Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt tuli kyllä paha olo yhden ihmisen sanoista

Vierailija
13.11.2014 |

Oon käynyt kauan yhden ihmisen luona. Ollaan ystävystytty ja minä oon ollu mukana asunnon järjestelyssä.
Se on ollut tärkeää mullekin, keskustelut ja kaikki.
No, eilinen meni pieleen enkä päässyt.
Nyt tämä ihminen soitti ja sanoi että " lopetetaan tähän" !!
Niin että kun mua ei tarvita, niin kaikki loppuu?
Sanoi silti että voin soittaa ja joskus tulla käymään.
En enää luota ihmisiin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä tämä ihminen halusikin irrottautua "ystävyyssuhteestanne". Kerroit, että kävit vuosia hänen luonaan. Eikö hän käynyt sinun luonasi? Jospa tämä henkilö koki sinut ripustautujaksi, mutta ei aikaisemmin ole saanut sanotuksi, ettei jaksa/halua tavata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu

Vierailija
44/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:32"]Ap, ehkä tämä ihminen halusikin irrottautua "ystävyyssuhteestanne". Kerroit, että kävit vuosia hänen luonaan. Eikö hän käynyt sinun luonasi? Jospa tämä henkilö koki sinut ripustautujaksi, mutta ei aikaisemmin ole saanut sanotuksi, ettei jaksa/halua tavata. 
[/quote]

Ei todellakaan. Se itse kyseli mua koska pääsen käymään. Ja puhui asioistaan ja kuuntelin.

Vierailija
45/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:32"]

Ap, ehkä tämä ihminen halusikin irrottautua "ystävyyssuhteestanne". Kerroit, että kävit vuosia hänen luonaan. Eikö hän käynyt sinun luonasi? Jospa tämä henkilö koki sinut ripustautujaksi, mutta ei aikaisemmin ole saanut sanotuksi, ettei jaksa/halua tavata. 

[/quote]ja siksi suuttui kun ap oli estynyt tulemaan? Voi olla, silti epäilen että haluaa hallita ohjailla.

Vierailija
46/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:32"]

[/quote]

Tätä mäkin mietin, kun tätä ketjua lueskelin. Otat heti etäisyyttä tollaseen paska-ystävään...! Vältä sitä kaikin tavoin ja se huomaa pian itsekkin missä mennään.

Vierailija
47/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainasitko 47 oikeaa kommenttia? vaikutti vähän oudolta yhdistelmältä, se ja oma kommenttisi.

Vierailija
48/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:32"]Ap, ehkä tämä ihminen halusikin irrottautua "ystävyyssuhteestanne". Kerroit, että kävit vuosia hänen luonaan. Eikö hän käynyt sinun luonasi? Jospa tämä henkilö koki sinut ripustautujaksi, mutta ei aikaisemmin ole saanut sanotuksi, ettei jaksa/halua tavata.  [/quote] Ei todellakaan. Se itse kyseli mua koska pääsen käymään. Ja puhui asioistaan ja kuuntelin.

[/quote]

Aika raskas taakka. :(  Irrottaudu tuosta ystävyydestä - jos tuota voi ystävyydeksi kutsua - mahdollisimman pian. Selvästi pyrkii vaan manipuloimaan ja käyttämään sua. Tuskin välittää susta ihmisenä ja ystävänä tippaakaan. Nyt tsemppiä +++  Voimia ja haleja!!!

Vierailija
49/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:43"]

lainasitko 47 oikeaa kommenttia? vaikutti vähän oudolta yhdistelmältä, se ja oma kommenttisi.

[/quote]

Nää on niin ihania nää harhaset hipit täälla. :D Mee nyt vetää unta pollaa, ni käyt sit aamulla pollee.

Vierailija
50/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jusst

Vierailija
51/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:47"]

[/quote]

Nää on niin ihania nää harhaset hipit täälla. :D Mee nyt vetää unta pollaa, ni käyt sit aamulla pollee.

[/quote]Jaa. Oon kai sit harhainen hippi mut mustakin tuntu et tuli vahingossa napattu eri viesti kun mitä oli tarkotus. En tajua tota nimittäin yhtään.

Vierailija
52/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:32"]Ap, ehkä tämä ihminen halusikin irrottautua "ystävyyssuhteestanne". Kerroit, että kävit vuosia hänen luonaan. Eikö hän käynyt sinun luonasi? Jospa tämä henkilö koki sinut ripustautujaksi, mutta ei aikaisemmin ole saanut sanotuksi, ettei jaksa/halua tavata.  [/quote] Ei todellakaan. Se itse kyseli mua koska pääsen käymään. Ja puhui asioistaan ja kuuntelin.

[/quote]

Aika raskas taakka. :(  Irrottaudu tuosta ystävyydestä - jos tuota voi ystävyydeksi kutsua - mahdollisimman pian. Selvästi pyrkii vaan manipuloimaan ja käyttämään sua. Tuskin välittää susta ihmisenä ja ystävänä tippaakaan. Nyt tsemppiä +++  Voimia ja haleja!!!
[/quote]

Kiitos. Kyllä se on tuntunut hyvältä ja antoisalta kaikki yhteiset jutteluhetket. Siksi tuntui pahalta lause " lopetetaan tähän".
Niin että kun ei tarvita, voi sanoa goodbye.
Seuraan tilannetta missä mennään.

Vierailija
53/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:47"]

[/quote]

[/quote]Jaa. Oon kai sit harhainen hippi mut mustakin tuntu et tuli vahingossa napattu eri viesti kun mitä oli tarkotus. En tajua tota nimittäin yhtään.

[/quote]

Voi olla hormonit sekasin tai vetany jotain aineita. Noita riittää.

Vierailija
54/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:36"] [quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:32"]Ap, ehkä tämä ihminen halusikin irrottautua "ystävyyssuhteestanne". Kerroit, että kävit vuosia hänen luonaan. Eikö hän käynyt sinun luonasi? Jospa tämä henkilö koki sinut ripustautujaksi, mutta ei aikaisemmin ole saanut sanotuksi, ettei jaksa/halua tavata.  [/quote] Ei todellakaan. Se itse kyseli mua koska pääsen käymään. Ja puhui asioistaan ja kuuntelin. [/quote]   Aika raskas taakka. :(  Irrottaudu tuosta ystävyydestä - jos tuota voi ystävyydeksi kutsua - mahdollisimman pian. Selvästi pyrkii vaan manipuloimaan ja käyttämään sua. Tuskin välittää susta ihmisenä ja ystävänä tippaakaan. Nyt tsemppiä +++  Voimia ja haleja!!! [/quote] Kiitos. Kyllä se on tuntunut hyvältä ja antoisalta kaikki yhteiset jutteluhetket. Siksi tuntui pahalta lause " lopetetaan tähän". Niin että kun ei tarvita, voi sanoa goodbye. Seuraan tilannetta missä mennään.

[/quote]

Älä turhia mieti. Ottanut vaan nokkiinsa jostakin ja kun saa tunteensa tasaantumaan niin ymmärtää kokonaisuuden. Tuskin haluaa hyvää ystävää menettää.

Vierailija
55/59 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:36"] [quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:32"]Ap, ehkä tämä ihminen halusikin irrottautua "ystävyyssuhteestanne". Kerroit, että kävit vuosia hänen luonaan. Eikö hän käynyt sinun luonasi? Jospa tämä henkilö koki sinut ripustautujaksi, mutta ei aikaisemmin ole saanut sanotuksi, ettei jaksa/halua tavata.  [/quote] Ei todellakaan. Se itse kyseli mua koska pääsen käymään. Ja puhui asioistaan ja kuuntelin. [/quote]   Aika raskas taakka. :(  Irrottaudu tuosta ystävyydestä - jos tuota voi ystävyydeksi kutsua - mahdollisimman pian. Selvästi pyrkii vaan manipuloimaan ja käyttämään sua. Tuskin välittää susta ihmisenä ja ystävänä tippaakaan. Nyt tsemppiä +++  Voimia ja haleja!!! [/quote] Kiitos. Kyllä se on tuntunut hyvältä ja antoisalta kaikki yhteiset jutteluhetket. Siksi tuntui pahalta lause " lopetetaan tähän". Niin että kun ei tarvita, voi sanoa goodbye. Seuraan tilannetta missä mennään.

[/quote]

Älä turhia mieti. Ottanut vaan nokkiinsa jostakin ja kun saa tunteensa tasaantumaan niin ymmärtää kokonaisuuden. Tuskin haluaa hyvää ystävää menettää.
[/quote]

Joo, niin luulis. Tosin se sanoi että hän näkee pian lapsenlapsensa äidin ja siitäkin voi tulla kaveri.

Vierailija
56/59 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että kysyn mutta onko sulla ap muitakin kavereita kuin tuo? Ja millaisia he mahdollisesti ovat?

Vierailija
57/59 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi voi myös olla hyvin itsekeskeinen eikä tajua tai ei kiinnosta tajuta muiden tunteista mitään, oma napa vaan on koko ajan lähimpänä.

Onko sulla ap ollut aina hyvä olla tämän henkilön kanssa vai onko ollut jotenkin epämiellyttävä olo?

Onko se sinusta itsestäsi ollut tasa-arvoinen ihmissuhde?

Vierailija
58/59 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:17"]Ystäväsi voi myös olla hyvin itsekeskeinen eikä tajua tai ei kiinnosta tajuta muiden tunteista mitään, oma napa vaan on koko ajan lähimpänä.

Onko sulla ap ollut aina hyvä olla tämän henkilön kanssa vai onko ollut jotenkin epämiellyttävä olo?

Onko se sinusta itsestäsi ollut tasa-arvoinen ihmissuhde?
[/quote]

Hyviä kysymyksiä. On ollut hyvä olo. Mutta ei ehkä tasa-arvoinen, tuntuu että toisen ehdoilla on menty.

Vierailija
59/59 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:13"]Anteeksi että kysyn mutta onko sulla ap muitakin kavereita kuin tuo? Ja millaisia he mahdollisesti ovat?
[/quote]

On. Ihan normaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän