Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johan mä sain yli 2 viikkoa olla rauhassa......

Vierailija
12.11.2014 |

Mutta taas se alkoi se soittelu ja viestittely. Äitini toimesta.

Hän oli yli 2vk reissussa ulkomailla, sieltä soitti kerran ja kolme viestiä tuli koko aikana. Mä nautin rauhasta ja siitä, että ehti tekemään muutakin kuin jaaritella puhelimessa hänen kanssaan.

No toissayönä hän tuli matkalta ja eilen tuli jo 3 viestiä ja kerran soitti pitkän puhelun. Tänä aamuna on ehtinyt jo laittaa kaksi viestiä ja kerran käydä tuossa ovella.

En ymmärrä, mitä asialle voi tehdä. Kerran laitoin pitkän sähköpostiviestin jossa kerroin, että meille ei joka päivä/viiko tapahdu mitään niin mullistavaa että jatkuvasti pitää puhua/soitella. Eikä myöskään hänelle. Arvattavasti hän loukkaantui viestistä ja oli puhumatta 3 viikkoa.

Hän on eläkkeellä ja aikaa olla puhelimessa vaikka joka päivä koko päivän. Mä olen työelämässä vuorotyössä ja on tämä perhe ja kotikin pyöritettävänä. Minulla ei ole aikaa. Hän ei tunnu tätä tajuavan.

Yksinäinen hän ei ole, on ystäviä ja sukulaisia ja myös toinen lapsi minun lisäkseni. Yllättäin sisarukseni saa olla rauhassa, hänelle soitetaan ehkä kerran kahdessa viikossa.

Ehkä mun on muutettava kauemmas. sisareni asuu yli 100km päässä vanhemmista ja tosiaan saa olla rauhassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät vastaamatta puheluihin sillon kun sinulla on huono hetki, tai et muuten vaan jaksa lörpötellä. Sitte lähetät viestin, jossa sanot että nyt ei jouda puhumaan, voitko soittaa lauantaina uudellen kun on enemmän aikaa jutella? Jos taas tulee ovelle nii voit päästää sisään, mutta mennä silti tekemään kotitöitä, ruokaa tms. jotta äitisi tajuaa ettet nyt ehdi huomioida häntä.
Näillä keinoilla minä "hoitelin" yksinäistä mummoani. Hänelläki oli tapana soitella kolme kertaa päivässä, tai sitten piipahtaa päiväkahvilla jos oli lenkillä. Asuimme 2km päässä toisistamme. Meillä oli kaksoset sillon 6kk ikäsiä, ja sitten 4- ja 7-v lapset, joista vanhinta piti kuskata tietty kouluun. Kun mainitsin hänelle että nyt ei ehdi jutella, nyt ei sovi tullla kylään koska mulla on täällä perhe hoidettavana, niin mummo loukkaantui, mutta sama meno jatkui parin pvn päästä. Sit aloin tekee noin mitä jo alussa mainitsin, niin vierailut ja puhelut kutistui n. kerta viikkoon. Mikä helpotus! Sittemmin mummoni muutti palvelutaloon, jossa hänellä on seuraa koko ajan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme