Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seurustellut reilun vuoden eikä mies halua tutustua lapsiini

Vierailija
25.09.2021 |

Ei siis osoita mitään kiinnostusta tavata lapsiani eikä kyllä muitakaan läheisiäni. Asiasta on keskusteltu ja mies sanoo, että ei saa painostaa. En ole sitten moneen kuukauteen ottanut asiaa esille. En enää tiedä, mitä pitäisi tehdä tai ajatella asiasta. Miehellä on oma aikuinen lapsi ja hyvät välit hänen kanssaan. En ole tavannut miehen lasta. Mies sanoo olevansa tosissaan kanssani ja että haluaa asua tulevaisuudessa yhdessä..

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika nykytilanteessa on? Sehän on ideaalitilanne seurustella, eikä alkaa leikkiä uusperhettä saman katon alla. Miksi miehen pitäisi tutustua lapsiisi? Tottakai sinänsä mies voi lapset nähdä, mutta fiksuin ratkaisu on pitää omat kodit ja vain tapailla siinä samalla.

Luulen, että miehen näkökulmasta tämä on se juttu. Hän ei halua alkaa isäpuoleksi lapsillesi ja sinä taas kaipaat miestä, joka vie lapsia ulos, vahtii jne. Nyt se kysymys: Jos sinun lapsesi olisi aikuinen, niin haluaisitko itse kiinnittyä ihmiseen, jolla on vielä "penskat jaloissa"? Tämä ei tarkoita, ettei mies tunne sinua kohtaan tunteita ja halua olla kanssasi. Se on vain niin, että valtaosa lapsensa jo aikuiseksi saaneista ei jaksa alkaa leikkiä lapsiperhettä uudelleen ja vielä "vieraiden" lasten kanssa.

Vierailija
42/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi varsinkin miesten mielipide asiaan.

-ap

Ja täältäkö se pitäisi löytyä. Haloo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ap lapsesi ovat?

Tämäkin on yksi juttu. Mies on selvästi ainakin aikuinen, jos kerran oma lapsi on jo täysi-ikäinen. Sitä ei välttämättä enää rynni alapää edellä tilanteesta toiseen. Niin moni keski-ikääntyvä mies on sanonut suoraan, ettei mene saman katon alle naisen kanssa, jolla on lapsia kotona vielä. Ehkä armon saa joku 15-18 -vuotias yksittäinen teini, joka on justiinsa muuttamassa pois. Useampi lapsi -> ei, ei. Tädilleni eräs mies sanoi suoraan, että "sä hoidat ton kotikuviosi ensin" eli tarkoitti, että hoidat lapsesi isommaksi.

Eräällä ystävälläni on 17-vuotias fiksu tyttö ja se on kelvannut jo uusille kumppaneille. Tyttölapsi ja noin iso, ei juuri enää haittaa, koska se menee jo omia menojaan ja pian lähtee omilleen. Toisaalta teinipoikaa ei halua yksikään mies tai isompaa lapsilaumaa.

Vierailija
44/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsiin pitäisi tutustua? Sitä seurustelee sen kumppaninsa kanssa, ei sen suvun.

Vierailija
45/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa aihetta käsittelevissä ketjuissa on moitittu ihmisiä jotka esittelevät uusia hoitoja lapsille muutaman kuukauden tapailun jälkeen, ja todettu että yli vuosi pitäisi olla yhdessä ennen esittelyä. Luulisi, että ap:n mies saa siis vastuullisuudestaan kehuja.

Vierailija
46/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkaan poikaystäväni ei ole halunnut tavata ketään läheisiäni, vaikka olemme seurustelleet yli 5 vuotta. Hän sanoo vain, että ei kiinnosta. Luulen, että hän pelkää jonkinlaista torjuntaa ja sitä, että ystäväni ja sukulaiseni eivät hyväksyisi häntä.

Tai sitten ei vaan kiinnosta. En minäkään tykkää esittelykierroksista ja sukulaisiin tutustumisesta. 

Aika outoa, jos oman kumppanin läheiset ei vaan kiinnosta. Ne ovat kuitenkin osa sen kumppanin elämää. Toki ymmärrän, jos vaikka juoppoperhe tms. Se on eri asia. 

Niistä voi tulevaisuudessa tulla vaikka narkkareita, vaikkei vielä ole.

Vierailija
47/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa hommata lisää miesystäviä, joista sopii jonkun kanssa että elättää uusavuttomat lapsesi, jos haluat elättäjää.

Vierailija
48/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi varsinkin miesten mielipide asiaan.

-ap

Haluan parisuhteen, en perhettä. Perhe-elämä on jo eletty ja nähty.

En myöskään halua sekoittaa vielä muutaman vuoden kotona asuvien lasteni elämää tuomalla mitään (heille) vierasta ihmistä asumaan kotiinsa.

Omassa lapsuudessani sain kokea äidin parin vuoden välein vaihtuvat miehet kotonamme ja se oli todellakin totaalisen perseestä, vaikka ihan asiallisia ihmisiä olivatkin.

Vierailija
49/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään pahaa ole. Mies oon sinun ystäväsi. Miksi kiirehtiä tapaamaan lapsia?

Vierailija
50/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 10v ja 12v lapset, jotka ovat isällään joka toinen viikko. Tapaan miesystävääni noilla isäviikoilla. Yhteenmuuttoa ei tietenkään edes harkita. Meille tämä sopii. Mies ei siis ole tavannut lapsiani. Yhdessä pian 3v. 

Meillä vst paitsi 2 v kohdalla näimme. Olisin voinut jatkaa ilman, mutta alue, jossa asumme, kaikki tuntee toisensa.

Siinä vaiheessa, kun mies oli vkonlopun luonani, kerroin lapsilla äidillä on ystävä. Miehen nimi mainitaan, mutta emme vietä aikaa yhdessä.

Olen miehen lapset, aikuisia, muuttaneet pois kotoa vuosia sitten, nähnyt, kun ovat tuoneet jotain miehelle, joka on ollut minun luona kylässä.

Esikoinen on menossa naimisiin ensi kesänä ja häät järjestetään mieheni kodissa.

Eiköhän siinä vaiheessa tutustu paremmin.

Vietämme joka 2 vkonloppu yhdessä. Aiomme muuttaa yhteen, kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa

Ex on ollut naimisissa ja eronnut minun jälkeeni. Ero oli ikävä ja erityisesti kuopus kaipasi pitkään äitipuoltaan.

Exn ex on määrännyt heidän lapsi on ex.llä silloin, kuin meidän lapset eivät ole siellä.

Meidän lapset menettivät erossa äitipuolen ja sisaruksen. Näkevät sisarustaan muutaman kerran vuodessa, vrt ennen joka 2.n viikko koko ajan.

Vierailija
51/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajien kanssa ei kannata missään tapauksessa alkaa suhteeseen!!

Miten niin??? Pysyy vaan lapsista kaukana.

Vierailija
52/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni mies seurustelee sinun kanssa eikä lasten. 

Juurikin noin. Minulla on samanlainen ajatus naisena, kun ap. n miehellä. En odota, että mieskään viettää aikaa minun lasten ja läheisteni kanssa.

Vierailija
53/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina näytti uuden miehen lapsilleen heti. Alettiin leikkimään perhettä.

Muutama kk myöhemmin on jo erottu.

Toisen isän naisystävä on jatkuvasti pakkaamassa kamojaan pois.

Ainoa järkevä tossa kombossa on Esko.

Vierailija
54/54 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:lla nyt on epäselvää? Mies on selvästi sanonut että haluaa aikanaan asua ap:n kanssa yhdessä ja EI halua asua ap:n lasten kanssa yhdessä.

Vonkumalla ja painostamalla tuskin mitään hyvää seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi