Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......
Kommentit (922)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä yhtään sellaisesta salilla tekemällä tehnyt nököisestä kropasta, ja sellaiset miehet ovat yleensä vielä niin leuhkia että minäpä käyn oikein kuntosalilla ja siihen ne kyvyt loppuvatkin.
Pidän vahvasta nallekarhumaisesta olemuksesta, sellainen joka on esim pihatöissä kehittynyt vahvaksi ja lihaksikkaaksi. Ällöjä sellaiset erottuvat lihas- ja suonijutut ja etenkin niihin tyypillisesti liittyvän persoonan kanssa.
Varsinkin käsivarsissa erottuvat suonet on hirveitä. Häviäisi heti kiinnostus kun suonet pullahtaisivat esiin, hrr.
Millaisia pullapoikia teillä on miehinä, kun hyväkuntoisella lenkkeilijälläkin näkyvät laskimot?
Huhhuh. Onko nämä nyt niitä isimasuja?
Postasin joskus palstalle kuvan dopingvapaan bodybuildingin maailmanmestarista.
Siis dopingvapaa tarkoittaa että esimerkiksi kasvuhormoni, kilpirauhaslääkkeet, jne ovat sallittuja.
Paita päällä siviilissä näytti naisten silmissä paljon salilla käyvältä mieheltä, ei bodarilta.
Ja nyt sentään puhuttiin bodaamisen maailmanmestarista joka treenaa työkseen ja vetää sarjan hormoneja ja lääkkeitä päälle. Samaan on edellytyksiä 0,0001% miehistä, harvalla on yhtä hyvää genetiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset oikeasti kuvittelevat että salilla käymällä muuttuu bodariksi ja painoja kerran vilkaisemalla lihakset kasvavat.
En ylläty, naisethan kuvitelevat etteivät voi itsekään treenata raskailla painoilla ettei yhtäkkiä ole massiiviset reidet kuin jollain sarjakuvahahmolla.
Sehän on yhtä helppia kuin naisilla sen hoikan , timmin vartalon saaminen, katsoo vain mitä syö- niinhän te täällä muistatte joka ketjussa naisille muistuttaa👍
TÄMÄ.
ei ole burgerimieskään lihaksilla missiä saanut, ihan vain rahalla ja maineella
ja läskinä on
https://www.seiska.fi/kotimaa/kuuma-salasuhde-paljastui-burgerimies-aks…
Tämän ketjun perusteella lopetan toimistotyön ja saliharrastuksen ja siirryn 24/7 asfalttimieheksi.
M27
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella lopetan toimistotyön ja saliharrastuksen ja siirryn 24/7 asfalttimieheksi.
M27
Miksi lakkaisit elämästä elämää, josta itse pidät ja harrastamasta asiaa, josta nautit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa tiivistyy palsta-mammojen maailmankuva erinomaisesti:
Miehen pitää olla leveäharteinen, lihaksikas ja lantiostaan hoikka mutta kroppaa ei saa olla hankittu salilla vaan työnteolla.
Yksi edesmennyt filosofian professori tokaisi kerran, että on absurdia miten ihmisillä on kaksi kriteeristöä: yksi muille, toinen itselle.
Miten palsta-mammat hoitavat omaa kroppaansa?
Tuossa kommentissa tiivistyy palstamiesten argumentointitaito.
Ei, kenenkään miehen ei pidä olla yhtään mitään. Kukaan meistä ei tule sinullekaan sanomaan, että sinun pitää olla jonkinlainen. Jos olet oman elämäsi subjekti etkä objekti, sinä harrastat asioita, joista itse nautit ja näytät sellaiselta kuin itse haluat. Minkä ihmeen takia tällä palstalla on niin paljon miehiä, jotka kuvittelevat, että on olemassa joku naisten kollektiivi, joka määrää, miten miesten tulisi elää? Ei ole.
Yhtä lailla minun naisena ei pidä olla yhtään mitään. Ja kääntäen: saan harrastaa mitä haluan, olla harrastamatta mitä en halua, ja näyttää miltä haluan. Mikään miesten kollektiivi ei voi pakottaa minua muuhun. Se, hoidanko kroppaani, on totaalisesti oma asiani.
Minä halusin miehen, joka näyttää hyvältä. Tietysti, kaikki me haluamme. Minun silmääni miellyttää mies, joka ei ole bodattu mutta jolla on pieni pylly ja leveät hartiat. Minä etsin, kunnes kohtasin sellaisen miehen JA se mies näki minussa naisen, jota hän haluaa.
Yhdellekään miehelle en etsiessäni sanonut, että "sinun pitää olla tällainen" tai "et saa olla tällainen".
Palstamies, lue tämä niin kauan että sisäistät. Jos ei onnistu ekalla sadalla kerralla, jatka vaan sitkeästi yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä yhtään sellaisesta salilla tekemällä tehnyt nököisestä kropasta, ja sellaiset miehet ovat yleensä vielä niin leuhkia että minäpä käyn oikein kuntosalilla ja siihen ne kyvyt loppuvatkin.
Pidän vahvasta nallekarhumaisesta olemuksesta, sellainen joka on esim pihatöissä kehittynyt vahvaksi ja lihaksikkaaksi. Ällöjä sellaiset erottuvat lihas- ja suonijutut ja etenkin niihin tyypillisesti liittyvän persoonan kanssa.
Voi luoja taas.
Ne "lihas- ja suonijutut" kertovat hyvästä hapensaannista. Näkyvät laskimot tarkoittavat että kroppa pelaa.
"Pidän vahvasta nallekarhumaisesta olemuksesta, sellainen joka on esim pihatöissä kehittynyt vahvaksi ja lihaksikkaaksi. Ällöjä sellaiset erottuvat lihas- ja suonijutut ja etenkin niihin tyypillisesti liittyvän persoonan kanssa."
Kuinka pihalla naiset voivat olla?
Siis pihahommissa muuttuu nallekarhumaiseksi?
Mitä v . ttua :D
Siis jos minä, 172cm/65kg mies, tekisin pihahommia niin muuttuisin nallekarhumaiseksi?
Miksi en sitten ole muuttunut varastohommissa, kun nostelen 30kg laatikoita koko päivän? Isoin muutos on ollut siinä että iskämasu on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja taas.
Ne "lihas- ja suonijutut" kertovat hyvästä hapensaannista. Näkyvät laskimot tarkoittavat että kroppa pelaa.
"Pidän vahvasta nallekarhumaisesta olemuksesta, sellainen joka on esim pihatöissä kehittynyt vahvaksi ja lihaksikkaaksi. Ällöjä sellaiset erottuvat lihas- ja suonijutut ja etenkin niihin tyypillisesti liittyvän persoonan kanssa."
Kuinka pihalla naiset voivat olla?
Siis pihahommissa muuttuu nallekarhumaiseksi?
Mitä v . ttua :D
Siis jos minä, 172cm/65kg mies, tekisin pihahommia niin muuttuisin nallekarhumaiseksi?
Miksi en sitten ole muuttunut varastohommissa, kun nostelen 30kg laatikoita koko päivän? Isoin muutos on ollut siinä että iskämasu on kadonnut.
No sinä nyt olet tuollainen kuivan kesän orava. Mutta on tuo ilmiö oikeasti olemassa, minulla on sellainen kotonani. No nallekarhumaisuus vaatisi ehkä vielä 10-20kg lisää, kun paino on 100 kg. Mieheni puuhailee kaiken liikenevän ajan jotain fyysistä, mutta ei juuri harrasta varsinaista liikuntaa. Silti kropsta näkyy fyysinen kyvykkyys. On hyvä ryhti ja rasva on kertynyt kroppaan tasaiseksi kerrokseksi, olemus on energinen ja vahva vaikka ikää on noin 50v. Ei niin kuin fyysisesti epäaktiivisilla, joilla kaikki rasva on mahassa, jalat ja kädet on tikut, ryhti on plösähtänyt ja olemus väsähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on ihan helppoa. Esim rakennustyömiehillä on työllä saadut lihakset. Lisäksi testosteroni tekee sen että miehen lihakset kasvavat helposti.
Bodarimiehet ei ole naisten mieleen koska on luonnottoman näköisiä. Bodarit viehättää vain toisia miehiä.
Newsflash: ne lihaksikkaat raksatyöläiset käy salilla. Muutenhan joka ainoa raksamies olisi lihaksikas, ja mitä tahansa työmaata vilkaisemalla voi todeta, että näin ei ole.
Rinnastan tämän ilmiön siihen, kun miehet haluaa naisen, joka "näyttää hyvältä ilman meikkiä" ja tarkoittavat sillä naisia, jotka osaavat meikata luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen on laiha. Sellainen jaksaa enemmän kuin lihaksikas, elää pitempään ja terveempänä ja kuluttaa vähemmän resursseja. Katsoo vaikka luontoa - villieläimet ovat kaikki laihoja ja jänteviä, ei lihaksikkaita ja massiivisia. Eikä tarvitse mennä ajassa taaksepäin kuin puoli vuosisataa, niin ihmisetkin olivat hoikkia ja jänteviä. Nykyinen massan kerääminen on outo poikkeus maailmanhistoriassa.
Ei ne proteiinijauheilla kasvatetut lihasmassat ole tervettä nähneetkään, joten eivät ole viehättävän näköisiä.
Väärin. Nimenomaan ongelma vanhoilla ihmisillä on useimmiten, että lihasmassaa ei ole ollut riittävästi ja siksi kroppa ei pysy enää kasassa. Sen sijaan sulattavaa liikuntaa harrastetaan taukoamatta (lenkit, kävely, jne,)
Juurihan tästä oli iltalehdissä juttua.
Tosiasia kuitenkin on, että satavuotiaat eivät ole mitään entisiä bodareita tai lihaskimppuja. Monet heistä kuolevat itse asiassa keskimääräistä nuorempina, koska lihaksen kerääminen rasittaa sydäntä ja koko elimistöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on ihan helppoa. Esim rakennustyömiehillä on työllä saadut lihakset. Lisäksi testosteroni tekee sen että miehen lihakset kasvavat helposti.
Bodarimiehet ei ole naisten mieleen koska on luonnottoman näköisiä. Bodarit viehättää vain toisia miehiä.Newsflash: ne lihaksikkaat raksatyöläiset käy salilla. Muutenhan joka ainoa raksamies olisi lihaksikas, ja mitä tahansa työmaata vilkaisemalla voi todeta, että näin ei ole.
Tämä on kyllä hyvä pointti, en ollut tullut ajatelleeksi asiaa tuolta kannalta.
A m i k s e t aloittavat salilla käynnin jo varhain, koska tajuavat kropan merkityksen naisten iskemisessä.
Tämä on taas joku palstamiesten pakkomielle.
En tiedä ketään naista, joka haluaisi erityisesti lihaksikkaan miehen. Kaikki ystävieni puolisojen vartalonmuoto peilaa ystävieni vartaloa tyyliin tavallanen&tavallinen, hoikka&hoikka tai hieman ylipainoa&hieman ylipainoa.
Itseäni ei kiinnosta punttisali, eikä sitä kautta salimaketkaan. Omat mieheni ovat kaikki harrastaneet itsepuolustuslajeja, uintia ja lenkkeilyä ja niin harrastan itsekin. Sali on se tylsin tapa kehittää lihaksia. Ei harrastuksesi velvoita ketään kiinnostumaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas joku palstamiesten pakkomielle.
En tiedä ketään naista, joka haluaisi erityisesti lihaksikkaan miehen. Kaikki ystävieni puolisojen vartalonmuoto peilaa ystävieni vartaloa tyyliin tavallanen&tavallinen, hoikka&hoikka tai hieman ylipainoa&hieman ylipainoa.
Et oo tosissas taas.
Sanot mitä sanot, jos vaihtoehtona olisi terveen lihaksikas mies ja peruslöysä plösö, niin se lihaksikas kävisi aina kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tsiispökö kirjoitti:
Sellainen isokokoinen nallekarhumies tuo turvallisuuden tunteen naisille.
Ei salilla käy mutta ehkä joskus käynyt, mutta raksalla on rotevuutensa runkoonsa hankkinut ja juustohampurilaisilla.
Tässä se nähdään, miten erilaisista jutuista naiset viehättyy. Minua ei yhtään houkuta semmoinen nallekarhumainen iskävartalo, vaan ennemmin semmoinen kestävyysurheilijatyyppinen hoikka ja jäntevä kroppa. Ei tarvitse olla juurikaan lihaksikas, tai pärjätä miesten välisessä nyrkkitappelussa, kunhan ei pelkää tarttua fyysiseenkään työhön ja jaksaa tehdä hommia koko pitkän päivän. Ehkä se johtuu siitä, että itsekin olen siro ja pienikokoinen, kovin ison ja raamikkaan miehen kanssa koen itseni liian altavastaajaksi.
Minustakin sellainen nälkäisen oloinen, hoikka ja vähän luihu jopa on aika kuuma. Kokemuksen mukaan ne ovat myös kestävimpiä ja parhaiten varusteltuja.
T: "nälkäisen oloinen, hoikka ja vähän luihu Jonne"?
Katso vaikka sitä linkattua Chris Hemsworthin kuvaa ajalta, jolloin oli vielä au naturel. Oli lihakset, mutta kauniit ja tarkoituksenmukaiset. Hoikka, pitkä mies, josta tuli kummallinen ilmapallo kun treenasi johonkin älyttömään supersankarisekoiluun. Alexander Skarsgård on toinen kaunis mies, joka oli nuorena tosi komea hoikkana. Paisutti itsensä luonnottomaksi Tarzanin rooliin, mutta on ihmeesti saanut lihaksia pois plösähtämättä. On nyt keski-ikäisenä tietenkin vähemmän viehättävä kuin nuorena, mutta silti lihaksikkaasti komea.
https://www.alamy.com/stock-photo-alexander-skarsgard-playing-with-a-yo…
Jotenkin naurattaa tämä leveähartia -kiima täällä.
Itselläni oli 2000-luvun alussa todella leveät hartiat, enkä edes ollut mikään plösö. Eivätpä ne hartiat seuraa tuoneet.
"Strong, lean muscles" on se juttu. Ei "puffy muscles". Kuumimpia ovat hoikat ja vahvat, ei proteiinilitkujen turvottamat ilmapallot.
Tuossa kommentissa tiivistyy palstamiesten argumentointitaito.
Ei, kenenkään miehen ei pidä olla yhtään mitään. Kukaan meistä ei tule sinullekaan sanomaan, että sinun pitää olla jonkinlainen. Jos olet oman elämäsi subjekti etkä objekti, sinä harrastat asioita, joista itse nautit ja näytät sellaiselta kuin itse haluat. Minkä ihmeen takia tällä palstalla on niin paljon miehiä, jotka kuvittelevat, että on olemassa joku naisten kollektiivi, joka määrää, miten miesten tulisi elää? Ei ole.
Yhtä lailla minun naisena ei pidä olla yhtään mitään. Ja kääntäen: saan harrastaa mitä haluan, olla harrastamatta mitä en halua, ja näyttää miltä haluan. Mikään miesten kollektiivi ei voi pakottaa minua muuhun. Se, hoidanko kroppaani, on totaalisesti oma asiani.
Minä halusin miehen, joka näyttää hyvältä. Tietysti, kaikki me haluamme. Minun silmääni miellyttää mies, joka ei ole bodattu mutta jolla on pieni pylly ja leveät hartiat. Minä etsin, kunnes kohtasin sellaisen miehen JA se mies näki minussa naisen, jota hän haluaa.
Yhdellekään miehelle en etsiessäni sanonut, että "sinun pitää olla tällainen" tai "et saa olla tällainen".