Apua käsi sydämellä- Fb ryhmä, yhteys Apunaan?
Apua käsi sydämellä ryhmän ylläpitäjä on ollut ylläpitäjänä jo vuodesta 20017 ryhmässä jossa oli Merja R ja eräs toinen jota ilmeisesti epäiltiin huijariksi ( en ole varma). Mari L. on edelleen heidän kaverinsa ja kummasti avut pitää viedä aina Espooseen tai tilata ruokalahjakortti anonyymille perheelle tms.
Olen seurannut pidempään ja touhu vaikuttaa erikoiselta. Avunpyynnöt alkavat aina 'Hei Mari'tms. Samantyylisiä kaikki.
Apua vähävarasille Uusimaa- ryhmä vaikuttaa ainoalta luotettavalta,, siinä kun näkee autettavan fb profiilin auttaja suoraan.
Toki voin plla väärässä mutta itse yritin hakea yksinhuoltajana kun oli kahden asunnon vuokrat maksettavana päällekkäin apua,ja sain Marilta tosi ikävän vastauksen, alkoi jopa vihjailla minun valehtelevan esim siitä etten päässyt silmälääkärille tk kautta vaan piti mennä yksityiselle jne.
En ole sen jälkeen apua yrittänyt hakea mistään mutta välillä luen ryhmää ja siinä ln todella erikoisia juttuja. Ja ihmiset lahjoittavat rahaa tai ostavat lahjakortteja edelleen?
Kuinka moni on tiennyt Merjan ja tämän Marin olevan kavereita keskenään?
Ja huom. Voin olla väärässä mutta itsestä moni avunpyyntö näyttää samalta kuin Apunassa jossa oli se ' Anteeksi Pekka' huijaus.
Välillä tämä Mari kirjoittelee kännissä avauksia ryhmäänsä ja poistaa ne aamulla....nyt kuvat vähentyneet mutta välillä niitä oli.
Myös erään uusmaalaisen avustusryhmän yp on ollut itse avunpyytäjänä tässä ryhmässä, vaikka hänellä on siis itsellään avustusryhmä jota pyörittää.
Miten nämä kaikki liittyy toisiinsa jollain tavalla?