olenko ainut, ketä tämä avioliitto-jankkaus ei kiinnosta?
Sama se, kuka menee kenenkin kanssa naimisiin ja missä. En vastusta, enkä kannata. Vituttaa tämä ihme sirkus ja ne mauttomat tahdon-kuvat, joita on face täynnä... :D
Kommentit (15)
Minusta tuo höpinä puolesta ja vastaan on saanut suhteettoman paljon palstatilaa maassa, jossa olisi ihan oikeitakin ongelmia ratkaistavana.
Et ole ainoa. Asiasta tuli sellainen mediasirkus, että olen itse asiassa matkan varrella vaihtanut kantaani myönteisestä kielteiseksi. Perusteut ihmisoikeuksilla ja tasa-arvolla ovat mielestäni jo aikamoista kiihkoilua. Minulle sopii, että ihmiset saavat rakastaa ketä haluavat ja heillä on myös oikeus pitää työpiakkansa ja olla joutumatta vankilan seksuaalisuutensa takia. Tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta on jo tarpeeksi, ei tästä olisi tarvinnut tällaista älämölöä nostaa.
En ole ilmaissut kantaani suuntaan enkä toiseen missään, en Facessa enkä edes puolisolle.
Kiinnostaa, mutta ärsyttää kummankin puolen fanaattisuus. Tarviiko sitä ihan joka käänteessä mainostaa? Mutta ihan hyvä että meni (menee) läpi, niin päästään tästäkin aiheesta eteenpäin = käsittelemään niitä asioita, jotka ei ole niin itsestäänselvyyksiä. Tähän on tuhlattu liikaa aikaa.
minä en ole edes niitä uutisia lukenut. evvk.
Mulle on yhdentekevää imevätkö hintit munaa ja kairaavat toistensa perseenreikää avioliitossa vai avoliitossa. Adoptiosta olen sen sijaan sitä mieltä, että se ei kuulu fägäreille.
Avioliitto tuo ilmeisesti mukanaan adoptio-oikeudenkin. Olenko käsittänyt oikein? Laillistetaanko myös kohdunvuokraus?
Et ole ainut.. Tässä maassa on oikeasti vaikeita ongelmia ratkottavaksi. Sen ohella tää mediasirkus ja tää "suvaitsevaisuus", jossa ei kuitenkaan suvaita toisenlaista näkökantaa on mennyt tosi pahasti yli. Kyllästyttää..
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:58"]Et ole ainut.. Tässä maassa on oikeasti vaikeita ongelmia ratkottavaksi. Sen ohella tää mediasirkus ja tää "suvaitsevaisuus", jossa ei kuitenkaan suvaita toisenlaista näkökantaa on mennyt tosi pahasti yli. Kyllästyttää..
[/quote]
Aina on tärkeäpiä asioita ratkottavana, mutta jos aina ajatellaan tollein niin ei tässä maassa tehtäisi päätöksiä enää ollenkaan.
Et ole ainut. En jaksa tätä homojankkausta enää yhtään vaikka olen kyllä iloinen äänestystuloksesta iloitsevien onnesta. En vaan tajua että 'ketään" ei kiinnostanut turkistarhausäänestys ja puoli Suomea on sekaisin homoliitoista nyt. Ei mene tasan.
Juu ei kiinnosta. En ymmärrä vouhotusta. Oikeasti, olisi niin paljon tärkeämpiäkin asioita hoidettavana suomessa.
Miksi nämä ihmiset eivät jaksa samalla tavalla ajaa asiaa seksuaali- ja väkivaltarikostuomioiden pidentämisestä? Tai rattijuoppojen tuomioista? Tämä on vähän sellaista "puuhailua", kun eivät parempaankaan pysty. Tai ehkä he eivät näe todellisia ongelmia.
Jokainen joka näistä vouhottaa, yrittää kiillottaa omaa sädekehäänsä aktiivisena kansalaisena, muka tasa-arvon ja oikeuden puolestapuhujana.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:43"]
Sama se, kuka menee kenenkin kanssa naimisiin ja missä. En vastusta, enkä kannata. Vituttaa tämä ihme sirkus ja ne mauttomat tahdon-kuvat, joita on face täynnä... :D
[/quote]
joo, evvk, ja ei kiinnosta jankkaus.
AAA
Et ole. Ei oikeastaan kiinnosta koko asia eikä minulla ole mielipidettä suuntaan tai toiseen.
Tämäkin palsta on pullollaan aloituksia kyseisestä asiasta..huoh..
Olet ainut, ja typerä oli myös perustelusi.