Miehen puhelin - asiallisia vastauksia kiitos!!
Mitä tarkoittaa kun iPhonessa lukee soitto kumottu? Olen yrittänyt koko illan miestäni kiinni. Ensin puhelin vain soi (mies ei vastannut) ja nyt kun soittaa, niin ensin pitkähkö hiljaisuus ja sitten katkeaa.Puhelintiedoissa lukee puhelu kumottu. Hä?
Kommentit (9)
Oikeesti onko estetty? Jos akku loppu niin menis vastaajaan. Mies on kerran pettänyt.
Miksi ihminen estäisi vaimon puhelut??Ei edes kertonut minne menossa. Voiko olla ettei kenttää?
Tai miten puhelu estetään? Itse en osaa
Ainakin "kumottu puhelu" tarkoittaa, että olet itse soittaessasi lopettanut puhelun painamalla punaista luuria.
Mulla sama vika. Ei mene perille . Katkeaa kesken ja vastaanottaja ei edes näe että on soitettu.
Yritetty toisin päin ja hänen puhelin ilmoittaa että toimenpidettä ei ole suoritettu. Missä vika kun muihin puh noihin pääsee.
Johtuu siitä että toisessa puhelimessa on laitettu ”estä tämä soittaja”-toiminto päälle. Joko tahallaan tai vahingossa. Silloin ei vast. ottaja edes näe että yritetty soittaa.
Ap, jos sä olet huolissasi miehestäsi tai on kiireistä asiaa, niin laita viesti.
Jos taas kyttäät miestäsi tai epäilet, niin muista, että ketään et voi pitää väkisin.
Estetty.