Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu, ettei vaimoni lapsi ole minun

Vierailija
12.11.2014 |

Olemme siis vaimoni kanssa 25-vuotiaita. Meillä on nyt parin viikon ikäinen poika (sekä ennestään kaksi lasta, tyttö 1v ja poika 7v). Minulla ja vaimollani on molemmilla blondit hiukset ja vaimollani on haaleansiniset silmät ja minulla vihreät. Muilla lapsillamme on myös blondit hiukset ja sinivihreät silmät molemmilla. Minä olen täysin suomalainen ja vaimoni on tanskalainen. Mutta tällä pojallamme taas on keskimääräistä tummempi iho ja tummat silmät (ja joo, olen kuullut että kaikilla vauvoilla on syntyessään siniset silmät, mutta tällä ei ole). Pojallamme on myös mustat hiukset. Ei näytä olevan eurooppalaista alkuperää. Vaimoni kasvonpiirteitä hänellä vähän on, tai sen verran mitä vauvasta näkee.

Eli minusta tuntuu, että vaimoni on pettänyt minua jonkun mamun kanssa. Ja tullut raskaaksi. Nyt varmaan yrittää huijata minua, että olen lapsen isä. Ja joutuisin elättämään täysin vieraan ihmisen lapsen! Mitä teen? Kysynkö vaimolta asiasta?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän vainoharhaisia ihmisiä.

Oletteko todella menneet suhteeseen ihmisen kanssa, jota epäilette?

Otatte asian myös ihan rennosti että kyllähän se on hyvä tarkistaa onko meitin pentu... Ja äidin pitäisi sietää moinen loukkaus? Äitihän voi sanoa asiasta jo etukäteen, jos on mahdollisuus siihen ettei ole välttämättä tämän nykyisen miehen lapsi vaan sen tsetseeni soturin, joka oli vähän lihaksikkaampi ja miehekkäämpi lihan/luiden repijä.

Ihmiset ovat melkoisen tuulipölytteisiä eikä ihme jos joskus sattuu näitä tapauksia. Outoa olisi silti mieheltä hyljätä lapsi.

T: 11cm mies

Vierailija
2/68 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap. Kun vaadit lapsesi verikokeeseen piteltäväksi, niin olethan se sitten sinä, joka sen vauvan kanssa verkoettaottamassa on! Se on meinaan pahempaa kuin osaat kuvitella, aikuisen verikoehan ei ole juttu eikä mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuttavalle kävi niin, että hän tiesi avokkinsa lapsen olevan tehty hänen kanssaan. Heille tuli ero ennen synnytystä ja mies ei saanut oikeutta tehdä isyystestiä ja ei myöskään siis saanut oikeutta olla isä. Oli siis lakimiehen kanssa asiaa hoitanut, mutta laki estää isyystestin ainakin tuollaisessa tapauksessa, jos nainen ei halua. Tästä on kyllä vuosia. Laki on voinut muuttua.

Minusta sellainen laki olisi hyvä, että isyystesti tehdään, jos jompi kumpi mahdollisista vanhemmista tai lapsi sitä haluaa.

Vierailija
4/68 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaisi tälläisiä faktoja nettiin, lasten tarkat iät ja sukupuolet, vaimon syntyperä yms. Siis jos olisi totta. Ainoastaan joku täysi typerys.

Vierailija
5/68 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täysin suomalainen kaveripariskunta on molemmat vaaleanruskeahiuksisia, ja niiden esikoistyttö syntyi tosi tummanruskeilla hiuksilla, jotka sit joskus 2+ vuotiaana alkoi vaalentua isänsä väriseksi

Vierailija
6/68 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamun? No tottakai on! Jos asutte tanskassa, sä olet mamu ja jos suomessa niin tanskalainen vaimosi on mamu. Jos asuttekin norjassa olette molemmat mamuja. Eli 100% varmuudella lapsenne on mamun :D

Vierailija
7/68 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Sievinenkö se siellä trollailee? ;)

Vierailija
8/68 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:33"]

Olemme siis vaimoni kanssa 25-vuotiaita. Meillä on nyt parin viikon ikäinen poika (sekä ennestään kaksi lasta, tyttö 1v ja poika 7v). Minulla ja vaimollani on molemmilla blondit hiukset ja vaimollani on haaleansiniset silmät ja minulla vihreät. Muilla lapsillamme on myös blondit hiukset ja sinivihreät silmät molemmilla. Minä olen täysin suomalainen ja vaimoni on tanskalainen. Mutta tällä pojallamme taas on keskimääräistä tummempi iho ja tummat silmät (ja joo, olen kuullut että kaikilla vauvoilla on syntyessään siniset silmät, mutta tällä ei ole). Pojallamme on myös mustat hiukset. Ei näytä olevan eurooppalaista alkuperää. Vaimoni kasvonpiirteitä hänellä vähän on, tai sen verran mitä vauvasta näkee. Eli minusta tuntuu, että vaimoni on pettänyt minua jonkun mamun kanssa. Ja tullut raskaaksi. Nyt varmaan yrittää huijata minua, että olen lapsen isä. Ja joutuisin elättämään täysin vieraan ihmisen lapsen! Mitä teen? Kysynkö vaimolta asiasta?

[/quote]

Vierailija
9/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö voi tehdä isyystestiä

Vierailija
10/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!!

Vierailija
11/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo, mutta isyystesti tietysti pitäisi tuossa tapauksessa duunata.

Vierailija
12/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti niin saat varmuuden ja sitten ei tarvitse enää vatvoa onko vai eikö...

Vierailija
13/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:36"]Paska provo, mutta isyystesti tietysti pitäisi tuossa tapauksessa duunata.
[/quote]

En ole provo. Miten suostuttelen vaimon isyystestiin? ap

Vierailija
14/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysyä ainakaan suoraan, parempi arvuutella vauvapalstalla.

Vierailija
15/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:37"]Ei kannata kysyä ainakaan suoraan, parempi arvuutella vauvapalstalla.
[/quote]

Miten kysyn loukkaamatta vaimoani? ap

Vierailija
16/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naises on lutka

Vierailija
17/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:37"]Ei kannata kysyä ainakaan suoraan, parempi arvuutella vauvapalstalla. [/quote] Miten kysyn loukkaamatta vaimoani? ap

[/quote]

Mitä väliä sillä on, loukkaatko vaimoasi? Naisetkin usein kyseenalaistavat miehensä pettävän. Sen kuin vaadit isyystestiä.

Vierailija
18/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:37"]Ei kannata kysyä ainakaan suoraan, parempi arvuutella vauvapalstalla. [/quote] Miten kysyn loukkaamatta vaimoani? ap

[/quote]

Mitä väliä sillä on, loukkaatko vaimoasi? Naisetkin usein kyseenalaistavat miehensä pettävän. Sen kuin vaadit isyystestiä.

[/quote]

Äh siis kyseenalaistavat miestensä uskollisuuden. Meni sanat sekaisin.

Vierailija
19/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä jos vaikka käyttäisit googlea. on ihan isyystestejä, joita voidaan ottaa sinusta ja lapsesta. Ei vaimoa tarvi sotkea tähän.

avuttomuutta...

Vierailija
20/68 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan tuo väritys hypätä sukupolvien yli. Mutta kai sun kannattaa se isyystesti tehdä, että saat mielenrauhan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme