Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi pettäjä lisää :(

Vierailija
14.11.2014 |

Olen lukenut täältä monia pettämisketjuja, enkä koskaan olisi uskonut, että olen vielä itse siinä tilanteessa ja kirjoitan tänne. Nyt on pakko kirjoittaa jonnekin, että vähän rauhoitun. Ihan klassinen tilanne. Perhe nukkumassa ja minä olohuoneessa koneella. Tyttäreltä vapautui kone (miehen) ja oli tarkoitus käydä fasessa ja netissä muutenkin, koska olen illanvirkku. Miehellä oli jäänyt fase auki ja uteliaana katsoin erästä keskustelua. Olen tämän henkilön suhteen ollut hiukan epäluuloinen, mutta ajatellut, että epäilen turhia.

Siellä vilisee sydämen kuvia ja kultaa ja pusia, että silleen :( Ja vähän suorempaakin sanastoa. Eri kaupungeissa asutaan mutta miehellä paljon reissuja, joten ihan mahdollista tapailla, jos on haluja.

Piti mennä nukkumaan mutta päässä humisee, kädet kylmät ja tärisee, enkä tiedä itkisinkö vai kiljuisinko.

Yritän hillitä alkavaa raivoa, kun tekisi mieli käydä kumauttamassa miestä jollain kovalla, tai ainakin raastaa pystyyn ja vaatia hyvää (?) selitystä. Eikä se taida olla hyvä ajatus. Haluan selvitellä tämän omassa päässäni, ennen kuin miehelle selviää, että tiedän.

Mutta millä hemmetillä selviän edes tästä yöstä :((

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten meni viikonloppu? Joko laitoit miehen seinää vasten?

Vierailija
2/125 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"]Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu?

[/quote]Ihmisellä on oikeus tietää minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.Mitä aiemmin saa tietää sen parempi.Vuosien pettämisestä on vaikea selvitä.On pakko pitää silmät auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:38"]

Itsekin tiedän monta suhdetta, jotka läpikäyneet moisen kriisin ja tulleet läpi suhde paljon paremmassa tilassa. Usein (jos normi kunnon mies eika joku pelimies/sika) pettäminen lähtee siitä että joku muu elämässä tai suhteessa on luisunut pieleen. Itse olen mies ja siis kuullut miesten puolen tarinoista ja tiedän että pettämiset jääneet siihen yhteen draamaan. 
Nämä 17v kommentit että heitä se mies pihalle ja vaihda lukot, eivät oikeasti tedä kuinka aikusessa elämässä toimitaan. 

Me emme voi tietää kaikkea ja tältä pohjalta täällä absoluutisia neuvoja jakavat kannattaa jättää omaan arvoonsa. 
Mutta älä lykkää esiin tuomista, sen täytyy olla hirveää kidutusta sulle. 

[/quote]

Ei minun kärsivällisyyteni riittänyt saunailtaa pidemmälle. Ei huudoksi mennyt mutta joutui mies selvittämään mistä on kyse. Sunnuntaina jatkettiin ja eilen lisää. Ei tilanne ollut ihan niin paha, kuin alkuun pelkäsin mutta ei tietysti hyväkään. Pelkkiä nettituttuja ovat ainakin toistaiseksi. Välimatka on sellainen, että voin sen hyvin uskoa. Meillä on vuosien aikana kertynyt asioita, jotka kaihertavat ja niitä yritetään nyt selvitellä. Mies ei halua vaihtaa minua kehenkään, enkä minäkään luopua hänestä, joten yhdessä jatketaan. -ap

Vierailija
4/125 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöhköö raivota jostain tekstistä ruudulla. Loppupeleissä vain sinä ja miehesi tiedätte tai pystytte selvittämään suhteenne. Kannattaisko jutella rauhassa. Mä kattosin silmät pyöreänä jos puoliso alkais just ennen nukkumaanmenoa repiä hysteerisesti nyyhkien siivouskomerosta jätesäkkejä. Eihän niihin saa kunnon solmujakaan jos on tunnekuohun vallassa. Mee nukkumaan ja pese naama kylmällä vedellä. Tai kato Downton Abbey ja keitä teetä. Kuppi teetä rauhoittaa draamat.

Vierailija
5/125 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:56"]

Toi jankuttajahan on ihan pimee. Ei millään muulla mitään väliä, kunhan ei lakia rikota. Jos ihmisten keksimää lakia rikkoo, ansaitsee viettää loppuelämänsä tyrmässä. Pettäminenkin on ok, mutta jos on niin huolimaton että jää siitä kiinni, se kenelle jäi kiinni menettää kaikki oikeutensa, koska laki. Ei vittu näitä sekoja.

[/quote]

Vastaavia ovat nämä salassapitovelvollisuusketjut, kun joku kertoo työskentelevänsä terveydenhuollossa ja asiakkaina muistisairaita ja dementikkoja, niin jo joku huutaa että on salassapitoa rikottu ;D

Vierailija
6/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei voimia paljon! <3 Tiedän todellakin tuon tunteen, olen kokenut aika samantapaisen pettämisen. Vie kyllä luottamuksen pitkäksi aikaa, jos ovat vieläpä tapailleet ja menneet vähän pidemmällekin niin jättäisin miehen, ei ole sinun arvoisesi! Nyt minua kiukuttaa täällä sinun miehesi. :D

Vierailija
7/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut mukava yllätys.

Tee niin kuin aioitkin, selvitä ensin tilanne itsellesi ennen kuin puhut miehesi kanssa.

Ehkä hän lopettaa koko jutun, kun kerrot, että tiedät etkä hyväksy sitä. 

Vierailija
8/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu?

Vierailija
9/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin just mennä nukkumaan, mutta ottaa niin pannuun tämmöset! Rauhoita nyt itsesi, jos vaan pystyt! Mieti tarkkaan miten hoidat homman. Kannattaisko odottaa, että saat kunnolla kärytettyä ennen kuin päästät höyryt ulos? Ei siis rysän päältä, vaan you know, niin ettei pääse luikertelemaan ulos jollain verukkeella. Nuo viestitkin voi selitellä joksikin vitsiksi tjtn..

Vierailija
10/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt yö aikaa miettiä kaikki asiat järjestykseen, aamulla sitten ilmoitat erosta.

Vierailija
11/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nainen naimisissa vai sinkku? Jos myös varattu, niin soitat sen miehelle!
Voi helvetti mitä touhua :(

Vierailija
12/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Koitat rauhoittua ensin ja huomenna otat asian esille kun on rauhallinen hetki. Vaikka nyt tekisi kuinka mieli mennä ravistelemaan ukko hereille niin malta odottaa huomiseen. Saat tosiaan aikaa miettiä mitä sanot.

Vierailija
13/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit tavarasi, pakkaisit ne ja lähtisit hetkeksi esim. sukulaisten/ystävien luo lasten kanssa? onko asunto sinun vai miehen? jos on sinun, voit heittää miehen ulos tai ainakin heittää hänen vaatteensa ulos mielenosoituksensa ja merkkinä siitä että tiedät kaiken. On olemassa myös sinkkumiehiä jotka eivät petä, mutta he ovat usein sellaisia jotka eivät pidä meteliä itsestään ja jäävät yksin..

Vierailija
14/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"]

Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu?

[/quote]

No minusta vaan on parempi tietää missä mennään, kun epäilys kerran on herännyt. -ap

Vierailija
15/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kauhistellaan kun mies pettää, mutta naisia kannustetaan käymään vieraissa. Saitpa maistaa omaa lääkettäsi.

Vierailija
16/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:32"]

Aina kauhistellaan kun mies pettää, mutta naisia kannustetaan käymään vieraissa. Saitpa maistaa omaa lääkettäsi.

[/quote]

Mä tuomitsen kyllä kaikki pettäjät, sukupuolesta riippumatta. Terveisin (ero)tuomari

Vierailija
17/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:17"]

Onko se nainen naimisissa vai sinkku? Jos myös varattu, niin soitat sen miehelle! Voi helvetti mitä touhua :(

[/quote]

Uskoisin, että sinkku. Kyselin jo kerran aikaisemmin, mikä tämä tämmöinen nainen on, kun jotenkin pisti silmään. Silloin kertoi naisen aikuisesta tyttärestä. Miehellä on paljon tuttuja  harrastuksista, eikä tämä ollut sen tyylinen. Epäilen, että on jostain treffi- tai keskustelupalstalta löytänyt. Viestittelevät pitkin päivää, eli ei aivan uusi tuttavuus.

Alkaa taas raivo nousta :(

Vierailija
18/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:17"]

Onko se nainen naimisissa vai sinkku? Jos myös varattu, niin soitat sen miehelle! Voi helvetti mitä touhua :(

[/quote]

Uskoisin, että sinkku. Kyselin jo kerran aikaisemmin, mikä tämä tämmöinen nainen on, kun jotenkin pisti silmään. Silloin kertoi naisen aikuisesta tyttärestä. Miehellä on paljon tuttuja  harrastuksista, eikä tämä ollut sen tyylinen. Epäilen, että on jostain treffi- tai keskustelupalstalta löytänyt. Viestittelevät pitkin päivää, eli ei aivan uusi tuttavuus.

Alkaa taas raivo nousta :(

[/quote]

Voimia kultaseni. Jos tarvitset uutta miestä ota minuun yhteyttä.

Vierailija
19/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:42"]

Naiset ovat kyllä pohjasakkaa. Esittävät nyt olevansa kauhistuineita, mutta muissa keskusteluissa kannustavat toisiaan käymään vieraissa. Kai se niin on, että naiset kelpaavat vain nussittavaksi. Ei kukaan täysjärkinen hanki suhdetta...

[/quote]

Kuten missä keskustelussa? Mistä tiedät että ne samat naiset ei kannusta myös miesten pettämistä? Kyllähän jotkut miehetkin sallii pettämisen itselleen mutta ei muijalleen, että et nyt oikein voi sukupuoltasi nostaa jalustalle tässä.

Vierailija
20/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelen asioita päässäni ja kaikki vaihtoehdot tuntuvat huonoilta. Meillä on kaksi teiniä ja eletään aika pienillä tuloilla. Asunto miehen ja velkana ja naimisissa ollaan. En ihan kevyillä syillä tekisi mitään mikä horjuttaa lasten elämää.

Mutta ei tätä juttua mitätöidäkään voi. Hirvittää toisaalta ottaa puheeksikaan, koska sitten on tehtävä joku ratkaisu. Ja   siitä ratkaisusta kärsivät kaikki muut paitsi mies. En nimittäin oikein usko, että hän olisi valmis luopumaan tästä naisesta.

Ja vaikka luopuisikin, niin entä sitten. Millä minä mitään unohdan :) Ja miten voisin koskaan olla varma.

Voisin tietysti yrittää olla, kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta sitä ei pää kestä. Jossain vaiheessa kuitenkin räjähtäisin. Onneksi voin nukkua tämän yön sohvalla. -ap