Silmälaput öisin
Haluan hankkia sellaiset silmälaput mitä käytetään nukkuessa ettei ylimääräinen valo pääse häiritsemään yöunia. Mutta miksi niitä sanotaan etten nolaa itseäni täysin kun käyn kaupassa?
Kommentit (28)
Unimaskin nimellä olen niitä kuullut jossain olevan myynnissä.
huivi tai sukka toimii ensiapuna ennen kauppareissua
-av:n niksipirkka
Sen voi myös itse askarrella paskarrella.
Se on unimaski, ei silmälaput :D Niitä on yleensä kaupassa siellä, missä on matkalaukkuja. Ovat muka jotain matkajuttuja, kuten korvatulpat.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:27"]
Lisäyksenä vielä että ne tulee säännölliseen käyttöön. Se ei siis käy että kuminauhat löystyy.
[/quote]
Kuminauhat löystyy AINA. Näin unimaskikonkarina sanon. Mutta sitten vain otat neulan ja langan käteen ja vaihdat kummarit.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:50"]
Lisäyksenä vielä että ne tulee säännölliseen käyttöön. Se ei siis käy että kuminauhat löystyy.
[/quote]
Kuminauhat löystyy AINA. Näin unimaskikonkarina sanon. Mutta sitten vain otat neulan ja langan käteen ja vaihdat kummarit.
[/quote]
Mistä ostit omasi?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:50"]
[/quote]
[/quote]
Mistä ostit omasi?
[/quote]
Mulla on monta. Olen ostanut ihan marketista, mutta myös Ebaysta (sleep mask, sleeping mask).
itse käytän pyyhettä (pieni käsipyyhe). Jotenkin tuntuu, että se rätti siinä otsalla jopa rentouttaa silmien ja otsan jännitystä (mulla usein sellaista tunnetta jos on stressiä ja kova väsymys). Katselin just kaupasta tuollaista "maskia", mutta en hitto soikoon ala maksamaan kymmentä euroa tuollaisesta parinkymmenen sentin kangassuikaleesta!
Tempurilla on semmonen järeä malli (esim. stockka). Kuminauhoissa on huomattava, että osa kuluttaa hiuksia.
Monia olen kokeillut, Tempurin maski minulle paras. Se ei tule "ihan silmille", ei siis paina luomia.
Pätkä ilmastointiteippiä pään ympäri ajaa saman asian. Eikä löysty!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:55"]
Tempurilla on semmonen järeä malli (esim. stockka). Kuminauhoissa on huomattava, että osa kuluttaa hiuksia.
[/quote]
Yritin etsiä Stockan verkkokaupasta mutten löytänyt?
Eikä kannata laittaa pimennysverhot niin ei tarvitse maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kannata laittaa pimennysverhot niin ei tarvitse maskeja.
Niitä on kyllä kätevä kuljettaa reissussa mukana. Itelläki aina kolme kappaletta joka kokoa pakun perässä, aivan hullua ostaa joku unimaski...
Cubuksella on unimaskeja aina joulusesongin aikaan.
Mulla on tää, hyvä on. Päihittää kyllä nuo halvemmat versiot 6-0, niistäkin on kokemusta.
https://www.sokos.fi/fi/sokos/mack-s-dreamweaver-sleepmask-unimaski-kor…