Silmälaput öisin
Haluan hankkia sellaiset silmälaput mitä käytetään nukkuessa ettei ylimääräinen valo pääse häiritsemään yöunia. Mutta miksi niitä sanotaan etten nolaa itseäni täysin kun käyn kaupassa?
Kommentit (28)
Itse käytän DVALA:n unimaskia. Aivan ihanan tuntuinen, pehmoinen ja miellyttävä joka täyttää tarkoituksensa täydellisesti!:) Löytynee vielä täältä: https://www.dvalasleep.fi/
Minäkin ostin sen Dvala unimaskin ja on se hyvä! Blokkaa valon ainakin tosi tehokkaasti
Tilaa täältä niin ei tarvii arvuutella nimiä: https://antishop.fi/?s=silm%C3%A4laput&post_type=product
Minä en enää koskaan klikkaa ttotaaa
Mulla tyttöystävän pikkuhousut silmien päällä 🤗
Ystävättäreni käski vitjamunaisen miehensä kyykyttää yllään niin, että sai kivekset silmiensä peitoksi. Toimi kuulemma muuten hyvin, mutta polvien natina häiritsi ja miehen piereskely pahensi pahanhajuista hengitystä aamuisin.
Musta koronamaski on hyvä. Nenäkappale nenälle ja se muu osa silmille. Olen kokeillut, toimii hyvin eikä hiosta.
Kaikella kunnioituksella erilaisia asenteita kohtaan haluan lisää ymmärrystä tähän: "en hitto soikoon ala maksamaan kymmentä euroa tuollaisesta parinkymmenen sentin kangassuikaleesta!" Onko tällä tavalla kirjoittaessa tai puhuessa kyse vain sanonnasta, jossa kaikki on aina 20 cnt hintaisena liian suurella voitolla myytävää, vai onko taustalla käsitys materiaalin todellisesta hinnasta? Ja toisaalta ihmettelen myös sitä, etteikö tuotteessa ollut muuta materiaalia, kuin yksi kankaanpala? Käsitykseni mukaan niissä on pintakankaanpala, ihoavasten tuleva kankaanpala ja luultavasti jotakin siellä välissäkin. Sitten on jokin viimeistelynauha kankaanpalojen reunoja peittämässä ja jokin säädettävä kuminauha. Lisäksi mielestäni joko pelkällä käsityöllä tai koneen hankintahinnan kuolletuksella ja sähköllä, sekä tuotantotiloilla on jokin arvo. Myös jakeluketjulla on oma arvonsa. Tuskin haluaisit itse mahdollisessa käsityöhuoneessasi tehdä tätä kaikkea omalla kustannuksellasi, jos haluaisit näitä valmistaa massoittain ja toimittaa kaikille halukkaille ilman palkkaa ja veloittamatta välttämättömistä kuluistasi. Joten tällaista taustaa vasten ihmettelen, onko lopputulos niin p*sk* että sen arvo on mielestäsi kaikesta panostuksesta huolimatta vain yhden kankaanpalan arvo? Vai onko kyseessä tee-itse-ihmisen mustavalkoinen näkemys siitä, ettei kenenkään fiksuna itseään pitävän tulisi maksaa mistään mitään, kun kerran ihmiselle on osunut kädet, silmät ja kaikki muu tarpeellinen käyttöönsä? Jos näin on, niin oletko myös itse tehnyt silmäneulat ja ompelulangat ja ne kankaanpalat langasta, joilla teet näitä tarvitsemiasi tekstiilihyödykkeitä? Et varmaankaan ostaisi ompelukeonetta, koska siinäkin on kauheat katteet hinnassa. Onneksi kirjastossa on tietokoneet ja netti ilmaiseksi, niin voi naputella asioita nettiin.