Miesten uskollisuus
Lukenut teidän naisten jatkuvaa miesten mustamaalaamista täällä. Mammat hei. Tutkimusten mukaan n. Puolet pettää. Oli mies tai nainen. Ei siis 100% miehistä. Ite ollut parisuhteessa 20 v. Ja en oo pettänyt. Ja ei johdu siitä, että olisin perseestä revityn näköinen. Mun kaveripiirissä moni liitto kaatunut siihen, että vaimo pettänyt. Ja samaan aikaan mun kaverit ollu uskollisia. Jotain rajaa siis tähän mustamaalaamiseen.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:09"]
Mä luulen lähes nelikymppisenä naisena, että suurin syy pettämisepäilyihin on oma huono itsetunto. Itselle ei tulisi mieleenkään että oma mies pettäisi, kun tiedän miten mahtava tyyppi olen niin sängyssä kuin muuallakin! ;)
[/quote]
Elä sinä pilvilinnoissasi. Maailman kauneimmat ja itsevarmimmat naisjulkkiksetkin ovat joutuneet petetyiksi - syy on AINA pettäjässä, oma halu pettää.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:09"]
Mä luulen lähes nelikymppisenä naisena, että suurin syy pettämisepäilyihin on oma huono itsetunto. Itselle ei tulisi mieleenkään että oma mies pettäisi, kun tiedän miten mahtava tyyppi olen niin sängyssä kuin muuallakin! ;)
[/quote]
Elä sinä pilvilinnoissasi. Maailman kauneimmat ja itsevarmimmat naisjulkkiksetkin ovat joutuneet petetyiksi - syy on AINA pettäjässä, oma halu pettää.
[/quote]
Mutta kun edelleen. Puolet pettää, ei kaikki. Miksi tuon naisen pitäisi tulla pilvilinnasta alas?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:09"]Mä luulen lähes nelikymppisenä naisena, että suurin syy pettämisepäilyihin on oma huono itsetunto. Itselle ei tulisi mieleenkään että oma mies pettäisi, kun tiedän miten mahtava tyyppi olen niin sängyssä kuin muuallakin! ;)
[/quote]Sinunlaisia tyyppejä petetään kaikista eniten.Luulet niin paljon itsestäsi että vaikka näkisit miehesi toisen kanssa sanoisit et se ei oo sun mies vaan se vaan muistuttaa sitä.Hah!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:09"]Mä luulen lähes nelikymppisenä naisena, että suurin syy pettämisepäilyihin on oma huono itsetunto. Itselle ei tulisi mieleenkään että oma mies pettäisi, kun tiedän miten mahtava tyyppi olen niin sängyssä kuin muuallakin! ;)
[/quote]Sinunlaisia tyyppejä petetään kaikista eniten.Luulet niin paljon itsestäsi että vaikka näkisit miehesi toisen kanssa sanoisit et se ei oo sun mies vaan se vaan muistuttaa sitä.Hah!
[/quote]Niin se valitettavasti usein on.Vaikka olis miten jumalaista seksiä niin saman ihmisen kans se on kuitenkin tavallaan ennalta-arvattavaa.Paremmat kicksit saa kun ei tiedä mitä tuleman pitää.Plus se kielletyn hedelmän tuoma lisä........
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:36"]
Lukenut teidän naisten jatkuvaa miesten mustamaalaamista täällä. Mammat hei. Tutkimusten mukaan n. Puolet pettää. Oli mies tai nainen. Ei siis 100% miehistä. Ite ollut parisuhteessa 20 v. Ja en oo pettänyt. Ja ei johdu siitä, että olisin perseestä revityn näköinen. Mun kaveripiirissä moni liitto kaatunut siihen, että vaimo pettänyt. Ja samaan aikaan mun kaverit ollu uskollisia. Jotain rajaa siis tähän mustamaalaamiseen.
[/quote]
Erittäin, erittäin yleistä se kuitenkin on että perheelliset miehet pettää. Mistään asiasta ei voi sanoa että sataprosenttisesti kaikki. Ainoa asia on kuolema josta niin voi väittää. Eihän kaikilla munakaan toimi, harvemmin sellanen kai pettää.
[/quote]
Yleistä on myös naisten pettäminen. Siis että naiset pettää. Puolet pettää oli nainen tai mies. Ei kaikki. Onpaljon uskollisia miehiä ja naisia!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:43"]
Inhoan pettäjiä ja perheenrikkojia, en voisi koskaan kuvitellakaan pettäväni. Silti vaimo syynää vaatteeni ja pitää silmällä menemisiäni, koska on varma että juoksen blondien perässä jos vähänkin silmä välttää.
[/quote]
Miksi alistut tuollaiseen? Hauku vaikka huoraksi, sama se on millaista henkistä väkivaltaa ja ahdistelua saa osakseen. Ehkä vanhakin koira oppii uudet temput kun laittaa oppimaan.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:57"]
Omista kavereista kukaan ei oo pettäny. Mutta monen kaverin muija on pettäny. Mies pystyy olemaan yhtä uskollinen kuin nainenkin. Mies 38 v.
[/quote]
Tyhmä pettämisellään/-sillään retostelee. Siitähän jää vain kiinni.
[/quote]
No sanotaanko näin et me puhutaan kyl kaikki asiat suoraan. Asiat ei mee eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:24"]
Istuta vaimosi alas ja kerro hänelle kaikki tuo mitä kirjoitit. Olet hyvä mies.
[/quote]
Kiitos vastauksesta. Olen sanonut tuon hänelle tänäkin vuonna moneen kertaan, ja kyllä hän sen tahtoo myös uskoa. Mutta hän huolestuu taas katsottuaan Rysän päällä ym. ohjelmia, luettuaan pettämisestä kertovia juttuja naistenlehdistä, juteltuaan ystäviensä kanssa joiden miehet menevät miten tahtovat, jne. Hän on syvästi empaattinen ihminen, osaa asettua toisen asemaan, ja se on sekä siunaus että kirous.
[/quote]
Voi, olen samanlainen nainen.
Järkytyn aina kun luen (esim. täältä) pettämisjuttuja ja sitä, miten helppoa se on eikä syyllisyys vaivaa.
Tottahan se alkaa pelottamaan, että olisiko se omallekin miehelle niin yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:57"]
Omista kavereista kukaan ei oo pettäny. Mutta monen kaverin muija on pettäny. Mies pystyy olemaan yhtä uskollinen kuin nainenkin. Mies 38 v.
[/quote]
Tyhmä pettämisellään/-sillään retostelee. Siitähän jää vain kiinni.
Ihmeellisen asiallisia vastauksia tähän ketjuun tullut. Olin aivan varma, että mamma-armeija olisi hyökännyt ap:n kimppuun. Yleensä täällä ei saa puhua miehistä positiiviseen sävyyn.