Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt tuli kyllä paha olo yhden ihmisen sanoista

Vierailija
13.11.2014 |

Oon käynyt kauan yhden ihmisen luona. Ollaan ystävystytty ja minä oon ollu mukana asunnon järjestelyssä.
Se on ollut tärkeää mullekin, keskustelut ja kaikki.
No, eilinen meni pieleen enkä päässyt.
Nyt tämä ihminen soitti ja sanoi että " lopetetaan tähän" !!
Niin että kun mua ei tarvita, niin kaikki loppuu?
Sanoi silti että voin soittaa ja joskus tulla käymään.
En enää luota ihmisiin.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Oletko varma, ettei se tarkoittanut puhelun lopettamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:30"]Mitä? Oletko varma, ettei se tarkoittanut puhelun lopettamista?
[/quote]

Ei. Kun tarkoitti ettei tarvitse mua enää.

Vierailija
4/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä :( 

Vierailija
5/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis?? Ilmoitti ettei tarvitse enää apua asunnon järjestelyssä, vai? Mitä oikein sekoilet? Ei kai tuo ystävyyttänne tarkoittanut, jos halusi soitella ja pyyteli käymään..?

Vierailija
6/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
7/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:40"]Siis?? Ilmoitti ettei tarvitse enää apua asunnon järjestelyssä, vai? Mitä oikein sekoilet? Ei kai tuo ystävyyttänne tarkoittanut, jos halusi soitella ja pyyteli käymään..?
[/quote]

No kyllä se osittain voi se ystävyys mennä katkolle.
Vaikutelma oli se ettei mua tarvita ja poikansa tulee tekemään yhden jutun.
Sain tavallaan potkut.
No, varaporttina sanoi lopuksi että voin tulla käymään. .että ehkei nyt 100%:sti ole lopussa.

Vierailija
8/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my god! Luin tuolta vähän jä täältä. Ihan paska puhetta!

Vierailija
9/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:40"]Siis?? Ilmoitti ettei tarvitse enää apua asunnon järjestelyssä, vai? Mitä oikein sekoilet? Ei kai tuo ystävyyttänne tarkoittanut, jos halusi soitella ja pyyteli käymään..? [/quote] No kyllä se osittain voi se ystävyys mennä katkolle. Vaikutelma oli se ettei mua tarvita ja poikansa tulee tekemään yhden jutun. Sain tavallaan potkut. No, varaporttina sanoi lopuksi että voin tulla käymään. .että ehkei nyt 100%:sti ole lopussa.

[/quote]

Puutuitko liikaa asunnon järjestelyyn tai loukkasitko jotenkin? Esim. vähättelemällä hänen sisustusideoitaan tai tyrmäämällä ideat täysin? Jo muutto itsessään on stressaava, saati uuden kodin kalustaminen siihen päälle, ettei ole ihmekään jos on herkässä tilassa. Nyt taitaa olla peiliin katsomisen paikka? :)

Vierailija
10/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:40"]Siis?? Ilmoitti ettei tarvitse enää apua asunnon järjestelyssä, vai? Mitä oikein sekoilet? Ei kai tuo ystävyyttänne tarkoittanut, jos halusi soitella ja pyyteli käymään..? [/quote] No kyllä se osittain voi se ystävyys mennä katkolle. Vaikutelma oli se ettei mua tarvita ja poikansa tulee tekemään yhden jutun. Sain tavallaan potkut. No, varaporttina sanoi lopuksi että voin tulla käymään. .että ehkei nyt 100%:sti ole lopussa.

[/quote]

Puutuitko liikaa asunnon järjestelyyn tai loukkasitko jotenkin? Esim. vähättelemällä hänen sisustusideoitaan tai tyrmäämällä ideat täysin? Jo muutto itsessään on stressaava, saati uuden kodin kalustaminen siihen päälle, ettei ole ihmekään jos on herkässä tilassa. Nyt taitaa olla peiliin katsomisen paikka? :)
[/quote]

No en todellakaan puuttunut!

Vierailija
11/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:45"]

[/quote]

[/quote]

No en todellakaan puuttunut!
[/quote]
..
Ei sillä muuttoa ole ollut. Eilen en päässyt muutamien esteiden takia ja tosiaan tuntui pahalta tuo lause että lopetetaan tähän.
Vuosia sen luona kävin.

Vierailija
12/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit se käytti sua hyvökseen eikä tarvitse sua enää :( että sellainen "ystävä"

Jos niin on niin häpeä on hänen jos sillälailla ihmisiä käyttää, ei sinun.

Vierailija
13/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä ihmisiä joka lähtöön. ihan hyvin voi ap:n kertomus olla totta. Eikä ihme että tuli paha olo mutta ehkä sitten voisi miettiä millaisia muut ihmisuhteesi ovat?

Oletko liian kiltti ja "käytettävä"?

Vierailija
14/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:45"] [quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:40"]Siis?? Ilmoitti ettei tarvitse enää apua asunnon järjestelyssä, vai? Mitä oikein sekoilet? Ei kai tuo ystävyyttänne tarkoittanut, jos halusi soitella ja pyyteli käymään..? [/quote] No kyllä se osittain voi se ystävyys mennä katkolle. Vaikutelma oli se ettei mua tarvita ja poikansa tulee tekemään yhden jutun. Sain tavallaan potkut. No, varaporttina sanoi lopuksi että voin tulla käymään. .että ehkei nyt 100%:sti ole lopussa. [/quote]   Puutuitko liikaa asunnon järjestelyyn tai loukkasitko jotenkin? Esim. vähättelemällä hänen sisustusideoitaan tai tyrmäämällä ideat täysin? Jo muutto itsessään on stressaava, saati uuden kodin kalustaminen siihen päälle, ettei ole ihmekään jos on herkässä tilassa. Nyt taitaa olla peiliin katsomisen paikka? :) [/quote] No en todellakaan puuttunut! [/quote] .. Ei sillä muuttoa ole ollut. Eilen en päässyt muutamien esteiden takia ja tosiaan tuntui pahalta tuo lause että lopetetaan tähän. Vuosia sen luona kävin.

[/quote]

Nyt lopetat sen vonkumisen täällä ja laitat vaikka heti tekstarin, jossa kysyt ollaanko kavereita. Vai mitä? Jotakin epäselvyyttä siihen teidän välille on täytynyt tulla, mutta kysymällähän se selviää. ;)

Vierailija
15/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä suhde, joka pitää lopettaa,? Siis rakkaussuhde? Vai häh? Oonko mä ainoa, joka ei ymmärrä tällaisia kuvioita?

Vierailija
16/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan täälläkin vonkua ja oloa purkaa jos se helpottaa. ja kysellä muilta onko vastaavia kokemuksia.

Vierailija
17/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haluaa pompotella sua ja suuttui kun et tullutkaan.

Vierailija
18/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:09"]Oliko teillä suhde, joka pitää lopettaa,? Siis rakkaussuhde? Vai häh? Oonko mä ainoa, joka ei ymmärrä tällaisia kuvioita?
[/quote]

Ei tietenkään rakkaussuhde. Mutta ystävystyttiin.

Vierailija
19/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:11"]Jos se haluaa pompotella sua ja suuttui kun et tullutkaan.
[/quote]

Eilinen epäonnistui. Ehkä se siitä ei tykännyt.

Vierailija
20/59 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita ny hyvä ihminen sille viestiä, mitäs tuosta vaik onki sanonu et tää on tässä. Jos sä haluat kovasti jatkaa ja suhun sattuu, ni mikset sano sitä sille ääneen? Ei se sitä voi tietää jos et kerro sitä sille! Ootteko eri sukupuolta? Jos se tykkäsi susta enemmän kun sä siitä, niin en ihmettele että ns.jätti sut. Ei kukaan jaksa määräänsä enempää antaa roikottaa itseään ns.varalla tai "sitten vuosien päästä" tai "kyllä tästä ehkä vielä joskus jotain tulee" -periaatteella... T.nimimerkki kokemusta on ja itellä just siitä toisesta näkökulmasta :) jippijaijjei laitat heti tänä iltana viestiä vaikka vain että ajattelen sua ja mul on sua ikävä!!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi