Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei. Olen isä ja en uskalla pitää varpajaisia.

Vierailija
13.11.2014 |

Varpajaiset ovat itseasiassa kaksi kuukautta myöhässä. Taisivat jäädä pitämättä taas. Vaimo ei oikein katso hyvällä alkoholin käyttöä. Etenkin, kun minulla lähtee aina yli tuopin.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpajaiset ovat mauttomia ja tavallaan epäreiluja, koska ei se äitikään voi lähteä römpsylle.

Vierailija
42/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:35"]

Miksi miehestä tulee vaimon omaisuutta kun vauva syntyy? Ei saisi juoda enää alkoholia, eikä käydä kavereilla, ei baareissa. Harrastuksetkin vetää naaman norsun vitulle. Ensin mies on päivät töissä ja sitten lähtee vielä salille. Koskeeko sama sitten vaimoa? Ei saa mennä jumppaan tai kaverille kahville ilman vauvaa? Ei saa käydä tyttöjen kanssa ravintolassa tai lähteä vaikka risteilylle kun lapsi on isompi. Pitääkö kaikki tehdä kahdestaan?

Jos lähtökohdat perhe-elämälle on se, että vaimon pillin mukaan tanssitaan niin ei hyvältä näytä. Kyllä se äiti varmaan yhden illan ja seuraavan aamun pärjää sen vauvan kanssa kahdestaan. JOs ei pärjää niin hyvä on opetella.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Nolottaa myös, kun työkaverit ovat pyytäneet viettämään iltaa, ja on pitänyt valehdella ettei pääse.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 18:21"]

Miksi miehestä tulee vaimon omaisuutta kun vauva syntyy? Ei saisi juoda enää alkoholia, eikä käydä kavereilla, ei baareissa. Harrastuksetkin vetää naaman norsun vitulle. Ensin mies on päivät töissä ja sitten lähtee vielä salille. Koskeeko sama sitten vaimoa? Ei saa mennä jumppaan tai kaverille kahville ilman vauvaa? Ei saa käydä tyttöjen kanssa ravintolassa tai lähteä vaikka risteilylle kun lapsi on isompi. Pitääkö kaikki tehdä kahdestaan?

Jos lähtökohdat perhe-elämälle on se, että vaimon pillin mukaan tanssitaan niin ei hyvältä näytä. Kyllä se äiti varmaan yhden illan ja seuraavan aamun pärjää sen vauvan kanssa kahdestaan. JOs ei pärjää niin hyvä on opetella.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Nolottaa myös, kun työkaverit ovat pyytäneet viettämään iltaa, ja on pitänyt valehdella ettei pääse.

ap

[/quote]

No voisitko sinä jäädä vaikka huomenna (tai lähiaikoina) lapsen kanssa illaksi, yöksi ja huomisaamupäiväksi yksin, niin että vaimosi pääsisi ryyppäämään? Pääsisit itse sitten vaikka ensi viikon vkl. Vaimosihan sen lapsen suhteen on kuitenkin epäilemättä isoimman työn tehnyt.

Vierailija
44/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, miehen psyykkinen reviiri. Vitut sanon minä. Itse päätin koettaa kepillä jäätä ja katsoa kykeneekö mies kasvamaan. Piti päästä sinne ja tänne, kun minä raadoin kotona hankalahoitoisten tuplien kanssa. Päätin sitten lähteä nukkumaan lasareettiin neljäksi päiväksi ja jätin miehen yksin:) Apuakin sai pari tuntia joka päivä, mutta kummasti oli sen jälkeen kiitollisuudesta soikea, kun pääsi töihin. Oli vissiin kotona aika rankkaa. Ei ole sen jälkeen käynyt kuin kerran vuodessa kavereita tapaamassa ja parissa firman tilaisuudessa. Käy töissä ja tulee kiltisti kotiin auttamaan kuten kuuluukin:)

Vierailija
45/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 18:29"]

[/quote]

ap

[/quote]

No voisitko sinä jäädä vaikka huomenna (tai lähiaikoina) lapsen kanssa illaksi, yöksi ja huomisaamupäiväksi yksin, niin että vaimosi pääsisi ryyppäämään? Pääsisit itse sitten vaikka ensi viikon vkl. Vaimosihan sen lapsen suhteen on kuitenkin epäilemättä isoimman työn tehnyt.

[/quote]

Olemme keskustelleet asiasta. Hän nyt ei vain tahdo vielä eroon vauvasta.

ap

Vierailija
46/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pakko sanoa, että olenpa onnellinen, että mun mies ei halunnut pitää mitään ryyppäjäisiä lasten syntymien "kunniaksi". Ekalla kerralla mies oli sairaalassa hoitamassa vauvaa, kun itse olin huonossa kunnossa, ja tokalla kerralla hän oli hoitamassa esikoista ja välillä vierailemassa sairaalassa. En ymmärrä, missä välissä se olisi ehtinyt ryypätä ja krapuloida.

Vierailija
48/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 18:30"]

Hah, miehen psyykkinen reviiri. Vitut sanon minä. Itse päätin koettaa kepillä jäätä ja katsoa kykeneekö mies kasvamaan. Piti päästä sinne ja tänne, kun minä raadoin kotona hankalahoitoisten tuplien kanssa. Päätin sitten lähteä nukkumaan lasareettiin neljäksi päiväksi ja jätin miehen yksin:) Apuakin sai pari tuntia joka päivä, mutta kummasti oli sen jälkeen kiitollisuudesta soikea, kun pääsi töihin. Oli vissiin kotona aika rankkaa. Ei ole sen jälkeen käynyt kuin kerran vuodessa kavereita tapaamassa ja parissa firman tilaisuudessa. Käy töissä ja tulee kiltisti kotiin auttamaan kuten kuuluukin:)

[/quote]

Sinä olet hirveä ihminen.

Oikeasti sinun kaltaisten takia miehien ei kannata mennä naimisiin. Olet hirveä ämmä.

T: Lassukka

Vierailija
49/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Kuulostaa pahalta. Tuohan heikentää myös työpaikkasi sosiaalisia suhteita. Saatat joutua vaimosi takia huonoon valoon työpaikallasi. Mitä vaimosi sanoisi jos sinä olisit se joka irtisanotaan?

Ei nainen saa päättää miehensä menoista ja tuloista.

Vierailija
50/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin jos mieheni ei pitäisi varpajaisia. Kyllä pitää uutta tulokasta juhlia oikein kunnolla. Elämä lyhyt, akkojen marmatukset pitkiä.

Vierailija
51/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synnärin huonekaverin mies vietti reilun parin päivän varpajaiset. Ei hakenut vanhempia lapsia isovanhemmilta vaan aloitti varpajaiset välittömästi synntyksestä päästyään. Synnytys oli (miehen onneksi) perjantaina ja sen iltahan meni ryypätessä. Lauantaina kävi katsomassa vaimoa ja vauvaa, humalassa. Lupas lopettaa, jotta pääsee hakemaan perheen kotiin sunnuntaina. Sunnuntaina isommat lapset oli edelleen isovanhemmilla ja mies, jonka piti hakea vaimo kotiin nukkui jossain kaverilla eikä tietenkään päässyt humalaltaan hakemaan. Isoisä kävi sitten hakemassa tyttärensä ja tyttärenpojan kotiin. Huonekaveria ihan selvästi vitutti asteikolla 1-10 noin 100 verran.

Kävi kyllä itsellä mielessä, että jos olis ollut mun mies niin olis lentänyt pihalle kuin leppäkeihäs.

Vierailija
52/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdet varpajaiset mieheltä kielletään ja mies uskoo niin aikamoinen nössö on. Mitenköhän muuten se mustasukkainen vaimo rajoittaa elämääsi..jossain vaiheessa ette enää jaksa ja avioliitto päättyy, ei toinen voi toista alistaa omaan muottiinsa kaiken aikaa.

Vierailija
53/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uskalla sana särähtää aika pahasti korvaan, kyseessä ei taida olla aikuinen mies jolla on omakin tahdo. Jotakuta viedään kuin mätää kukkoo, nouse sieltä sorron suosta ja ole mies!

Vierailija
54/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:43"]

Tuo uskalla sana särähtää aika pahasti korvaan, kyseessä ei taida olla aikuinen mies jolla on omakin tahdo. Jotakuta viedään kuin mätää kukkoo, nouse sieltä sorron suosta ja ole mies!

[/quote]

Taistelen tällä hetkellä saada nauttia 3 kpl saunakaljaa kerran viikossa. Siitäkin tulee mielipahaa ja murjotusta. Jos onnistun laajentamaan rajoja saunakaljoihin ja siihen että pääsen kolmesti viikossa salibändireeneihin niin olen tyytyväinen. En välttämättä vietä varpajaisia enää ikinä.

Olisin silti toivonut avoliitolta (2 lasta) vähän enemmän vapautta, kuin sitä kotona nyhväämistä.

ap

Vierailija
55/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:30"]

Loukkaantuisin jos mieheni ei pitäisi varpajaisia. Kyllä pitää uutta tulokasta juhlia oikein kunnolla. Elämä lyhyt, akkojen marmatukset pitkiä.

[/quote]

Joko olet mies tai älyttömän tyhmä...

Vierailija
56/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:22"]

[/quote]

[/quote]

Ihminen on tyhmä, jos hänellä on erilaisia mielipiteitä, kuin sinulla.

Vierailija
57/77 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole mielipide puhua noin tökerösti muiden mielipiteistä = akkojen marmatus. 

Mieheni otti ohimennessään synnytyssairaalan synnytyshuoneosaston käytällä seikkailevan umpihumalaisen känniääliön ja yhtä kännisen ystävän kiinni, ja kysäisi, minne tämä on menossa. Kuulemma vauva syntyi edellisenä iltana ja tänne jonnekin hän oli tyttöystävän ja vauvan jättänyt, ennen kuin lähti kännäämään. Mieheni ehdotti, että jos soitetaan tyttöystävälle ensin... Luuriahan sieltä tuli muutaman mongerretun sanan jälkeen. Mieheni lähetti sankarin kavereineen taksilla kotiin. Oli varmaan tosi kiva tuolle juuri synnyttäneelle naiselle havaita, että lapsensa isäksi valittu mies oli noinkin vastuullinen ja aikuinen.

[/quote]

No tuossa tilanteessa ongelma ei taida olla yksittäiset varpajaiset vaan se että marmattavan akan miesmaku nyt vaan sattuu olemaan sitä renttu/juntti osastoa. 

Vierailija
58/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietettiin 'varpajaiset' yhdessä kotona syöden hyvin, saunoen yms. Muutama parhaista ystävistä mukana.

Vierailija
59/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole mielipide puhua noin tökerösti muiden mielipiteistä = akkojen marmatus. 

Mieheni otti ohimennessään synnytyssairaalan synnytyshuoneosaston käytällä seikkailevan umpihumalaisen känniääliön ja yhtä kännisen ystävän kiinni, ja kysäisi, minne tämä on menossa. Kuulemma vauva syntyi edellisenä iltana ja tänne jonnekin hän oli tyttöystävän ja vauvan jättänyt, ennen kuin lähti kännäämään. Mieheni ehdotti, että jos soitetaan tyttöystävälle ensin... Luuriahan sieltä tuli muutaman mongerretun sanan jälkeen. Mieheni lähetti sankarin kavereineen taksilla kotiin. Oli varmaan tosi kiva tuolle juuri synnyttäneelle naiselle havaita, että lapsensa isäksi valittu mies oli noinkin vastuullinen ja aikuinen.

Vierailija
60/77 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Kuinka helvetin tyhmiä ne sun kaverit on kun eivät tajua että teillä on vastasyntynyt vauva? Eikö nyt edes muutamaa kuukautta voi olla ryyppäämättä ja viettää aikaa oman lapsensa kanssa, tutustua häneen ja antaa äidin vähän levätä välillä raskaan raskauden ja synnytyksen jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi