Onko noloa vaihtaa autoon talvirenkaat itse?
Ennen on aina poikaystävä/isä vaihtanut mutta nyt tuli poikaystävästä ero ja muutin pois kotoa eri paikkakunnalle opiskelemaan, niin ei voi isäkään vaihtaa. En halua antaa naapureille sellaista kuvaa, että mulla ei olis varaa käydä autokorjaamossa vaihtamassa niitä, tai etten sais jotain miespuolista tuttavaa vaihtamaan ;S
Kommentit (31)
Mä oon joskus opettanut auton omistavalle poikakaverille miten ne renkaat vaihdetaan.... se oli noloa, poitsun kannalta!
Jos osaa ja on välineet, niin nolompaa olisi maksaa noin helposta hommasta. Me vaihdetaan aina itse... samalla tulee tsekattua jarrupalat ja tuennat... osaa varautua remppaan ajoissa. Sellaista palvelua et rengasliikkeestä saa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:08"] Mitä helvettiä nyt taas? T. Autoton 23-vuotias tyttö, joka vaihtaa isän, äidin ja veljien autoihin renkaat [/quote]
Vai että tyttö.. hmmmh. tyttönen tuus tänne niin setä näyttää... mhhh ;) [/quote] ei tarvi sedän näyttää. Osaan itse. [/quote] Voin näyttää jotain mitä et ole takuulla ennen nähnyt. T.setäsi [/quote] setä on vanha. Setä etsii ikäistään seuraa.
[/quote]
Ei taida maailmassa olla sedän ikäsitä seuraa.
Nolointa on, jos ei osaa tehdä sitä itse.
Mä niin toivon, että 90% tän palstan aloituksista ei ole tosissaan tehtyjä.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:19"]
Auton roplaaminen kerrostalon parkkipaikalla on kuin avoin kutsukortti.
Kun itse asuin kerrostalossa, niin ei tarvinnut muuta kuin nostaa auton nokkapelti ylös pesunesteen lisäämisätä varten, niin samalla sekunnilla oli joku taloyhtiön ukoista kyselemässä että onko autossa jotain vikaa.
t.mies
[/quote]Huomattu sama. Lisäsin kans pesunestettä niin heti oli joku ukko siinä kyselemässä. Osaan myös vaihtaa renkaat ja laittaa ilmanpaineet kuntoon, mutta yleensä ei tarvii kun veli tekee sen.
t: nainen 25 v
olisi noloa mutta kun ukko onneksi vaihtoi niin nyt sitä nolottaa saatanasti !
No ei noloa, mutta tyhmää käyttää aikaa ja vaivaa sellaiseen minkä joku muu tekee viidessä minuutissa, eikä maksakaan paljon mitään.
Ja mua ihmetyttää miten jotkut täällä sanoo ettei osaa vaihtaa renkaita? Mikä osuus siinä on vaikeata?
Ei ole noloa eikä tyhmää sen enempää tehdä itse kuin ostaa palveluita, oli kyse sitten mistä tahansa. Kukin päättää itse, mihin haluaa aikaa tai rahaa käyttää.
Mäkin vaihtaisin mielelläni itse, vaan en osaa. Käyn liikkeessä.
Mitä te häpeätte ja ketä? itse en vaihda mutta ihan sama mulle jos naapuri vaihtaa itse.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:08"]
Mitä helvettiä nyt taas? T. Autoton 23-vuotias tyttö, joka vaihtaa isän, äidin ja veljien autoihin renkaat
[/quote]
Vai että tyttö.. hmmmh. tyttönen tuus tänne niin setä näyttää... mhhh ;)
[/quote]
ei tarvi sedän näyttää. Osaan itse.
[/quote]
Voin näyttää jotain mitä et ole takuulla ennen nähnyt. T.setäsi
[/quote]
setä on vanha. Setä etsii ikäistään seuraa.