Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaisitko seksiä miehen kanssa, joka ei arvosta

Vierailija
10.10.2014 |

eikä kunnioita sinua kuin äitinä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään jo suorittanut sen verran (ja suoritan lisää, mm. leivon pullaa), että itsearvostukseni ja mielialani on parantunut sen verran, ettei tuota arvostuksenpuutetta nyt pihtaamiseksi tarvitse kääntää. Mutta mies saa kyllä tehdä seuraavaksi aloitteen! Ap

Vierailija
2/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuo tarkoittaa? Vaikea kuvitella että arvostaisi äitinä muttei ollenkaan ihmisenä muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meilläpä on tällainen tilanne päässyt käymään. Ap

Vierailija
4/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät arvosta naisia. Ne voivat väittää niin, koska tällaisen julkisivun ylläpitämisestä on hyötyä. Pohjimmiltaan ne halveksivat naisia itseään alempina ja tyhmempinä olentoina. Vain siinä tapauksessa, että tarvitsee lapselleen vakkari-isän ja itselleen ja lapselleen elättäjän, kannattaa olla miehen kanssa tekemisissä. Muussa tapauksessa kannattaa pitäytyä irtosuhteissa tai sooloseksissä ja keskittyä elämässä hyvään toimeentuloon ja hauskanpitoon ilman miestä. JOkainen nainen on onnellisempi ison, OMAN palkan kuin itseä halveksivan miehen kanssa. Yhteiskunta on tehnyt vuosisatoja kaikkensa, jotta nainen ajattelisi  toisin päin ja olisi edelleen miessioista riippuvainen.

Vierailija
5/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:32"]eikä kunnioita sinua kuin äitinä?
[/quote]
Joo, ei miehet arvosta naisia. Kaikki vähä mitä ne tekee vaimonsa eteen on siksi että pysyis rauha ja sopu talossa(tai että sais), ei siksi että ne kunnioittaisi naisia. Monilla miehillä on melko epäarvostava asenne naisia kohtaan, koska ne on "vain" naisia.

Vierailija
6/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
7/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:32"]eikä kunnioita sinua kuin äitinä? [/quote] Joo, ei miehet arvosta naisia. Kaikki vähä mitä ne tekee vaimonsa eteen on siksi että pysyis rauha ja sopu talossa(tai että sais), ei siksi että ne kunnioittaisi naisia. Monilla miehillä on melko epäarvostava asenne naisia kohtaan, koska ne on "vain" naisia.

[/quote]

Tällaisten tyyppienkö kanssa ihmiset oikeasti pysyy parisuhteissa? Itse en kyllä olisi, jos tuollaista asennetta esiintyisi. Minulla vaan on ilmeisesti harvinainen onni, että mieheni arvostaa minua monellakin tasolla, älykkäänä ihmisenä, alani asiantuntijana, hyvänä äitinä, hassunhauskana outona nörttinä ;) Joskus tuntuu että mies arvostaa jopa liikaa, asettaa jalustalle. En esim. itse koe olevani huippuälykäs tai kovin erityinen, mutta mies aina muistaa mainita sellaisia minusta puhuessaan mikä vähän nolottaa.

Vierailija
8/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:32"]eikä kunnioita sinua kuin äitinä? [/quote] Joo, ei miehet arvosta naisia. Kaikki vähä mitä ne tekee vaimonsa eteen on siksi että pysyis rauha ja sopu talossa(tai että sais), ei siksi että ne kunnioittaisi naisia. Monilla miehillä on melko epäarvostava asenne naisia kohtaan, koska ne on "vain" naisia.

[/quote]

Tällaisten tyyppienkö kanssa ihmiset oikeasti pysyy parisuhteissa? Itse en kyllä olisi, jos tuollaista asennetta esiintyisi. Minulla vaan on ilmeisesti harvinainen onni, että mieheni arvostaa minua monellakin tasolla, älykkäänä ihmisenä, alani asiantuntijana, hyvänä äitinä, hassunhauskana outona nörttinä ;) Joskus tuntuu että mies arvostaa jopa liikaa, asettaa jalustalle. En esim. itse koe olevani huippuälykäs tai kovin erityinen, mutta mies aina muistaa mainita sellaisia minusta puhuessaan mikä vähän nolottaa.
[/quote]
Tiedän kymmeniä miehiä joilla asenne on selvästi ei-kunnioittava. Omalle vaimolleen he eivät sitä toki paljasta.

Vierailija
9/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meilläpä mies kyllä arvostaa muita naisia, paitsi minua! Ap

Vierailija
10/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:58"]

[/quote]

No, en harrastais seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
11/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:34"]

No meilläpä on tällainen tilanne päässyt käymään. Ap

[/quote]

No miksi ette hae apua pariterapiasta? Miehellä on selvästi ongelmia, mutta c'moon, kuka mies nyt haluaisi äitinsä kanssa olla niin ettei hakisi suhteesta muutakin. Menette yhdessä etsimään sitä muuta joltain ammattiauttajalta, meinaan jos itse rakastat miestä.

Vierailija
12/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 11:00"]

[/quote]

No, en harrastais seksiä hänen kanssaan.

[/quote]

En myöskään pidemmän päälle jäisi suhteeseenkaan tuollaisen kanssa.

Vierailija
13/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kunnes ollessaan heidän kanssa parisuhteessa näkisi taas vain äitinsä. Helppohan se on aidan takaa selittää :) Kyl määki Turuus... Rakastin muita naisia naisina. Joopa joo :)

Vierailija
14/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta? Mihin tarvitset arvostusta? Kohteliaisuutta, hyviä tapoja, seksiä yms. tarvitaan, arvostus on jotain mitä saa pitkästä tieteellisestä tai taiteellisesta urasta.

Vierailija
15/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä jonka mies ei arvosta ja joka haluaa alkaa suorittajaksi?

Vierailija
16/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 11:06"]Arvosta? Mihin tarvitset arvostusta? Kohteliaisuutta, hyviä tapoja, seksiä yms. tarvitaan, arvostus on jotain mitä saa pitkästä tieteellisestä tai taiteellisesta urasta.
[/quote]

no sekin jo riittäisi, jos ei antaisi ymmäetää mun olevan harvinaisen surkea tapaus kaikessa paitsi äitiydessä!!!
Ap

Vierailija
17/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 11:11"]Taasko sinä jonka mies ei arvosta ja joka haluaa alkaa suorittajaksi?
[/quote]

Joo. Olkoon tämä viimeinen valitusvirsi tänne....
ap

Vierailija
18/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies ei arvosta sinua kuin lasten äitinä, luulin, että pitää sinua omana äitinään. Luulisi, että helpompi korjata tämä tilanne. Menkää johonkin terapiaan, jos haluatte apua. Ei ne asiat kotona yksin päässä pyörittelemällä ratkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi