Yksi pettäjä lisää :(
Olen lukenut täältä monia pettämisketjuja, enkä koskaan olisi uskonut, että olen vielä itse siinä tilanteessa ja kirjoitan tänne. Nyt on pakko kirjoittaa jonnekin, että vähän rauhoitun. Ihan klassinen tilanne. Perhe nukkumassa ja minä olohuoneessa koneella. Tyttäreltä vapautui kone (miehen) ja oli tarkoitus käydä fasessa ja netissä muutenkin, koska olen illanvirkku. Miehellä oli jäänyt fase auki ja uteliaana katsoin erästä keskustelua. Olen tämän henkilön suhteen ollut hiukan epäluuloinen, mutta ajatellut, että epäilen turhia.
Siellä vilisee sydämen kuvia ja kultaa ja pusia, että silleen :( Ja vähän suorempaakin sanastoa. Eri kaupungeissa asutaan mutta miehellä paljon reissuja, joten ihan mahdollista tapailla, jos on haluja.
Piti mennä nukkumaan mutta päässä humisee, kädet kylmät ja tärisee, enkä tiedä itkisinkö vai kiljuisinko.
Yritän hillitä alkavaa raivoa, kun tekisi mieli käydä kumauttamassa miestä jollain kovalla, tai ainakin raastaa pystyyn ja vaatia hyvää (?) selitystä. Eikä se taida olla hyvä ajatus. Haluan selvitellä tämän omassa päässäni, ennen kuin miehelle selviää, että tiedän.
Mutta millä hemmetillä selviän edes tästä yöstä :((
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:04"]
Vittu mää nautin ap:n kohtalosta :D toivottavasti miehesi saa tuosta uuden ja ihanan naisen itselleen
[/quote]
Jollain kierolla mustalla huumorilla tämä sai nauramaan :) On sellainen vahvan kaunis nainen ja varmasti ihana. Silmät on rumat tai oikeastaan niiden ilme. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:22"]Pyörittelen asioita päässäni ja kaikki vaihtoehdot tuntuvat huonoilta. Meillä on kaksi teiniä ja eletään aika pienillä tuloilla. Asunto miehen ja velkana ja naimisissa ollaan. En ihan kevyillä syillä tekisi mitään mikä horjuttaa lasten elämää. Mutta ei tätä juttua mitätöidäkään voi. Hirvittää toisaalta ottaa puheeksikaan, koska sitten on tehtävä joku ratkaisu. Ja siitä ratkaisusta kärsivät kaikki muut paitsi mies. En nimittäin oikein usko, että hän olisi valmis luopumaan tästä naisesta. Ja vaikka luopuisikin, niin entä sitten. Millä minä mitään unohdan :) Ja miten voisin koskaan olla varma. Voisin tietysti yrittää olla, kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta sitä ei pää kestä. Jossain vaiheessa kuitenkin räjähtäisin. Onneksi voin nukkua tämän yön sohvalla. -ap [/quote]Voisitko toimia kakkos vaimona ? Kannattaa sitäkin myös harkita
[/quote]
Sitä ei kukaan kestäisi, en ole oikein sen luonteinen. -ap
Perhana kun töissä ei ole poppareita ! Täytyy tyytyä banaaniin
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:40"]
Perhana kun töissä ei ole poppareita ! Täytyy tyytyä banaaniin
[/quote]
Ei se haittaa, ei tästä kovin kummoista ketjua tule.
Tapan aikaa, kun nukkumaan en pysty. Mahaa kirvelee ja kehittelen ajan kuluksi kaikkia mahdollisia kostosuunnitelmia :( -ap
AP rauhoittuu nyt.
Eihän tuossa ole vielä mitään tapahtunut ja vaikka olisikin niin mitä sitten?
Naisen tulee tarjota seksiä ja jos sitä ei saa tarpeeksi tai se on lahnailua niin miehellä on oikeus polkea toista pyörää.
Eli jäitä hattuun ja parempaa seksiä (mikset pyydä mukaan sitä toista?)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:49"]
Olen lukenut täältä monia pettämisketjuja, enkä koskaan olisi uskonut, että olen vielä itse siinä tilanteessa ja kirjoitan tänne. Nyt on pakko kirjoittaa jonnekin, että vähän rauhoitun. Ihan klassinen tilanne. Perhe nukkumassa ja minä olohuoneessa koneella. Tyttäreltä vapautui kone (miehen) ja oli tarkoitus käydä fasessa ja netissä muutenkin, koska olen illanvirkku. Miehellä oli jäänyt fase auki ja uteliaana katsoin erästä keskustelua. Olen tämän henkilön suhteen ollut hiukan epäluuloinen, mutta ajatellut, että epäilen turhia.
Siellä vilisee sydämen kuvia ja kultaa ja pusia, että silleen :( Ja vähän suorempaakin sanastoa. Eri kaupungeissa asutaan mutta miehellä paljon reissuja, joten ihan mahdollista tapailla, jos on haluja.
Piti mennä nukkumaan mutta päässä humisee, kädet kylmät ja tärisee, enkä tiedä itkisinkö vai kiljuisinko.
Yritän hillitä alkavaa raivoa, kun tekisi mieli käydä kumauttamassa miestä jollain kovalla, tai ainakin raastaa pystyyn ja vaatia hyvää (?) selitystä. Eikä se taida olla hyvä ajatus. Haluan selvitellä tämän omassa päässäni, ennen kuin miehelle selviää, että tiedän.
[/quote]En ole lukenut edes ensimmäistä sivua loppuun mutta silmiinpistävän korrekti olet näisä viesteissäsi, huoliteltua kieltä kappalejakoineen kaikkineen.. ei välity tunne. Hillitsetkö itsesi niin hyvin vai -suo nateeksi jos ei ole- onko sittenkin kyseessä provo?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:02"]
Naisen tulee tarjota seksiä ja jos sitä ei saa tarpeeksi tai se on lahnailua niin miehellä on oikeus polkea toista pyörää.
[/quote]
Kyllä se tulee ihan sopia sen suhteen toisen osapuolen kanssa miten menetellään ja voiko "polkea toista pyörää" joissain tilanteissa. Turha sitten itkeä mukamas omia oikeuksiaan joista ei edes ole yhdessä sovittu sitten, kun kumppani jättää. Vaikka provohan tääkin tais olla, tai muuten vain vajaan kommentti.
Mustakin oudon kepeitä ja lliian siistejä ollakseen aitoja noi viestit. Jotenkin tuli mullekin tunne et esitystä koko juttu.
AP rauhoittuu nyt.
[/quote]
Minä olen raivona siitä hellittelystä, jota en ole koskaan itse kuullut :( Ja siitä ylimielisyydestä, jolla he minun olemassa olooni suhtautuvat. Mies viestittelee mitä vaimo tekee, mitä syödään ja mitä lapset tekevät. Siis miten kehtaa!!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:18"]
AP rauhoittuu nyt.
[/quote]
Minä olen raivona siitä hellittelystä, jota en ole koskaan itse kuullut :( Ja siitä ylimielisyydestä, jolla he minun olemassa olooni suhtautuvat. Mies viestittelee mitä vaimo tekee, mitä syödään ja mitä lapset tekevät. Siis miten kehtaa!!
[/quote]Miksi se toinen nainen haluaisi kuulla mitä vaimo tekee ja mitä oman perheen kanssa syödään? Omituista. Luulisi että olisi ihan eri intressit heillä keskenään.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:49"]
[/quote]En ole lukenut edes ensimmäistä sivua loppuun mutta silmiinpistävän korrekti olet näisä viesteissäsi, huoliteltua kieltä kappalejakoineen kaikkineen.. ei välity tunne. Hillitsetkö itsesi niin hyvin vai -suo nateeksi jos ei ole- onko sittenkin kyseessä provo?
[/quote]
Ei ole provo :( Yritän kai hillitä itseni. En ole tänne juurikaan kirjoitellut ja siksi käy kankeasti. Shokissa ja paniikissa olen vaikka se ei tänne oikein välity. Mies ei ala tuollaisiin juttuihin kevyesti, joten tilanne on vakava. Ei ollut tarkoitus, että minä saisin sen selville ainakaan vielä. Jotain tietysti ovat suunnitelleet :(
Tuli niin yllättäen, että vaikea uskoa -ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:18"]
AP rauhoittuu nyt.
[/quote]
[/quote]Miksi se toinen nainen haluaisi kuulla mitä vaimo tekee ja mitä oman perheen kanssa syödään? Omituista. Luulisi että olisi ihan eri intressit heillä keskenään.
[/quote]
Meillä on pieni asunto ja viestittelevät, kun olen kotona. Varoittaa naista koska olen lähistöllä. Minulla on ollut tapana mennä ihmettelemään, jos räplää työkännyä koko ajan kotona. Kaamea ajatus, että perheen tekemisiä raportoidaan koko ajan ventovieraalle naiselle.
Ja kuvista päätellen, niitä intressejä kyllä löytyy. -ap
Minä olisin jo sulhon käynyt herättämässä. Ja keskusteltu olisi niin kauan, että asia selvä. Olisin varmaan pakottanut soittamaan morsmaikulle ja vaatinut laittamaan kaiuttimen päälle. Kuunnellut, että mitä siellä toisessa päässä selvitetään. Mä en pysty noin tyynesti suhtautumaan kuin ap.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 04:32"]
Minä olisin jo sulhon käynyt herättämässä. Ja keskusteltu olisi niin kauan, että asia selvä. Olisin varmaan pakottanut soittamaan morsmaikulle ja vaatinut laittamaan kaiuttimen päälle. Kuunnellut, että mitä siellä toisessa päässä selvitetään. Mä en pysty noin tyynesti suhtautumaan kuin ap.
[/quote]
Mun miehen kanssa ei saa puhuttua mistään, jos hän ei halua. Istuu vaan hiljaa eikä sano mitään, jos asia on kiusallinen. Odottaa, että toinen väsyy ja luovuttaa. Mutta selvittämään tämän asian joutuu, halusi tai ei.
En voi alkaa tappelemaan tästä vielä, koska en voisi salata sitä lapsilta. Ja tytöllä alkaa huomenna koeviikko, josta muutenkin stressaa.
Pakko edes yrittää siirtää viikolla, jos onnistun :( -ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:04"]
Vittu mää nautin ap:n kohtalosta :D toivottavasti miehesi saa tuosta uuden ja ihanan naisen itselleen
[/quote]
Oletko sä IHAN terve ???
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 04:32"]
[/quote]
Minä voisin kuvitella käyttäytyväni kuin ap. Kirjoittaminen on niin selkäytimessä, että kappalejaot ja muut tulisi automaattisesti. Muutenkaan ei tapanani ole riehua enää tässä iässä. Teininä olisin saattanut repiä poikaystävän kappaleeksi. Mutta nyt jos tällaista kävisi, alkaisi päässä heti kehrätä toimintasuunnitelma, mitä tekisin.
Eli meillä myös teinejä. Jos näin kävisi, ei olisi mitään mieltä riehua. Kartoittaisin ensin paikkakunnan asuntotarjonnan, tämän jälkeen selittäisin teineille tilanteen, että ero tulossa, lähdettekö matkaan vuokra-asuntoon, vai jäättekö isällenne. Sen jälkeen, kun olisin kartoittanut asiani kuntoon, ilmoittaisin miehelle, että olen lähdössä, asunto odottaa ja eropaperit laitan vetämään.
Vasta, kun olisin päässyt omaan asuntoon rauhaan, alkaisin keskustella, mitä oikein on tapahtunut. Riehuminen nyt ei mitään auta ja en vain jaksaisi kuunnella turhia selittelyjä, että hullu, kun epäilet ja ei se mitään ja ei olisi saanut tutkia toisen yksäreitä.
älä nyt heti vedä kaikkia kortteja pöytään ja näytä, että tiedät kaiken. Ota aikalisä, selvittele rauhassa eri vaihtoehtoja ja tee suunnitelma, miten haluat edetä. Ensinnäkin mieti, haluatko pitää tuollaisen miehen ylipäänsä? Se vaikuttaa paljon juttuihin. En suosittele jäämään miksikään kynnysmatoksi, vaikka tuntuisi ok ratkaisulta, niin jossain vaiheessa kadut. Selvittele mahdollisimman paljon siitä naisesta ja arvioi tilanne myös sen perusteella. Arvioi myös taloudelliset jutut ym., jos jäät lasten kanssa, niin saat varmasti tukia ym. Ja kai sinulle osuus siitä asunnostakin kuuluu? Mieti mitä haluat, selvitä kaikki faktat, tee suunnitelma joka hyödyttää itseäsi ja lapsiasi mahdollisimman paljon ja lopuksi räjäytä paska miehesi ja tämän daamin niskaan. Jos haluat miehen pitää, pidä huoli, että hän tietää ja tuntee tasan tarkkaan millaisen mokan on tehnyt ja käyttäytyy sen mukaisesti jatkossa. Niin mä tekisin :) Ja itse asiassa olen tehnytkin...
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:22"]Pyörittelen asioita päässäni ja kaikki vaihtoehdot tuntuvat huonoilta. Meillä on kaksi teiniä ja eletään aika pienillä tuloilla. Asunto miehen ja velkana ja naimisissa ollaan. En ihan kevyillä syillä tekisi mitään mikä horjuttaa lasten elämää.
Mutta ei tätä juttua mitätöidäkään voi. Hirvittää toisaalta ottaa puheeksikaan, koska sitten on tehtävä joku ratkaisu. Ja siitä ratkaisusta kärsivät kaikki muut paitsi mies. En nimittäin oikein usko, että hän olisi valmis luopumaan tästä naisesta.
Ja vaikka luopuisikin, niin entä sitten. Millä minä mitään unohdan :) Ja miten voisin koskaan olla varma.
Voisin tietysti yrittää olla, kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta sitä ei pää kestä. Jossain vaiheessa kuitenkin räjähtäisin. Onneksi voin nukkua tämän yön sohvalla. -ap
[/quote]Voisitko toimia kakkos vaimona ? Kannattaa sitäkin myös harkita