei tarvitse, eikä sinun tarvitse antaa tuumaakaan periksi asioista vaan sinä jäät asuntoon lasten kanssa ja mies lähtee - näin ilman muuta, sinä et lähde minnekään asuntoja etsimään sen takia, että mies on tieten tahtoen teille tuon tilanteen aikaan saanut. Sinulla on nyt pallot käsissä ja lapset takanasi, mies on aika vähillä eväillä itseään puolustamassa.
Mieti päivän aikana aikataulut, tärkeimmät huonekalujaot yms. paperille ja hieman keskusteluun runkoa ettei se karkaa väittelyksi. Rauhoitut ja laitat palaverikutsun nyt.
[/quote]
Jos asunto on miehen nimissä niin aika vaikea vaatia kämppää itselle. Tai vaatia tietysti voi, mutta ei miehellä ole mitään velvoitetta suostua. Se jolle nykyjärjestely ei kelpaa, niin varmaan etsii uuden majapaikan itselleen.
Ja miksi lapset olisi automaattisesti seuraamassa äitiä? Eikö se päätetä yhdessä viranomaisten kanssa. Tuon ikäisiltä varmaan kysytään ihan virallisesti mielipidettäkin.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:24"]
mua ärsyttää että heti tuomitaan pettäjä..mistä me tiedetään millanen vaimo ap on..tarinoilla tuppaa aina olemaan kaksi puolta..
[/quote]
No jos vaimo on niin kamala niin siitä voi ottaa eron. Ei tarvi lähteä pettämään.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:32"]Aina kauhistellaan kun mies pettää, mutta naisia kannustetaan käymään vieraissa. Saitpa maistaa omaa lääkettäsi. [/quote] Mistä ihmeestä päättelet sellaista, että aloittaja hyväksyisi naisten vieraissakäynnin yhtään sen enempää kuin miestenkään?? [/quote] Ainakin aloittaja hyväksyy perheväkivallan, kun oikein haaveilee miehensä pahoinpitelystä kovalla esineellä.
[/quote]
:DDDD , pakko nauraa, vaikkei tässä tilanteessa mitään varsinaisesti hauskaa olekaan. Meillä ei kukaan kumauttele ketään millään. Tuskin edes haaveilee, ei olla sen tyylisiä. En käynyt miehenkään kimppuun, vaikka tuossa viestitteli ja lähti töihin. Ja nyt poistun kotoa tuulettamaan päätäni ja ehkä juttelemaan jonkun luotettavan ja täysipäisen kanssa. -ap