Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva koirarotu meille

Vierailija
12.11.2014 |

Hakusessa koira,jolle vaatimuksena keskikoko,lapsirakkaus,ulkona tarvittaessa tarkeneva ja omalla tontilla pysyvä.Mikähän rotu täyttäisi nuo kaikki.Itse olen ehdoton husky-ihminen,sellainen jo löytyy,mutta tyttö haluaisi koiraa,jonka kanssa harrastaa ja,jota pystyy taluttamaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on walesinspringerspanieli, en tiedä täyttääkö se kaikkia noita vaatimuksia - ei se minusta ainakaan mikään ulkokoira ole, vaan sellainen perheen kanssa sisällä asuva - mutta muuten se on oikein kiva, keksikokoinen koira, jonka kanssa voi ulkoilla, liikkua ja harrastaa. Googlaa lisätietoja, itse tiedät sitten sopiiko se ollenkaan teille.

Vierailija
2/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlapinkoira?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt huomoiota, että monet koirat ovat aidatuilla pihoilla, eivätkö pysy omalla pihallaan muuten? 

Vierailija
4/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlapinkoira narttu. En kuitenkaan pitäisi sitä ulkona tarhassa.

Vierailija
5/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mainittukin suomenlapinkoira. Pärjää hyvin ulkona, oppii hienosti, pystyy harrastamaan (itse esim. teen esteitä ja se hyppii mielellään yli). 
Tosin kaikki lapinkoirat, jotka tiedän, ovat todella haukkuherkkiä, joten se kannattaa ottaa huomioon. 

Australianpaimenkoira ja bordercollie ovat myös hyviä harrastuskoiria. 

Vierailija
6/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:22"]

Olen kiinnittänyt huomoiota, että monet koirat ovat aidatuilla pihoilla, eivätkö pysy omalla pihallaan muuten? 

[/quote]

Hitsit, hyvä huomio, meidän koira pysyy kyllä pihassa, joten tarvinnee poistaa aita tontin ympäriltä? No ei sentään, annetaan kauniin aidan olla.

Vierailija
7/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keeshond täyttää nuo kaikki kriteerit. Meillä niitä 2. Ihania vilkkaita seurallisia karvapalleroita

Vierailija
8/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinkoira rotuna tuttu,kun toinen ulkokoiristamme puoliksi lappari.Ihana koira,mutta tosi voimakas ja karkailee..Sisäkoiraa etsimme,mutta oishan Se kiva,että myös Se sisäkoira vois leikkiä tarhassa toisten koirien kanssa,eli en halua mitään hienohelma-koiraa meille.Spanielissa arveluttaa sen metsävietti,eli lähteekö omille teilleen lenkillä helposti..Mittelspitziä harkitsimme,mutta rotuna ihan vieras.Sheltti ollut,mutta lasten kanssa turhan herkkis..?AP

Vierailija
9/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonberginkoira

Vierailija
10/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shetlanninlammaskoira tai skotlanninpaimenkoira

Vierailija
11/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Mua on purassu kerran yks keeshond ihan yllättäen,että siitä jääny kammo koko rotua kohtaan

Vierailija
12/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu on ilmoittava vahti, mutta ei aggressiivinen. Veikkaan, että sua purrutta kessua on kohdeltu huonosti tms. Kaikki tuntemani kessut on olleet ihania perhekoiria, mutta yhden tiedän myös joka saattaa purra ja vika on vain omistajassa. Hänelle ei saisi antaa lemmikiksi mitään

Vierailija
13/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bokseri! 

Vierailija
14/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainennoutaja?

Vierailija
15/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huskyt ovat laumana tappaneet pikkukoiran Suomessakin useampaan otteeseen. Toivottavasti teillä ei käy niin. Joku sheltti tai mitteli on pian pelkkä raato.

Vierailija
16/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tarkoittanut,että kaikki keeshondit purevat,mutta aina tuo tapaus muistuu aikuisenakin vielä mieleen ikävänä,sille en voi mitään

Vierailija
17/17 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla väärä paikka kysellä,kun aina tulee jotain outoja kommentteja..Mutta suuri kiitos noista rotuehdoruksista.Leonberginkoira ja bokseri turhan isoja,Keeshondista aion ottaa selville enemmän esim.joltain kasvattajalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän