Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten uskollisuus

Vierailija
13.11.2014 |

Lukenut teidän naisten jatkuvaa miesten mustamaalaamista täällä. Mammat hei. Tutkimusten mukaan n. Puolet pettää. Oli mies tai nainen. Ei siis 100% miehistä. Ite ollut parisuhteessa 20 v. Ja en oo pettänyt. Ja ei johdu siitä, että olisin perseestä revityn näköinen. Mun kaveripiirissä moni liitto kaatunut siihen, että vaimo pettänyt. Ja samaan aikaan mun kaverit ollu uskollisia. Jotain rajaa siis tähän mustamaalaamiseen.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 18:21"]

Kyllähän se rehellisti hiukan mietityttää kun selviää, että oma isä, jonka ei olisi ikimaailmassa kuvitellut pettävän, petti äitiäni ja jäi kiinni. Kummisetäni, joka oli aina luotettava ja joka palvoi kummitätiäni, jätti kummitätini seurusteltuaan ensin salaa puoli vuotta toisen naisen kanssa. 

[/quote]

Niinpä. Esim. mä en ole pettämisketjuissa koskaan väittänytkään, että kaikki miehet pettäisivät. Vaan, että välttämättä ei ole mitään merkkejä mistä huomaisi, kuka pettää ja kuka ei. Kun monesti väitetään, että ne pettäjämiehet olisivat sellaisia asiansa tyrineitä päättömiä kanoja. Mutta työmatkoilla ne kunnolliset asiantuntijat ja esimiesasemassa olevat pettävät.

Itse en ole myöskään väittänyt, etteivät naiset pettäisi. Vaan, oletan että yleistäen miesten ja naisten pettämistyyleissä voisi olla eroa. Naiset useammin pettävät jossain kriisissä ja voivat olla valmiita eroamaan, miehet taas useammin täysin onnellisissa ja hyvissä avioliitoissa, eikä saa jäädä kiinni, haluavat pitää vaimon ja lapset.

Mitä olen näitä ketjuja lukenut, moni ajattelee näin. Vain osa on väittänyt kaikkien miesten pettävän, enkä hyväksy sitä, että kaikkia naiset leimataan niin hulluiksi.

Vierailija
22/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:47"]

Mutta työmatkoilla ne kunnolliset asiantuntijat ja esimiesasemassa olevat pettävät.

[/quote]

Ja nämä nimenomaan "ovat hoitaneet asiansa hyvin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjiä on tosiaan joidenkin tutkimusten mukaan noin puolet miehistä ja noin 40% naisista. Viimeiset vuodet ovat vaan olleet kovin erilaisia kuin aikaisemmat eli pettäminen on yhä helpompaa. Ennen pettämiseen tarvittiin sitä, että oltiin samassa paikassa ja samaan aikaan tai soitettiin perheen lankapuhelimeen. Nykyään kun kaikilla on kännykät, niin ne mahdollistavat yhteydenpidon ihan toisaalle ja eri aikaan vuorokaudestakin. Kuvaavaa on, että 40% italialaisten eroista johtuu nykyään whatsappista. Siitä voi päätellä, että millä vauhdilla uusi teknologia ja pettäminen ryömii parisuhteisiin.

Aina on toki niitä ihmisiä, jotka eivät petä - oli sitten mitkä pelit tai vehkeet eikä asioista voi syyttää pelkästään miehiä. 2-3% lapsista on toisten isien kuin mitä luullaan, joten sekin kertoo, että kyllä naisetkin osaa. Uskon kuitenkin, että se 50% määrä on kyllä kasvussa ja pettäjiä on varmaan jo nykyään 60%. Muutokset tässä voi tulla paljon nopeammin kuin mitä tilastot.

Vierailija
24/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:36"]

Lukenut teidän naisten jatkuvaa miesten mustamaalaamista täällä. Mammat hei. Tutkimusten mukaan n. Puolet pettää. Oli mies tai nainen. Ei siis 100% miehistä. Ite ollut parisuhteessa 20 v. Ja en oo pettänyt. Ja ei johdu siitä, että olisin perseestä revityn näköinen. Mun kaveripiirissä moni liitto kaatunut siihen, että vaimo pettänyt. Ja samaan aikaan mun kaverit ollu uskollisia. Jotain rajaa siis tähän mustamaalaamiseen.

[/quote]

Erittäin, erittäin yleistä se kuitenkin on että perheelliset miehet pettää. Mistään asiasta ei voi sanoa että sataprosenttisesti kaikki. Ainoa asia on kuolema josta niin voi väittää. Eihän kaikilla munakaan toimi, harvemmin sellanen kai pettää.

Vierailija
27/55 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/55 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/55 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:09"]Mä luulen lähes nelikymppisenä naisena, että suurin syy pettämisepäilyihin on oma huono itsetunto. Itselle ei tulisi mieleenkään että oma mies pettäisi, kun tiedän miten mahtava tyyppi olen niin sängyssä kuin muuallakin! ;) 
[/quote]Toivottavasti et tipu.Uudes ihmises on uutuudenviehätystä,jännitystä ja kielletyn hedelmän makua.Ei se aina riitä et on mahtava.Mies kun ei tiedä miten mahtava sil toisel naisel on enneku kokeilee.....

Vierailija
30/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:24"]

Istuta vaimosi alas ja kerro hänelle kaikki tuo mitä kirjoitit. Olet hyvä mies.

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Olen sanonut tuon hänelle tänäkin vuonna moneen kertaan, ja kyllä hän sen tahtoo myös uskoa. Mutta hän huolestuu taas katsottuaan Rysän päällä ym. ohjelmia, luettuaan pettämisestä kertovia juttuja naistenlehdistä, juteltuaan ystäviensä kanssa joiden miehet menevät miten tahtovat, jne. Hän on syvästi empaattinen ihminen, osaa asettua toisen asemaan, ja se on sekä siunaus että kirous.

Vierailija
31/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:24"]

Olet hyvä mies.

[/quote]

Ja lämmin kiitos tästä myös, yritän parhaani.

Vierailija
32/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat uskollisia Jeesuksella Kristukselle ja tätä kautta myös vaimoilleen.

Pakanat tietenkin tekevä mitä tekevät ja eiväthän he olisi pakanoita jos eivät syntiä tekisi.

Vierailija
33/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap

Vierailija
34/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on takana kaksi pidempää suhdetta petin molemmissa. Nykyistäni petin vuosi sitten. Kukaan ei tiedä. T. Nainen

Vierailija
35/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat ämmät haluaa uskoa että jos heitä onpetetty niin ei kukaan muukaan saa olla uskollisessa suhteessa

Vierailija
36/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 12:19"]

Miehet ovat uskollisia Jeesuksella Kristukselle ja tätä kautta myös vaimoilleen.

Pakanat tietenkin tekevä mitä tekevät ja eiväthän he olisi pakanoita jos eivät syntiä tekisi.

[/quote]

Eli mm. Markku Koivisto olikin pakana?

Vierailija
37/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo hiljaa. Ei jeesustelijoita

Vierailija
38/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo

Vierailija
39/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:36"]Lukenut teidän naisten jatkuvaa miesten mustamaalaamista täällä. Mammat hei. Tutkimusten mukaan n. Puolet pettää. Oli mies tai nainen. Ei siis 100% miehistä. Ite ollut parisuhteessa 20 v. Ja en oo pettänyt. Ja ei johdu siitä, että olisin perseestä revityn näköinen. Mun kaveripiirissä moni liitto kaatunut siihen, että vaimo pettänyt. Ja samaan aikaan mun kaverit ollu uskollisia. Jotain rajaa siis tähän mustamaalaamiseen. [/quote] Samaa lukenut ja vituttaa. Mies ei ole muna suorana juokseva aivoton sonni

[/quote]

Minustakaan tuo sonni-vertaus ei ole osuva. Pikemminkin väijyvä ja vaaniva kollikissa.

Vierailija
40/55 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen lähes nelikymppisenä naisena, että suurin syy pettämisepäilyihin on oma huono itsetunto. Itselle ei tulisi mieleenkään että oma mies pettäisi, kun tiedän miten mahtava tyyppi olen niin sängyssä kuin muuallakin! ;)