Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmat taas jälkijunassa, häpykarvat taas in..

Vierailija
13.11.2014 |

olleet itse asiassa jo jonkin aikaa!

Häpykarvoja pidetään taas kauniina ja seksikkäinä, eli paljas lätty on out! Puolet tutkituista sanoo, että he eivät muotoile häpykarvoituksiaan. Kaksi kolmasosaa taas todistaa, että heidän partnerinsa haluavat mieluiten luonnonmukaisen häpykarvoituksen. Olen samaa mieltä, sheivaus on epäluonnollista ja epämuodikasta eikä edes trendikästä!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:22"]

Olkoon in tai out, itse tykkään pitää posliinia. Näyttää siistimmältä ja tuntuu+näyttää kivemmalta alkkarit jalassa, kuin tursuavat karvat. Tulee jotenkin itseluottamustakin enemmän ja uskaltaa lähteä satunnaisenkin tuttavuuden matkaan kun ei tarvitse häpeillä pöheikköä tai tietyissä asennoissa hankaavaa sänkeä. Itse jos olisin mies, en harkitsisikaan antavani suuseksiä tms ei-posliinille. - Mutta ehkä pitkään parisuhteessa olevilla/vanhemman polven naisilla on eri tilanne, kun ei "tarvitse" panostaa eikä ajatusmaailmaan ylipäätään mahdu kuin mahdollisimman luonnollinen kokonaisuus ja kaikki muu tuntuu halvalta.

[/quote]

2 juttua, karvattomuus on saastaisempaa ja toiseksi, osta oikean kokoisia alushousuja.

[/quote]

Suurin osa suomalaisista miehistä on saastaisia, kun sheivaavat päivittäin? Nyt näkyy kyllä kalapuikontynkää kaupungilla, eli nenänalus jätetään ajamatta.

[/quote]

Enemmän iho-ongelmia sheivaaminen tuo kuin poistaa. Kerrotko vielä miten ajelu tekee ihmisestä siistimmän kun se tosiasiassa raastaa ihoa rikki?

Vierailija
22/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:17"]

Vanhoilla ihmisillä karvat ei kasva ja he ovat posliineja. Toisaalta syöpähoidot voivat viedä ihmiseltä karvat ja tukankin.

[/quote]

Ihmiset ei synny vaatteet päällä, vainajat vaatetetaan. Pedo- ja nekrofiilista tykätä vaatetetuista ihmisistä.

Jengillä on kyllä päät sekasin karvoista ja niiden puutteesta... ihan turhaa keksiä perusteluja omille mielipiteilleen. Jokaisella on omansa. Itseasiassa olisi paljon mielenkiintoisempaa kuulla miksi haluaisitte muiden muuttavan mielipidettään. Ei siis miksi muiden kannattaisi vaihtaa sitä vaan miksi sinä henkilökohtaisesti haluaisit että muut vaihvat mielipidettään.

Aloitan itse: pidän karvattomia tai rankasti siivottuja genitaaleja miellyttävämmän näköisenä ja useasti miellyttävämmän tuntuisena. Jos useammat sheivaavat, niin on todennäköisempää että näen esteettisempiä värkkejä. Nykyisellään minulle on melko se ja sama mitä teette, sillä livenä ei pahemmin tule muiden kuin puolison jalkoväliä tuijotettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:43"]

Posliinina olo on vähän kuin väittäisi miehen posken olevan posliinia jos ajelee kerran päivässä. Kerran kokeilin ajella ja niin kamala sänki tuli, ettei ajelun aiheuttama ärsytys ollut vielä laantunut kun jo taas olisi pitänyt ajaa. Jäin siihen yhteen kertaan enkä ole valituksia kuullut.

[/quote]

Ei se noin mee, kyllä parranajoakin piti pitkään ja hartaasti harjoitella, että naama ja käsi tottuivat toisiinsa eikä tullut ärsytystä.

[/quote]

Sinua alapeukuttaneet eivät kyllä koskaan ole opetelleet sheivaamaan. Oli se sitten parta, kainalot, sääret tai privaatimmat paikat. En vaan suostu uskomaan että kenelläkään olisi eka sheivaus ollut aiheuttamatta mitään reaktiota ihossa. Mieskin sanoi vielä parikymppisenä tuskailleensa sekä partakoneen että höylän kanssa.

Vierailija
24/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisilla näin huono itsetunto, vai miksi pitää lähes päivittäin tehdä aloitus pillukarvoista? Oletteko niin epävarmoja itsestänne, että kaikki muut pitää haukkua pystyyn? Olin siinä uskossa, että ihmiset saavat olla erilaisia ja tehdä esimerkiksi karvoilleen mitä haluavat. Mutta AV:n mukaan kaikkien pitää mahtua samaan muottiin.

Vierailija
25/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini olen nykyään ja tulen olemaan. Isot häpyhuulet ja karvat hankaa koko ajan, jos niitä on. Eli ei ole. Mies välillä mutisee jotain luonnollisesta tuherosta, mutta kyllä pimpula tuntuu kelpaavan tällaisenakin :) Eri asia, jos joskus saisin leikettua nuo häpyhuulet normaaleiksi ja tuota ärsytystä ei tulisi. Ja lisäksi virtsatietulehdus vaivana ollut, kun olen ollut "karvoissani" eikä posliinina kertaakaan!!! 

Vierailija
26/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sheivannut 17 vuotta. Ei paljon muoti hetkauta.

Vierailija
27/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:22"]

Olkoon in tai out, itse tykkään pitää posliinia.

[/quote]

Anteeksi, mutta olen täysin varma, että viimeistään vuoden kuluttua posliinisi on taaksejäänyttä elämää. Viimeiseen asti perustelet näin mutta haluat mennä kuitenkin muodin mukaan, koska niinhän posliinisikin kanssa menit.

Vierailija
28/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut karvojen "tursuamista" alushousuista. Mulla alkkarit on kuin pipo, eli kovin on lättänä kampaus siellä alakerrassa. En kuulu ihmisiin, jotka hatun pois päästään ottaessaan on heti siinä pöyheä hieno kampaus päässään, vaan päätämyöten menee latistunut tukka. Sama alaosastossakin. Ihan ihoa vasten se karvoitus on, eikä tursua minnekään. Tykkään pitää karvoja alapäässä :)

Vierailija
29/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mihinkään tursua, seksikkäämpi on karvoituksen kanssa. Miehet tykkäävät,kyllä.

Vierailija
30/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne koskaan ole olleetkaan out. Hienoa jos aikuinen uskaltaa näyttää aikuiselta.

Vierailija
31/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta naisen sheivattu lätty muistuttaa paviaanin perää!

Vierailija
32/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:43"]

Posliinina olo on vähän kuin väittäisi miehen posken olevan posliinia jos ajelee kerran päivässä. Kerran kokeilin ajella ja niin kamala sänki tuli, ettei ajelun aiheuttama ärsytys ollut vielä laantunut kun jo taas olisi pitänyt ajaa. Jäin siihen yhteen kertaan enkä ole valituksia kuullut.

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä:-)
[/quote]

Myös minä! Oon muutaman kerran kokeillut poslaria, mitta viritelmä kaatui omaan mahdottomuuteensa. En saa leikattua sileäksi, en millään. Sänki kasvaa nopeasti kuin Homer Simpsonilla. Sänki ja posliini ei ole sama asia. Iho menee rikki tiuhasta höyläämisestä. Ja ei mulla ole kyllä aikaakaan käännellä poimuja höyläillä kukkuloita päivät pitkät. Mulla kun kasvaa vähän enemmän kun ne kolme haiventa.

Vierailija
33/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Masterin mielestä naisessa ei saa olla muita karvoja ku hiukset. Ne taas pitää olla niin pitkät, että niistä saa kiinni ja vietyä, jos jostain syystä hihnasta vetäminen on mahdotonta tai veisi liikaa aikaa.

Vierailija
34/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:45"]

Mun Masterin mielestä naisessa ei saa olla muita karvoja ku hiukset. Ne taas pitää olla niin pitkät, että niistä saa kiinni ja vietyä, jos jostain syystä hihnasta vetäminen on mahdotonta tai veisi liikaa aikaa.

[/quote]Ärsyt5tää, kun aina naiset kirjoittaa, että mies tykkää ja miehet haluaa, mitä väliä? MITÄ itse haluat? eikö se ole tärkeää.

Ei miehet jatkuvasti kirjoittele, että naiset haluaa sitä ja tätä.

Itsetuntoa tyttelit

Vierailija
35/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietaa etta olen muodissa. Kiireen ja vasymyksen saattelemana jalkovaliini on pesiytynyt oikea aarnioramemajava, turkkikin varmaan viidetta senttia pitka. Mielestani on inhottava tunne kun karvat kihartuvat sisaanpain, kutittaa ja arsyttaa. Mieluiten oisin posliini kiitoradalla, mutta en todellakaan jaksa raplata pillua monta kertaa viikossa ja sitten karsia arsytyksesta ja nappyloista.

Vierailija
36/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu antakaa jo muiden toosakarvojen olla.... Itse olen joskus posliini, joskus niin au naturel että rölliki olisi kateellinen. Se ei kerro minusta ihmisenä yhtää mitään.

Vierailija
37/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:07"]

Se mihinkään tursua, seksikkäämpi on karvoituksen kanssa. Miehet tykkäävät,kyllä.

[/quote]

Jotkut tykkää, jotkut ei, DrPepper USA!

Vierailija
38/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:45"]

[/quote]

Tuo on kyllä hassun näköistä :)

Aina ihmetyttää mikä on kasvoissa vikana, kun kulmakarvat puuttuvat.

Vierailija
39/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:49"]

En ole koskaan tajunnut karvojen "tursuamista" alushousuista. Mulla alkkarit on kuin pipo, eli kovin on lättänä kampaus siellä alakerrassa. En kuulu ihmisiin, jotka hatun pois päästään ottaessaan on heti siinä pöyheä hieno kampaus päässään, vaan päätämyöten menee latistunut tukka. Sama alaosastossakin. Ihan ihoa vasten se karvoitus on, eikä tursua minnekään. Tykkään pitää karvoja alapäässä :)

[/quote]

Onneksi olkoon. Itselläni ne karvat eivät jää housujen sisäpuolelle, jollei boksereita pidä. Eli lahkeellista alkkaria pienemmät ja karvaat näkyy. Eli ei varsinaisesti tursua, mutta...

Vierailija
40/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20v on pillu kelvannut monta kertaa viikossa karvoineen. Puhtaus on se, josta en tingi. Karvaton mies olisi kauhistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan