Olen seurustellut reilun vuoden eikä mies halua tutustua lapsiini
Ei siis osoita mitään kiinnostusta tavata lapsiani eikä kyllä muitakaan läheisiäni. Asiasta on keskusteltu ja mies sanoo, että ei saa painostaa. En ole sitten moneen kuukauteen ottanut asiaa esille. En enää tiedä, mitä pitäisi tehdä tai ajatella asiasta. Miehellä on oma aikuinen lapsi ja hyvät välit hänen kanssaan. En ole tavannut miehen lasta. Mies sanoo olevansa tosissaan kanssani ja että haluaa asua tulevaisuudessa yhdessä..
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oikein tapailette jos ei lapsia ole vieläkään tavannut? Varmaan aika raskasta jos pitää salailla lapsiltakin, että äiti tapailee jotain Erkkiä
Tämä
Eikö mies tosiaan ole koskaan ollut vaikkapa sunnuntailounaalla luonasi, niin että lapsetkin ovat läsnä?
Kuulostaa tosi hassulta, että tapailtu yli vuosi, eikä mies muka ollenkaan nähnyt vielä ap:n lapsia.
Missä, milloin ja miten te oikein muka tapailette?
Aloitus vaikuttaa puhtaalta provoilulta.
No miksi? Voi ihan hyvin tapailla silloin, kun lapset ovat vaikka isänsä luona.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oikein tapailette jos ei lapsia ole vieläkään tavannut? Varmaan aika raskasta jos pitää salailla lapsiltakin, että äiti tapailee jotain Erkkiä
Tämä
Eikö mies tosiaan ole koskaan ollut vaikkapa sunnuntailounaalla luonasi, niin että lapsetkin ovat läsnä?
Kuulostaa tosi hassulta, että tapailtu yli vuosi, eikä mies muka ollenkaan nähnyt vielä ap:n lapsia.
Miehen luona? Ei kai se sen vaikeampaa ole. Useimmat erolapset ovat joskus myös isällään.
Mies haluaa sinut mutta lapsia ei.
Ei kai mies halua vammaisia ja vähä älyisiä tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Sunnuntailounaalla... Sori, mutta kuulostaa joltain 70-luvun maailmalta. Itse en näe mitään hassua siinä, että äiti tapaa miesystäväänsä silloin, kun lapset ovat isällään tai vaikka mummolassa hoidossa. Ihan voi tavata siellä, missä haluaa siinä tapauksessa.
Minunkaan poikaystäväni ei ole halunnut tavata ketään läheisiäni, vaikka olemme seurustelleet yli 5 vuotta. Hän sanoo vain, että ei kiinnosta. Luulen, että hän pelkää jonkinlaista torjuntaa ja sitä, että ystäväni ja sukulaiseni eivät hyväksyisi häntä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko minun mielipiteestäni AP:lle hyötyä, koska yksi lukuisista kriteereistäni naiselle on lapsettomuus, joten on hiukan turhaa miettiä tällaisia. Anyway, jos minut pakotettaisiin tuollaiseen tilanteeseen, niin en missään nimessä alkaisi leikkimään isää. Tämä tarkoittaa sitä, että en viettäisi aikaa lapsien kanssa, osallistuisi taloudellisesti niiden hoitoon tai vahtisi niitä, että nainen pääsee rellestämään kylille. Pieniä joulu- ja syntymäpäivälahjoja voisin ostaa, mutta budjetti niihin olisi maksimissaan 50 euroa. Biologinen isä pitäköön huolen lapsistaan. Ja nainen kunnioittakoon muitten miesten oikeutta olla vapaaehtoisesti lapsettomia. Mutta koska se on liikaa pyydetty, niin sen takia lapsettomuus on kriteeri naiselle. Mies24
Lol, "pakotettaisi". Älä pelkää, oon lähes sata varma että kukaan nainen ei pakota sua 24v vauvapalstailijaa mihinkään. Terveisiä peräkammariin!
Vierailija kirjoitti:
Minunkaan poikaystäväni ei ole halunnut tavata ketään läheisiäni, vaikka olemme seurustelleet yli 5 vuotta. Hän sanoo vain, että ei kiinnosta. Luulen, että hän pelkää jonkinlaista torjuntaa ja sitä, että ystäväni ja sukulaiseni eivät hyväksyisi häntä.
Tai sitten ei vaan kiinnosta. En minäkään tykkää esittelykierroksista ja sukulaisiin tutustumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei vaan kiinnosta. En minäkään tykkää esittelykierroksista ja sukulaisiin tutustumisesta.
Aika outoa, jos oman kumppanin läheiset ei vaan kiinnosta. Ne ovat kuitenkin osa sen kumppanin elämää. Toki ymmärrän, jos vaikka juoppoperhe tms. Se on eri asia.
Ehkä hän haluaa ensin varmistaa että suhteenne on vahvalla pohjalla, ja kumpikin näkee tulevaisuuden yhdessä. Ei ole mitään järkeä sekoittaa lasten päitä esittelemällä heille isäpuoliehdokasta, jos on riskinä että kyseinen henkilö poistuu heidän elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa ensin varmistaa että suhteenne on vahvalla pohjalla, ja kumpikin näkee tulevaisuuden yhdessä. Ei ole mitään järkeä sekoittaa lasten päitä esittelemällä heille isäpuoliehdokasta, jos on riskinä että kyseinen henkilö poistuu heidän elämästään.
Kuinkahan kauan tarvitsee sen vakavuuden selvittelyyn, jos yli vuodessa ei vielä ole selvinnyt?
Luulisi että joutuu hullujenhuoneelle jos joutuu lapsia katselemaan.
Kun on ’ensimmäisellä kierroksella’ tehnyt kaiken niin kuin pitää, eli on tutustuttu ja vietetty aikaa yhdessä puolisoiden molempien sukujen kanssa ja eron jälkeen jostain omituisesta syystä sen toisen puoliskon ihmiset alkavatkin tylyiksi ja vihamielisiksi. Omalta puolelta vielä vuosien jälkeen haikaillaan eksän perään, kun osasi olla apoivanhempien edessä niin täydellinen.
En itse (nainen olen) aio enää ikinä esitellä vanhemmilleni yhtään ketään seurustelukumppania, enkä ole kiinnostunut tutustumaan myöskään sinne toiseen suuntaan. Miksi pitäisi? Kahden erillään asuvan aikuisen suhde on täysin riittävä, ilman mitään pakkotutustumisia ihmisiin, joita en ole elämääni lähtenyt hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko minun mielipiteestäni AP:lle hyötyä, koska yksi lukuisista kriteereistäni naiselle on lapsettomuus, joten on hiukan turhaa miettiä tällaisia. Anyway, jos minut pakotettaisiin tuollaiseen tilanteeseen, niin en missään nimessä alkaisi leikkimään isää. Tämä tarkoittaa sitä, että en viettäisi aikaa lapsien kanssa, osallistuisi taloudellisesti niiden hoitoon tai vahtisi niitä, että nainen pääsee rellestämään kylille. Pieniä joulu- ja syntymäpäivälahjoja voisin ostaa, mutta budjetti niihin olisi maksimissaan 50 euroa. Biologinen isä pitäköön huolen lapsistaan. Ja nainen kunnioittakoon muitten miesten oikeutta olla vapaaehtoisesti lapsettomia. Mutta koska se on liikaa pyydetty, niin sen takia lapsettomuus on kriteeri naiselle. Mies24
Lol, "pakotettaisi". Älä pelkää, oon lähes sata varma että kukaan nainen ei pakota sua 24v vauvapalstailijaa mihinkään. Terveisiä peräkammariin!
YH:lla kolahti tunteisiin, kun nuori mies sanoi suoraan, että ei kelpuuta YH:ta. :D Ja jos olisit lukenut Mies24:n kommentin, ja onnistunut sisäistämään, sen, niin tietäisit miksi hän käytti pakottaa-sanaa. Olisi varmaan syytä painua takaisin koulunpenkille. :) N21
Vuoden suhde on loppujen lopuksi aika lyhyt ja on lapsille haitallista jos heidän elämäänsä tulee äkkiä läheinen ihminen, joka yhtenä päivänä vain nostaa kytkintä ja katoaa. Tuollainen aiheuttaa luottamusongelmia ja ties mitä ongelmia lapselle. Lapsien kaltoinkohtelu on useimmille miehille turn off.
Minun elämäni tärkeimmät henkilöt ovat lapseni. Jos joku ei halua heihin tutustua ollenkaan, ei ole minun mieleiseni ihminen. Kiertoon!
Yksinhuoltajien kanssa ei kannata missään tapauksessa alkaa suhteeseen!!
Teillä on panosuhde, ei seurustelusuhde.