Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......

Vierailija
25.09.2021 |

Oletteko tekin törmänneet tähän paradoksiin?

Kommentit (922)

Vierailija
121/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punttipetterien ymmärrys ei kai kovin pitkälle riitä, mutta tässä vähän faktaa teillekin: nainen viehättyy luonnostaan miehestä, joka näyttää fyysisesti kyvykkäältä. Tämä tarkoittaa voimaa, mutta se tarkoittaa myös nopeutta, ketteryyttä, kestävyyttä ja muuta fyysistä lahjakkuutta. Salilla itsensä pöhnään pumpannut mies näyttää siltä ettei saa edes marsua kiinni juoksemalla ja veteen heitettäessä uppoaa pohjaan kuin kivi.

Ihanteellinen mies kiipeää vaikka puun latvaan pelastamaan kissanpennun, metsästää perheelleen illallisen vaikka pelkällä kepakolla, ui ulapalle noutamaan vedenvaraan joutuneen lapsen ja joo voittaa nyrkkitappelussa naapuri heimon uroon.

Voi kuulostaa paljolta, mutta mitäs me naiset voidaan luonnollisille vaistoillemme.

Ei se minusta ole paljon. Pitkä, fyysisesti kyvykäs ja leveäharteinen mies. Ei välttämättä lihaksikas, mutta hyväkuntoisen näköinen. 

Salilla treenaaminen on varmaan ihan hyvä, jos ei mitään muuta liikuntaa harrasta, mutta lihakset eivät ole se millä naisia saadaan. Hintelä, lyhyt mies ei hyödy siitä, että pumppaa ylävartalonsa isoksi kuin ehkä sitä kautta, että hänen oma itsetuntonsa paranee. Lihaksilla kehuminen ja niiden esittely on kuitenkin noloa, kun naiset eivät pidä lihaksista. He hakevat tiettyä ihanteellista kehon V-muotoa. Maltillinen kehon muokkaaminen on siksi parempi kuin pumpattu, muuhun kehoon sopimaton ylävartalo, joka näyttää pienikokoisella miehellä enemmän hassulta kuin komealta.

Vierailija
122/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihahomissa, metsätöissä ja lenkeillä tulee hyvä kroppa. Keinotekoinen pullistelu on no no.

Puutarhaa näpärtämällä ja juoksulenkeillähän se muodostuu upea atleettinen vartalo lihaksineen.

Kyllä. Lisätäänkö listaan vaikka pianon soittaminen? Kyllä silläkin tulee upea kroppa kerrassaan.

Mutta kun se ei nimenomaan ole se upea kroppa, joka naisia kiinnostaa. Katso ympärillesi. Tee Prisma-testi. Katso tuntemiasi nuoria aikuisia, jos et halua uskoa Prisma-testiin.

Me naiset emme arvosta samoja asioita kuin te miehet. Emmekä ala arvostaa, vaikka kuinka jankuttaisitte.

Huumorintaju, sosiaalisuus, iloisuus, aktiivisuus, iso kaveripiiri jne ovat edelleen paljon, paljon isompia valtteja seuranhaussa kuin salilla käyminen.

Minun mielestäni upea atleettinen kroppa on esim. Cristiano Ronaldolla. Voitte katsoa esimerkkiä tästä:

Eli käytännössä miesmallin keho.

Liian laiha. Sama ilmiö kuin pikkulapsissakin joilla on sixpäck, mutta ei oikeaa lihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se paradoksi on? Jotkut miehet ovat luonnostaan leveäharteisia ja jotkut tekevät myös töitä, missä lihakset vahvistuvat.

Leveäharteisuus ei ole lihaksikkuutta. Se on näköharha.

Pienipäiset ihmiset näyttävät usein leveäharteisilta, btw.

Näköharha? :-DDD Eli myös leveälanteisuus on näköharha?

Kyllähän ihmisten luusto vaihtelee! Eksälläni oli todella leveä hartioiden luusto, samoin hänen siskollaan (hyvä esimerkki leveäharteisesta naisesta on Monacon prinsessa Stephanie). Nykyisellä puolisollani ei ole niin silmiipistävän leveät hartiat mutta hänellä on niin kapea lantio, että V-muoto erottuu selvästi.

Tottahan tuo on. Mutta pienipäisillä miehillä olkalinja näyttää hämäävän leveältä, kunnes viereen tulee toinen, oikeasti leveäharteinen mies. Oletteko koskaan jääkiekkoilijoita nähneeet? Nehän ovat 90% ihan IT-tuen näköisiä sällejä, mutta pieni pää korjaa paljon...

Vierailija
124/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt ja haluan älykkään ja hoikan miehen.

Totta voi olla, että monet jotka ihailevat huippu-urheilijoita eivät todellisuudessa haluaisi jakaa arkea sellaisen kanssa. Ulkonäkö, raamit ja näkyminen julkisuudessa ovat tärkeimpiä.

Lihasmöykystä tuskin on väliä, vaikka on välillä punttiksella.

Taitaa olla toisin päin. Harva huippu-urheilija haluaa perus vauva-mamman.

Vierailija
125/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua erityisen lihaksikasta miestä. Mielummin urheilullinen, joka harrastaa jotakin lajia. Toki yleensä sekin vaatii jonkin verran lihaskuntoharjoittelua. Salilla kävijät vaikuttavat ulkonäkökeskeisiltä keimailijoilta, mikä on turn-off.

Vierailija
126/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jokin kumma miesten harhaluulo. Useimpien naisten ihanteena ei ole erityisen lihaksikas, vaan sopusuhtainen mies.

Ihan samanlainen kuin naiset luule, että kaikki miehet haluaa isotissisen salikissan.

Vierailija
127/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit vielä akateeminen koulutus niin ollaan lähellä taruolentoa

Mulla on tällainen.

Varsinkin jäätyään eläkkeelle on tehnyt tosi paljon remonttia, tontin raivausta ja kivien pyörittelyä paikasta toiseen ja lisäksi liikkuu luonnossa paljon.

Sama täällä. Mies opettaa työkseen, joten vapaa-aikana tykkää tehdä vähän ruumiillisempia ja perinteisiä miesten juttuja. Kaipa jokin klapisavotta tuntuu kivalta sen jälkeen, kun on puhunut koko päivän. 

Vierailija
128/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan valitettavasti on niin, että me lihasvoimaa tarvitsevat urheilijat joudumme ihan oikeasti käymään salilla. Usein se perustreeni aktiivikaudella sulattaa lihasta, ja lihastreeni ylläpitää sitä.

Eli toki ilman kovaa treeniä ja salia voi olla vahva, mutta viimeistään 30 -vuotiaana se lihaksikkuus alkaa sulaa ilman ylläpitävää treeniä huolimatta siitä, kuinka montaa kiveä siirrät pellonreunalta toiselle.

Näin vuosien kamppailulajipohjalta.

Vierailija
129/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta voi olla, että monet jotka ihailevat huippu-urheilijoita eivät todellisuudessa haluaisi jakaa arkea sellaisen kanssa. Ulkonäkö, raamit ja näkyminen julkisuudessa ovat tärkeimpiä.

Olen eri vastaaja kuin tuo kommentoimasi, mutta monikin urheilija oli minusta kiinnostunut nuorempana. Itse en ole koskaan ollut heistä kiinnostunut ja tarkoitan nimenomaan sitä, että ovat urheilijoita, ulkonäköä ja kaikkea urheiluun liittyvää, mikä ei lainkaan kiinnosta minua, vaikka itse olinkin ja olen vieläkin varsin liikunnallinen.

Sellaisia urheilijoita varmasti jossain on olemassa, mutta en ole tavannut kertaakaan yhtään ainoaa kiinnostavaa urheilijamiestä. Eivät sellaiset ole ainakaan minun tuntemieni naisten suosikkilistojen kärjessä koskaan. Yksi harhaluulo on sekin, mikä saattaa johtua miesten omasta ihailusta urheilijamiehiä kohtaan. Aika harva nainen, ainakaan koulutettu nainen, on esimerkiksi jääkiekosta tai jalkapallosta kiinnostunut, että edes tietäisi heitä nimeltä. Urheilulliset pariutuvat keskenään ja ihailevat toistensa saavutuksia jne. Mutta useimmilla on muita päämääriä ja kiinnostuksenkohteita.

Vierailija
130/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoohan sen jo silmäkin. Myös näin miehenä. Sali-Markut ovat kaukana luonnollisesta ja terveen oloisesta ruumiista. Tarzan ja urheilijoista esim. kamppailulajien harrastajat näyttävät sopusuhtaisilta. Jäntevä raksamies on sitten arkisempana ilmestyksenä samaa sarjaa.

Sama homma naisten suhteen. Jäntevä mutta nainen luonnollisissa rasvoissa on suurempi ilo silmälle kuin joku ylipumpattu tai alirasvainen orava.

Ja näin naisena yhdyn kommenttiin: Sanoohan sen jo silmäkin ;)

Vierailija
131/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoohan sen jo silmäkin. Myös näin miehenä. Sali-Markut ovat kaukana luonnollisesta ja terveen oloisesta ruumiista. Tarzan ja urheilijoista esim. kamppailulajien harrastajat näyttävät sopusuhtaisilta. Jäntevä raksamies on sitten arkisempana ilmestyksenä samaa sarjaa.

Sama homma naisten suhteen. Jäntevä mutta nainen luonnollisissa rasvoissa on suurempi ilo silmälle kuin joku ylipumpattu tai alirasvainen orava.

No ei muuten sano silmä yhtään mitään, onko lihas hankittu sopusuhtaiseksi salijumpalla vai apulantasäkkiä nostamalla. Kävisit joskus salilla katsomassa, millaista sakkia siellä käy.

Vierailija
132/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri vastaaja kuin tuo kommentoimasi, mutta monikin urheilija oli minusta kiinnostunut nuorempana. Itse en ole koskaan ollut heistä kiinnostunut ja tarkoitan nimenomaan sitä, että ovat urheilijoita, ulkonäköä ja kaikkea urheiluun liittyvää, mikä ei lainkaan kiinnosta minua, vaikka itse olinkin ja olen vieläkin varsin liikunnallinen.

Sellaisia urheilijoita varmasti jossain on olemassa, mutta en ole tavannut kertaakaan yhtään ainoaa kiinnostavaa urheilijamiestä. Eivät sellaiset ole ainakaan minun tuntemieni naisten suosikkilistojen kärjessä koskaan. Yksi harhaluulo on sekin, mikä saattaa johtua miesten omasta ihailusta urheilijamiehiä kohtaan. Aika harva nainen, ainakaan koulutettu nainen, on esimerkiksi jääkiekosta tai jalkapallosta kiinnostunut, että edes tietäisi heitä nimeltä. Urheilulliset pariutuvat keskenään ja ihailevat toistensa saavutuksia jne. Mutta useimmilla on muita päämääriä ja kiinnostuksenkohteita.

Tuntemissani urheilijamiehissä oli muuten leimallista, että olivat aika kovia käyttämään päihteitä humalahakuisesti, ja tuollaisia olen aina vältellyt. Tietynlainen luonne tarvitaan kilpaurheilijalla mikä sitten voi johtaa ongelmiin, kun ura on lopussa ja voi siellä olla jotain henkistä ongelmaakin taustalla. Tästä en tajunnut mitään nuorempana, mutta välttelin urheilijamiehiä ihan vaistoni perusteella. 

Luokallani oli yksi SM-tasolla menestynyt urheilija, jonka surullinen kohtalo jäi mieleen. Olimme pitkään samalla luokalla ja varhaisessa aikuisuudessa hän teki itsemurhan. Joskus vieläkin mietin tuota poikaa, ei saanut apua tai hakenut sitä, valmennuskin varmaan siihen aikaan ei tarjonnut tarpeeksi nuorelle tukea. Mitä kaikkea mahtoi takana ollakaan, että elämä loppui niin varhain.

Vierailija
133/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali salillakäynti on ihan jees, mutta kaikenlainen tiukka dieettailu, mittailu, hormonien käyttö (myös testo) jne. on turn-off. Eikä miehen myöskään pidä olla mikään 10 %-rasvainen kuvatus, vaan saa olla sitä rasvaakin.

Onneksi oma mies on juuri tuollainen, käy salilla muttei vedä hommaa överiksi. Itsekin olen liikunnallinen ja hoikka.

Vierailija
134/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistamme toki varmaan useimmat myös syrjäytyneet ihmiset, jotka syyttävät naisia omasta kohtalostaan. Haaveilevat kotona urheilullisista naisista, joiden elämäntapa ei vastaa heidän omaansa. Näiden ihmisryhmien mielenkiinnonkohteet harvoin kohtaavat. Jos haluaa elämäänsä tietyt elämäntavat ja kiinnostuksen kohteet omaavan henkilön, suosittelen tutustumaan hänen elämäntapaansa.

Huippu-urheilu, tai mikä tahansa omistautuminen sitten urheilulle, työlle, perheelle tai tieteelle, vaatii aikaa jostain muusta elämän osa-alueesta. Kyllähän osa yrittää suorittaa useita yhtä aikaa, mutta ollakseen todella hyvä jossain, se vaatii uhrautumista. Huippu-urheilijan koko taustajoukot perheestä lähtien elää tämän urheilijan arkea tukien ja hänen arkirytmissään.

Jos arki pyörii bissen kanssa ja neljän seinän sisällä, ei siellä kohtaa heitä, jotka viettävät aikaansa jossain muualla kuin somessa.

Eli vähintäänkin normaalifiksu ihminen haluaa sellaisen kumppanin, kuka tukee hänen elämäntapojaan.

Vierailija
135/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla keskitytään tiettyihin liikkeisiin, jotka vaikuttaa tiettyihin lihaksiin, jolloin tulee helposti epäsuhtainen kroppa.

Jos tekee töitä joissa käytetään koko kroppaa, tulee sopusuhtainen kroppa.

On varmaan mainittu aiemminkin, mutta liian pitkä ketju luettavaksi.

Vierailija
136/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla keskitytään tiettyihin liikkeisiin, jotka vaikuttaa tiettyihin lihaksiin, jolloin tulee helposti epäsuhtainen kroppa.

Nojaa, harvemmassa duunissa esimerkiksi rintalihakset kasvavat millään tavalla. Puhumattakaan olkalihaksista, joita täällä ihaillaan.

Vierailija
137/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, harvemmassa duunissa esimerkiksi rintalihakset kasvavat millään tavalla. Puhumattakaan olkalihaksista, joita täällä ihaillaan.

Naiset pitää enemmän sopusuhtaisuudesta kuin pullistelevista lihaksista, mutta sitähän miehille on turha sanoa.

Mieluummin kroppa täynnä pieniä lihaksia, kuin muutama iso lihas, yksinkertaistettuna.

Vierailija
138/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla voi treenata ihan kaikkia lihasryhmiä.

Vierailija
139/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut ns. salimarkkua, ja vaikka hän oli minusta muuten hyvä tyyppi, liian äärimmilleen vedetty saliharrastus oli vähemmän viehättävä piirre hänessä. En vain jaksa sitä että mies peilaa itseään ja mittailee ruoka-aineita. Tykkään rennommasta elämäntyylistä. Se ei silti tarkoita sitä, että jäädään sohvalle makailemaan, vaan yleistä asennetta elämään. Voi syödä hyvin, ja toisaalta myös harrastetaan liikuntaa.

Vierailija
140/922 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se paradoksi on? Jotkut miehet ovat luonnostaan leveäharteisia ja jotkut tekevät myös töitä, missä lihakset vahvistuvat.

Leveäharteisuus ei ole lihaksikkuutta. Se on näköharha.

Pienipäiset ihmiset näyttävät usein leveäharteisilta, btw.

Näköharha? :-DDD Eli myös leveälanteisuus on näköharha?

Kyllähän ihmisten luusto vaihtelee! Eksälläni oli todella leveä hartioiden luusto, samoin hänen siskollaan (hyvä esimerkki leveäharteisesta naisesta on Monacon prinsessa Stephanie). Nykyisellä puolisollani ei ole niin silmiipistävän leveät hartiat mutta hänellä on niin kapea lantio, että V-muoto erottuu selvästi.

Tottahan tuo on. Mutta pienipäisillä miehillä olkalinja näyttää hämäävän leveältä, kunnes viereen tulee toinen, oikeasti leveäharteinen mies. Oletteko koskaan jääkiekkoilijoita nähneeet? Nehän ovat 90% ihan IT-tuen näköisiä sällejä, mutta pieni pää korjaa paljon...

Jääkiekkoilijoilla on vielä ne epäilyttävästi levenevät leuat. 

Mumsmums-hemohess...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi