Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt tuli kyllä paha olo yhden ihmisen sanoista

Vierailija
13.11.2014 |

Oon käynyt kauan yhden ihmisen luona. Ollaan ystävystytty ja minä oon ollu mukana asunnon järjestelyssä.
Se on ollut tärkeää mullekin, keskustelut ja kaikki.
No, eilinen meni pieleen enkä päässyt.
Nyt tämä ihminen soitti ja sanoi että " lopetetaan tähän" !!
Niin että kun mua ei tarvita, niin kaikki loppuu?
Sanoi silti että voin soittaa ja joskus tulla käymään.
En enää luota ihmisiin.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:11"]Jos se haluaa pompotella sua ja suuttui kun et tullutkaan. [/quote] Eilinen epäonnistui. Ehkä se siitä ei tykännyt.

[/quote]

Epäonnistui? Mitä tarkoitat? No selvität sen asian. Toivottavasti saatte välinne selvitettyä ja voitte olla ystäviä. :)

Vierailija
22/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:28"]No laita ny hyvä ihminen sille viestiä, mitäs tuosta vaik onki sanonu et tää on tässä. Jos sä haluat kovasti jatkaa ja suhun sattuu, ni mikset sano sitä sille ääneen? Ei se sitä voi tietää jos et kerro sitä sille! Ootteko eri sukupuolta? Jos se tykkäsi susta enemmän kun sä siitä, niin en ihmettele että ns.jätti sut. Ei kukaan jaksa määräänsä enempää antaa roikottaa itseään ns.varalla tai "sitten vuosien päästä" tai "kyllä tästä ehkä vielä joskus jotain tulee" -periaatteella... T.nimimerkki kokemusta on ja itellä just siitä toisesta näkökulmasta :) jippijaijjei laitat heti tänä iltana viestiä vaikka vain että ajattelen sua ja mul on sua ikävä!!! 
[/quote]

Samaa sukupuolta ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:11"]Jos se haluaa pompotella sua ja suuttui kun et tullutkaan. [/quote] Eilinen epäonnistui. Ehkä se siitä ei tykännyt.

[/quote]

Epäonnistui? Mitä tarkoitat? No selvität sen asian. Toivottavasti saatte välinne selvitettyä ja voitte olla ystäviä. :)

[/quote]

No kaipa se odotti mua ja esteiden takia en päässytkään. Mutta ei kai se niin vakavaa ole.
Yhteen tilaisuuteen pitäisi mennä yhdessä että kai me nähdään.

Vierailija
24/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:11"]

Jos se haluaa pompotella sua ja suuttui kun et tullutkaan.

[/quote]Mä kallistun tän arvelun puoleen. Suuttui koska ei menty hänen käsikirjoituksensa mukaan. Jos on kyseessä dominoiva ihminen en lähtisi ehdottelemaan sovintoa tai varsinkaan anteeksipyytelemään. Ottakoon itse yhteyttä ja nöyrtyköön jos osaa.

Vierailija
25/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös käynyt noin, kerran juuri niin, että toinen selvästi ilmoittaa, että sukset meni ristiin, toisen kerran silleen, että ihminen vain häipyi mun elämästä ja jätti konkreettiset lupaukset kesken eli jouduin turvautumaan tostitosi hätäratkaisuun hänen häipymisensä takia. - Ja ihan samanlaisia ällistelijöitä tapasin tuolloin kuin sinä tässä ketjussa, ap.

Vierailija
26/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:11"]

[/quote]Mä kallistun tän arvelun puoleen. Suuttui koska ei menty hänen käsikirjoituksensa mukaan. Jos on kyseessä dominoiva ihminen en lähtisi ehdottelemaan sovintoa tai varsinkaan anteeksipyytelemään. Ottakoon itse yhteyttä ja nöyrtyköön jos osaa.
[/quote]

Pettyi kun joutui odottelemaan. Ehkä se keksii taas jotain hommaa, näin on menty jo neljä vuotta.

Vierailija
27/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:34"]

[/quote]

Kylläpä oli kyyninen kommentti. Millainen lienee sieluelämäsi noin syvemmin?

Vierailija
28/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu

Vierailija
29/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:42"]

[/quote]

[/quote]Ei ole kyynisyyttä vaan realismia. On ihmisiä jotka haluavat että mennään vain ja ainoastaan heidän ehdoillaan. Todella tukahduttavia ja epätasapainoisia sellaiset ihmissuhteet.

Nimenomaan monet kiltit ja hyväntahtoiset joutuvat helposti sellaisiin suhteisiin. Mikä täsä on kyynistä?

En toki voi TIETÄÄ onko nyt kyseessä sellainen ihminen mutta hyvin voi olla.

Vierailija
30/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Millainen on sinun elämänkokemuksesi ja ihmistuntemuksesi jos tuo on sinusta kyyninen kommentti?

Hienoa jos olet säästynyt vastaavilta tyypeiltä mutta valitettavasti heitä on. Ja saavat entistä lujemman otteen "uhristaan" jos tämä ottaa yhteyttä, hämmentyneenä ja syyllisyydentuntoisenakin kenties. Manipulointia.

Vierailija
31/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:55"]

[/quote]

[/quote]Millainen on sinun elämänkokemuksesi ja ihmistuntemuksesi jos tuo on sinusta kyyninen kommentti?

Hienoa jos olet säästynyt vastaavilta tyypeiltä mutta valitettavasti heitä on. Ja saavat entistä lujemman otteen "uhristaan" jos tämä ottaa yhteyttä, hämmentyneenä ja syyllisyydentuntoisenakin kenties. Manipulointia.

[/quote]

Pelkään, että olen ystävystynyt vähän aikaa sitten tuon kaltaisen ihmisen kanssa. Tuntuu siltä, että ystävyytemme on jatkuvaa testaamista hänen puoleltaan ja minä taas hämmennyn ja loukkaannun tilanteesta ja lopulta pakenen. Vai ajattelevatko molemmat samoin, tiedä sitä. Olsiko APlla samankaltainen tilanne?

Vierailija
32/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, taisin tunnistaa sut! Sorry et vetäsin herneet nenään siinä sohvaa kantaessa! Eiköhän me voida jatkaa kaveruutta, jos sopii. Tulkaa vaikka koko perhe lauantaina kahville. Sopiiko?

Vierailija
33/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:09"]Moi, taisin tunnistaa sut! Sorry et vetäsin herneet nenään siinä sohvaa kantaessa! Eiköhän me voida jatkaa kaveruutta, jos sopii. Tulkaa vaikka koko perhe lauantaina kahville. Sopiiko?
[/quote]

Kelle sää puhut?

Vierailija
35/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:09"]Moi, taisin tunnistaa sut! Sorry et vetäsin herneet nenään siinä sohvaa kantaessa! Eiköhän me voida jatkaa kaveruutta, jos sopii. Tulkaa vaikka koko perhe lauantaina kahville. Sopiiko? [/quote] Kelle sää puhut?

[/quote]

Sulle.

Vierailija
36/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA, täällä muka jo tunnistellaan kuka kukin on... HAHA. No ite asiassa tää juttu olis voinu olla minunki kaverin kirjoittama ja jollain todennäköisyydellä sitä onkin, mutta mutta... Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa ja aika monta ihmistäki... 

Vierailija
37/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
38/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:09"]Moi, taisin tunnistaa sut! Sorry et vetäsin herneet nenään siinä sohvaa kantaessa! Eiköhän me voida jatkaa kaveruutta, jos sopii. Tulkaa vaikka koko perhe lauantaina kahville. Sopiiko? [/quote] Kelle sää puhut?

[/quote]

Sulle.
[/quote]

En oo sohvaa kantanut.

Vierailija
39/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuttuni ei nettiä käytä.

Vierailija
40/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:23"]

AHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA, täällä muka jo tunnistellaan kuka kukin on... HAHA. No ite asiassa tää juttu olis voinu olla minunki kaverin kirjoittama ja jollain todennäköisyydellä sitä onkin, mutta mutta... Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa ja aika monta ihmistäki... 

[/quote]

Näin on. Millä perusteella nmro 37 kuvittelet, ett viestit 33 ja 36 on kirjoittanut sama henkilö? Minä kirjoitin viestin 33, mutta en viestiä 36. Kuka tunnustaa kirjoittaneensa viestin 36? Huhuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi