No nyt on kämpän hinta kohdallaan.
https://www.etuovi.com/kohde/20526046?haku=M2587392026
Enemmän sais olla asuntoja tarjolla kohtuu hintaan. Saattais joku ehkä ostaakkin...
Kommentit (22)
Tuo makuualkovin kuva, mikä tahrasiinä seinässä on? Onko joku kuollut siihen sänkyyn ja patja heivattu mäelle, mutta tahraa jäänyt seinään? Muutenkin vaatii remppaa ja saako tuolta asuntoa myöhemmin myytyä? Siihen on yleensä aina syy, jos asunto on kovin halpa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sieltä saa tuon kokoisia vuokra-asuntojakin vastikkeen hintaan?
Eioo tullu katottua vuokra kämppiä. Mut eiköhän niitä ainakin tinkimällä saa jo vastikkeen hinallakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo makuualkovin kuva, mikä tahrasiinä seinässä on? Onko joku kuollut siihen sänkyyn ja patja heivattu mäelle, mutta tahraa jäänyt seinään? Muutenkin vaatii remppaa ja saako tuolta asuntoa myöhemmin myytyä? Siihen on yleensä aina syy, jos asunto on kovin halpa.
Niin. On kyllä outoa että joutuu remontoimaan. Tuo alla oleva kohde Kouvolassa vaan 154 000€ kalliimpi eikä kaipaa varsinaisesti remonttia. On se tämä elämä niin ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos pidetään sänkyä seinää vasten vuosikaudet niin kyllä siihen tarttuu kaikenlainen rasva yms.
Vierailija kirjoitti:
Noh 4000e jos on hinta ni tuskin saa vasta rempattua. Suhteelliauudentaju?
Tottakai asunnosta pitää saada markkina-arvoa vastaava hinta. Jos ei ole pätäkkää ostaa asuntoa. Niin jättää sitten muille ostajille.
Sitäpaitsi asuntojen hinnat lähtee nousuun ensi vuonna. Sanoo ekonomistit
Olen ostanut kaksi tuollaista asunto jota maksoivat 6500 ja 5000 euroa. Sukulainen ostin koko taloyhtiön sen jälkeen halvalla Remontoi sen ja niissä taitaa olla kaikissa asunnossa vuokralaiset. Olen vuosien aikana tienannut molemmista asunnoista jos 40000 euroa.
Just sopiva luukku vauvapalstailuun. Jätin jo tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kaksi tuollaista asunto jota maksoivat 6500 ja 5000 euroa. Sukulainen ostin koko taloyhtiön sen jälkeen halvalla Remontoi sen ja niissä taitaa olla kaikissa asunnossa vuokralaiset. Olen vuosien aikana tienannut molemmista asunnoista jos 40000 euroa.
Olen asunut yhdeksän vuotta kaukolämpö rivitaloyhtiössä josta maksoin silloin 9500€. Vastike nyt 210€/kk
Ihan maalilla ja pikkurempalla tuosta saa jo paljon paremman. Ei paha hinta kuntoisekseen.
Vierailija kirjoitti:
varmaan vaan viimeisinä aikoina vaaan makanut sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut yhdeksän vuotta kaukolämpö rivitaloyhtiössä josta maksoin silloin 9500€. Vastike nyt 210€/kk
Se sukulainen kuoli muutama vuosi sitten. Ilmeisesti sen lapset omistaa nyt sen taloyhtiön. Mutta vuokraamalla kyllä tienaa mutta pitää olla 10 vuotta vuokralainen niin sitten sitä nettoa kertyy.
Kolmas kerros, ei hissiä, palveluja ei näytä olevan lähellä. Peruskuntoinen.
Jos osaa itse yhtään rempata, niin toiset 4000e ja siitä saa ihan kivan näkösen. Vesaa ei taida enää saada itse tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Parveke on, plussaa, näpsäkät neliöt.
Juljus kirjoitti:
Jos osaa itse yhtään rempata, niin toiset 4000e ja siitä saa ihan kivan näkösen. Vesaa ei taida enää saada itse tehdä?
Sähkö- ja putkitöitä ei saa itse tehdä. Kaikki muut kyllä saa. Vaikka kosteus eristyksen saa itse tehdä, mutta ei kannata kun tarkastus voi maksaa enemmän kun valmiiksi tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut? Toisilla vielä jalka nousee.
Eikös sieltä saa tuon kokoisia vuokra-asuntojakin vastikkeen hintaan?