Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti, uusi mies tunnusti rakkautensa VIIKON tapailun jälkeen!

Vierailija
13.11.2014 |

Juuri kun ehdin ajatella, että tämäpä on hauska tyyppi ja on kivaa viettää aikaa yhdessä, niin tulee tuollainen pommi. A-pu-a! Olemme tunteneet toisemme vasta kuukauden ajan, joten käytännössä oikeasti ei hän tiedä millainen ihminen olen, enkä minäkään toki häntä tunne vielä tarpeeksi hyvin. Ajattelin, että tässä vasta tapaillaan ja että on vain hänen tapansa kutsua minua "tyttöystäväksi", joka sekin tosin tuntuu vähän liialta tässä vaiheessa...

Olen tämän herran ensimmäinen seurustelukumppani, mutta hän ei ole minun ensimmäiseni. Siksi ajattelin että aika paljon tuollaista alkuinnokkuutta ym. voin toki katsoa sormien läpi ja antaa anteeksi enkä ole hirveän tiukkapipoinen ihminen... Mutta ei herranjestas mitään rakkaudentunnustuksia!! Tuntuu siltä, että hän on tunkenut minut johonkin tyttäystävälokeroon ja tavallaan näkee minussa vain sen ihanteen ja sen miten kivaa on kun on tyttöystävä, muttei oikeasti osaa tai halua edes tutustua minuun ensin kunnolla.

Ymmärrän että joillain tutustuminen ja ihastuminen ja rakastuminen etenee nopeasti, mutta itse en ole sellaista nyt kokenut. Ihastuin kyllä hyvin äkkiä, mutta rakastuminen vaatii jo sitä että oikeasti tuntee ihmisen. Minun mielestäni olemme vielä siinä vaiheessa että katsellaan, josko tästä jotain tulisi. Mies on ilmeisesti omassa mielessään jo vähän pidemmällä suhteessa.

Huoh... Kellään vastaavia kokemuksia? Tiedän, että puhuahan tässä pitäisi ja niin aion tehdäkin kun seuraavan kerran tapaamme - tällä hetkellä mies on matkalla ja haluan puida tämän aiheen kasvotusten.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:41"]

Juuri kun ehdin ajatella, että tämäpä on hauska tyyppi ja on kivaa viettää aikaa yhdessä, niin tulee tuollainen pommi. A-pu-a! Olemme tunteneet toisemme vasta kuukauden ajan, joten käytännössä oikeasti ei hän tiedä millainen ihminen olen, enkä minäkään toki häntä tunne vielä tarpeeksi hyvin. Ajattelin, että tässä vasta tapaillaan ja että on vain hänen tapansa kutsua minua "tyttöystäväksi", joka sekin tosin tuntuu vähän liialta tässä vaiheessa...

Olen tämän herran ensimmäinen seurustelukumppani, mutta hän ei ole minun ensimmäiseni. Siksi ajattelin että aika paljon tuollaista alkuinnokkuutta ym. voin toki katsoa sormien läpi ja antaa anteeksi enkä ole hirveän tiukkapipoinen ihminen... Mutta ei herranjestas mitään rakkaudentunnustuksia!! Tuntuu siltä, että hän on tunkenut minut johonkin tyttäystävälokeroon ja tavallaan näkee minussa vain sen ihanteen ja sen miten kivaa on kun on tyttöystävä, muttei oikeasti osaa tai halua edes tutustua minuun ensin kunnolla.

Ymmärrän että joillain tutustuminen ja ihastuminen ja rakastuminen etenee nopeasti, mutta itse en ole sellaista nyt kokenut. Ihastuin kyllä hyvin äkkiä, mutta rakastuminen vaatii jo sitä että oikeasti tuntee ihmisen. Minun mielestäni olemme vielä siinä vaiheessa että katsellaan, josko tästä jotain tulisi. Mies on ilmeisesti omassa mielessään jo vähän pidemmällä suhteessa.

Huoh... Kellään vastaavia kokemuksia? Tiedän, että puhuahan tässä pitäisi ja niin aion tehdäkin kun seuraavan kerran tapaamme - tällä hetkellä mies on matkalla ja haluan puida tämän aiheen kasvotusten.

[/quote]

Kuulostaa epäilyttävältä tyypiltä.Kerran erehdyin treffeille miehen kanssa,johon olin aikaisemmin törmäillyt vain lähikaupassa. Ekojen treffien jälkeen kysyi haluanko alkaa seurustelemaan vakavasti.Aloitti myös armottoman lässytysviesteille pommittamisen,ja kun selitin,että en ole erityisen kiinnostunut tyypistä,lässtysviestit vaihtuivat uhkailuviesteihin. Suhtautuisin siis  varovaisesti mieheen joka "rakastaa"viikon tuttavuuden jälkeen,onhan innokkuus söpöä mutta rajansa kaikella.

[/quote]

Samaa mieltä. En väitä, että ap:n mies on tällainen, mutta itsellä myös kokemus yli-innokkaasta ja "heti rakastavasta" tyypistä ja juttu päättyi siihen, että olikin sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva huonoitsetuntoinen surkimus.

Vierailija
2/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen sukunimi on Jungner, niin pistä jarrut päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies, jolle kerroin olevani ihastunut, vaikka emme kovin hyvin tunteneet meni siitä ihan vaikeaksi. Kuitenkin hän oli ensin antanut itse ymmärtää olevansa kovinkin kiinnostunut minusta, oikea sellainen miehinen mies, siis. Mutta kun tulikin tosipaikan eteen, olikin ihan pikkupoika joka ei uskaltanut edetä mihinkään. 

Näin häntä sattumalta tuosta useita vuosia myöhemmin ja kävimme kahvilla. Mulla oli jo mies ja perhe (vaikka kesti kauan toipua sydänsuruista) ja tämä mies ei ollut seurustellut vakavasti kertaakaan sen jälkeen. Eli kykenemätön suhteisiin, mutta koitti peittää sen käyttäytymällä kovin viileästi. En nyt sano, että ap on tällainen, mutta jostain se minusta kertoo, että mieluisaksi koetun miehen kiintymys häiritsee... 

Vierailija
4/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on vuosien varrella sanonut moni mies muutaman viikon tapailun jälkeen, että rakastavat minua. Toiset sanoivat vain mitä sylki suuhun toi, toiset olivat tosissaan ja toiset muuttivat mielensä tuota pikaa. Ei kannata jäädä analysoimaan liikaa. Jos se mies on sinusta kiinnostava, jatka tapailua ja jos ei ole, päästä se menemään ja odota seuraavaa. Ei tuo oikeasti ole vatvomisen arvoinen asia. :D

Vierailija
5/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:41"]

[/quote]

Kuulostaa epäilyttävältä tyypiltä.Kerran erehdyin treffeille miehen kanssa,johon olin aikaisemmin törmäillyt vain lähikaupassa. Ekojen treffien jälkeen kysyi haluanko alkaa seurustelemaan vakavasti.Aloitti myös armottoman lässytysviesteille pommittamisen,ja kun selitin,että en ole erityisen kiinnostunut tyypistä,lässtysviestit vaihtuivat uhkailuviesteihin. Suhtautuisin siis  varovaisesti mieheen joka "rakastaa"viikon tuttavuuden jälkeen,onhan innokkuus söpöä mutta rajansa kaikella.

[/quote]

Samaa mieltä. En väitä, että ap:n mies on tällainen, mutta itsellä myös kokemus yli-innokkaasta ja "heti rakastavasta" tyypistä ja juttu päättyi siihen, että olikin sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva huonoitsetuntoinen surkimus.

[/quote]

No tätäpä minäkin pelkään, vaikken toki noin haluaisikaan ajatella... mutta kun ei miestä vielä tunne, niin pelko lienee ihan aiheellinenkin. Ahdistavaa.

ap

Vierailija
6/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ahdistaa ja pelottaa, niin mitä tässä on enää miettimistä?

Vierailija
7/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:14"]

No jos ahdistaa ja pelottaa, niin mitä tässä on enää miettimistä?

[/quote]

Toivon tietysti olevani väärässä ja että mies vain alkuhuumassaan latelee tuollaisia juttuja ja oikeasti onkin sellainen järjellinen ihminen kuin kuvittelin ja toivoin hänen olevan!

ap

Vierailija
8/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että me osataan sanoa, onko se ladellut juttuja alkuhuumassa vai onko se järjellinen ihminen? :D Tuhannetta kertaa: jatka tapailua, jos se sua kiinnostaa, jos ei kiinnosta, lopeta tapailu. Mikä on ongelma?

Vierailija
9/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:19"]

Luuletko että me osataan sanoa, onko se ladellut juttuja alkuhuumassa vai onko se järjellinen ihminen? :D Tuhannetta kertaa: jatka tapailua, jos se sua kiinnostaa, jos ei kiinnosta, lopeta tapailu. Mikä on ongelma?

[/quote]

No en luule, luitkos sinä aloitusta ollenkaan? Kyselin muiden kokemuksia :D

ap

Vierailija
10/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatte te naiset kyllä olla ämmiä

Vierailija
11/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kivan miehen kiintymys on mielestäsi perseestä?

Vierailija
12/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:42"]

Miksi kivan miehen kiintymys on mielestäsi perseestä?

[/quote]

Koska on liian aikaista näin lyhyen ajan jälkeen ruveta tunnustamaan rakkautta. Siitä tulee väkisinkin sellainen olo, että ei mies oikeasti voi olla rakastunut minuun vaan on pikemminkin rakastunut siihen tunteeseensa / asettaa minut johonkin lokeroon johon en sovi.

ap

Vierailija
13/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 12:36"]

Joku sanoi aiemmin, että intuitiiviset ihmiset voivat tietää heti, kuka on heidän elämänkumppaninsa. Ei siinä tarvitse odottaa tutustumista. Juuri näin se on. Tutustuminen ainoastaan vahvistaa ensisekuntien aikana tehtyä piilotajuista tai sanotaan vaikka matelijanaivojen tekemää valintaa. Saahan sitä analysoida itseään ja toista ja lykätä tunteiden ilmaisemista, ei siinäkään mitään väärää ole, mutta ei se ole ainoa oikea tapa toimia.

Itselleni on vaisto sanonut kahdesti jo ensitapaamisella, että tätä miestä rakastan. Molempien kanssa olen mennyt naimisiin.

[/quote]

Tiesin itse omasta aviomiehestäni (11 v yhdessä) n. viikon jälkeen, että jos ollaan yhdessä, se tulee olemaan sitten pysyvää.

En silti ollut niin idiootti että olisin ahdistellut tuolla tiedolla heti miestä! Halusin antaa hänelle yhtä lailla tilaa ja mahdollisuuden sevittää omat tunteensa (en esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa). Ymmärrän sua ap ihan täysin.

Joskus nuorena saksalainen mies sanoi mulle n. kk tuntemisen jälkeen "i love you". Menin vähän vaikeaksi siitä. No lopulta sitten myönsi, että vieraalla kielellä sanat ei ole niin painavat.

Vierailija
14/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,ehkä sinun kannattaa antaa asioiden vain mennä omalla painollaan.Mies on kokematon rakkausasioissa ja yli-innokas,se menee ohi.Jos sinua yhä kiinnostaa tutustua ja jatkaa tapailua,tee niin.Mies voi paljastua hulluksi häiriköksi,mutta niin voi paljastua myös mies joka ei tunnusta rakkautta viikon tapailun jälkeen. Katsomalla selviää tuleeko jutusta mitään :)

Vierailija
15/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 12:04"]

No yleensähän täällä naiset valittaa, että ollaan tapailtu niin ja niin kauan eikä mitään ehdotusta esimerkiksi seurustelusta ole tullut.

Kehottaisin ap:ta vähän rauhoittumaan, ettei mene hyvän suhteen alku pilalle. Ja pahimmassa tapauksessa metsään. Eli ei siis liian suurta draamaa tästä aiheesta.

t. keski-ikäinen parisuhteessa elävä täti

[/quote]

Mutta eikö ole aika perustavanlaatuinen ongelma, jos mies kuvittelee olevansa rakastunut minuun vaikkei vielä tunne minua kunnolla...? Tiedän ettei sekään mukavaa ole, jos mies pitkän ajan tapailun jälkeen ei vieläkään suostu puhumaan minkään sortin seurustelusta (kokemusta tästäkin, ja eihän se sitten toiminut, erilaiset näkemykset jne.) mutta ihan turha tätä tilannetta nyt on sellaiseen verrata. Molemmat ovat mielestäni epämiellyttäviä tilanteita omalla tavallaan. Se että joku toinen ei saa haluaamaansa rakkaudentunnustusta ei tarkoita sitä, että minun pitäisi heti olla kiitollinen täysin väärään aikaan täräytetystä sellaisesta!

ap

Vierailija
16/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voihan sitä olla rakastunut, vaikkei tunne toista ihmistä yhtään, varsinainen rakkaus on sitten ihan eri asia. Mies varmaan tarkoittaa sillä, että "rakastaa" sinua sitä, että on rakastunut sinuun, ei sitä, että rakastaa.

Ymmärrän kyllä hämmennyksesi, enkä itsekään tahtoisi, että minulle tunnustetaan rakkautta noin varhaisessa vaiheessa suhdetta. Mutta toisaalta ihmiset on erilaisia ja ovat tottuneet käyttämään tuollaisia sanoja eri tavalla, eikä mies välttämättä tarkoittanut ihan niin vakavaa rakkautta kuin sinä ajattelet. Ja vaikka olisi tarkoittanutkin, niin Siperia opettaa, hänkin varmasti joskus oppii, mitä eroa on rakkaudella ja rakastumisella olemisella.

Vierailija
17/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli samanlainen, oli rakastunut minuun heti ensi silmäyksestä ja sen takia sen nopeammin myösi. Itse en ollut aluksi niin hirmuisen kiinnostunut, mutta lopulta ihastuin mieheeni pikkuhiljaa ja se vahvistui rakkaudeksi joka on nyt kantanut 10vuotta.

Vierailija
18/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kutsuu sitä tunnetta mikä hänellä on rakastumiseksi. Miehet ei useinkaan tunneiden erittelyssä ja niiden ilmaisussa ole niin hyviä kuin naiset. Saattaa loppupelissä tuntea samalla tavalla kuin sinä.

Vierailija
19/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:43"]

No miksi helvetissä kukaan alkaisi tapailla jos ei ole rakastunut?

[/quote]

No siksi koska voi olla kiinnostunut ja ihastunut, kuten olenkin. Ihmisiä on erilaisia, mutta minulla rakastuminen kestää yleensä vähän pidempään - en siis pidä mahdottomana ettenkö voisi tähän mieheen rakastua, mutta tässä vaiheessa tuollainen tunteiden vyöryttäminen ahdistaa minua. Ei hän tunne minua vielä, joten MIHIN hän oikein on rakastunut?! Ei minuun ainakaan, ja se minua ahdistaa.

ap

[/quote]

Mitä mörköjä säilyttelet komeroissasi? Kannattaisko tuulettaa välillä, kertoa avoimesti ne asiat joita hän ei voi sinusta vielä tietää ja antaa hänen itse tehdä päätelmät siitä, rakastaako hän sinua vaiko ei. Kas, sinä edellytät että hänen täytyy tuntea sinut ensin hyvin, mutta ilmeisen varovaisena tai introverttinä pihtaat faktoja joiden tietämystä edellytät ennen kuin voit arvostaa hänen rakkauttansa.

Jos haluat loputtomiin ylianalysoida rakkautta, se on sitten ehkä sun kohtalosi. Drama-queenie tyhjästä nyhjäsi ongelman, jonka on omalla varovaisella ja panttailevalla kerronnallaan ensin itse aikaan saanut.

Vierailija
20/95 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tunnustettiin molemmat ensimmäisen yhteisen yön jälkeen. Ja mies käytännössä jäi luokseni myös asumaan saman tien. 

Eri ihmiset ajattelee tuosta rakkauden tunnustamisesta eri tavalla. Esim. mulle se ei ole tarkoittanut ikinä mitään niin vakavaa että sitä kauheasti tarvisi harkita. Jos jollain hetkellä tuntuu että minä rakastan, niin minä sanon sen. Ei se vielä tarkoita että haluan viettää loppuikäni sinun kanssasi tai mitään sellaista. Se on hetken tunne ,joka voi olla ohimenevä tai sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi