Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on tanttavaatemerkkejä, Gudrun Sjöden ainakin

Vierailija
12.11.2014 |

Ja se Pia's

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä sitten pitäisi pukea päälleen ettei ole tantta tai näytä tantalta? Ei saa näyttää teiniltä, mutta ei saa laittaa päällee Marimekkoakaan, mitä jää jäljelle? :)

T. 40-v. tuleva(ko??) tantta

Vierailija
102/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:21"]

Marimekko, Gerry Weber, ainakin

[/quote]

Gerry Weberillä on nuorekkaita jakkupukuja ja neuleita, mutta onko se sitten joku eri mallisto? Gerry Weber Edition tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 08:28"]Monet pitävät tietynlaisia vaaatteita, koska viihtyvät niissä. Ne ovat sitten erikseen, joita noin kovasti kiinnostaa muiden mielipide.

Lisäksi kovaääninen arvostelu kielii epävarmuudesta.
[/quote]
Osui ja uppos :D

Vierailija
104/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnwearin vaatteet noin pääsääntöisesti

Vierailija
105/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:21"]

Marimekko, Gerry Weber, ainakin

[/quote]

Gerry Weberillä on nuorekkaita jakkupukuja ja neuleita, mutta onko se sitten joku eri mallisto? Gerry Weber Edition tai jotain?

[/quote]

En ole koskaan nähnyt Weberillä mitään nuorekasta yhtään missään. Ne on kaikki sellaisia keski-ikäisen ja keskituloisen toimitotyöntekijän vaatteita.

Vierailija
106/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:49"]

Mitä sitä sitten pitäisi pukea päälleen ettei ole tantta tai näytä tantalta? Ei saa näyttää teiniltä, mutta ei saa laittaa päällee Marimekkoakaan, mitä jää jäljelle? :)

[/quote]

Sillä että on tantta ei ole loppujen lopuksi mitään tekemistä tyylin kanssa. Jos olet keski-ikäinen, olet tantta, ja jos tarpeeksi monta ikätoveriasi pukeutuu tietyllä tavalla, siitä tulee ikoninen tanttatyyli.

Parasta hyväksyä olevansa tantta 17-kesäisten mielestä.

Vierailija
107/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla trendikäs, joten käytän tiukkoja ja värikkäitä housuja, hyvin syvään uurrettua paitaa, koska haluan kaikkien näkevän rintani. Alla ovat kunnon pushup-rintsikat ja suosin lihaan uppoavia stringejä.

Jaloissani ovat blingiä säteilevät upean värikkäät koristossut. Ylläni on ihanan muodikas HenkkaMaukan kevyttoppatakki, jota pidän coolisti auki.

Kolmen sentin irtoripset ovat vähän ikävät, mutta saan onneksi setvittyä niistä pahimmat takut neljän sentin kimaltavilla rakennekynsilläni. Hiusjatkeeni ovat IHANAT. Vähän takkuiset ja kuluneet, mutta IHANAT.

Mä en niinku ole mikään tantta, vaan tosi nuorekas kuten 99 % kadulla kävelevistä trenditeineistä.

Vierailija
108/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:49"]

[/quote]Kyllä saa, ei sitä tässä ole sanottu. Tanttaudessa ei ole niin mitään vikaa! Jos jossain niin siinä, ettei iloisena tunnusta olevansa tantta:)

Vierailija
109/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias, pukeudun farkkuihin ja ruutupaitoihin ja näytän tantalta. Siis ihan sama mitä päälleen laittaa tässä iässä!

Vierailija
110/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantta se on kulttuuritanttakin, siis Gudrunia, suomalaista (kallista) pientuotanto-pellavaa. Perustantta valitsee Marimekkoa, Vogliaa ja Peter Hahnia.

Gerry Weber on ehdottomasti tanttamerkki, vaikka itse tykkäänkin niiden hyvin istuvista farkuista (on kai itsellä tanttamallin leveä peräpeili, kun hyvin sopivat!).

Suurinta osaa tanttamerkeistä yhdistää keskimääräistä kalliimpi hinta, mutta se ei ole ongelma, tantalla on varaa ostaa laatua! Jos ollaan ihan rehellisiä, niin suurin osa suomalaisista ketjuihin kuulumattomista vaateliikkeistä olisi tehnyt konkurssin aikoja sitten, jos tantat eivät pitäisi niitä pystyssä.

Vierailija
111/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja minä jatkan Espritillä ja Desiqualilla.

Hei kaikki- olen tantta ja en ole kuivilla. En ole edes yrittänyt. Tunnustan että olen myös markettitantta. En pidä väreistä, ostan melkein aina mustaa. Paitsi jouluna voi käyttää joulunpunaista. Mutta sekin on tanttaa. 

Olen siis ihan syvällä tässä tanttakuopassani, minulla ongelma...onko tähän lääkettä? Outtaisiko käynti jossain jimpparissa? Ai mutta ei.Jos minun ikäiseni menee Jimppariin tai vero modaan niin  sehän tarkoittaa että olen myöskin En ole tantta!- tantta....

Vierailija
112/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja Anne Malia muoti mielessä -blogista on 40, muttei tantta!

Vierailija
113/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tanttavaatemerkit ovat kalliita. Välttyykö tantoittumiselta jos niihin ei ole varaa?

Vierailija
114/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätanttavaatteita löytyy Filippa K:lta, Henri Lloydilta, Bossilta, Tiger of Sweden:ltä.

Vierailija
115/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo Filippa K ja Tiger of Sweden puhumattakaan Henri Lloydista on tanttamerkkejä. 4-kymppiset tantat käyttää niitä, ei trendikkäär 2-kymppiset tai teinit.

Vierailija
116/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:06"]

Bloggaaja Anne Malia muoti mielessä -blogista on 40, muttei tantta!

[/quote]

Mut sen vaatteet on muuten vaan kamalia. Mä en tykkää yhtään sen blogista. Se on jotenkin niitä täysin väritön, hajuton, mauton siis tylsä.

Vierailija
117/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa nuorista naisista näyttää täysin samalta - eli perusketjujen halpisvaatteisiin pukeutuneilta. Olalla roikkuu muovinen jättimäinen feikkilaukku, joka yrittää näyttää kalliilta muotilaukulta. Hupaisinta on, että suurin osa luulee olevansa yksilöllisiä.

Osalla on tietenkin varakkaat vanhemmat tai eltaantunut sugardaddy rahoittamassa ostoksia. Mikäpä sen mukavampaa.

Miksi ihmeessä vanhempien naisten pitäisi näyttää yhtä naurettavalta, kun rahaa on laadukkaampiin materiaaleihin ja leikkauksiin? :)

Vierailija
118/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:01"]

http://1.bp.blogspot.com/-b2svQVT57gw/TmAuu37ilJI/AAAAAAAABM4/h-hTf5Qq-KM/s1600/gudrun_sjoden002.jpg

[/quote]Taisit tahallasi valita tuon kuvan (jossa on muuten itse se Gudrun Sjoden) :D

Siellä on paljon kuvankauniita nuoria ja nykyään vanhempiakin malleja joista ei sa tantan näköistä tekemälläkään. Gudrunin vaatteissa ainakaan.

Vierailija
119/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi rakastan Gudrun Sjodenia!

Mulla on paljon vaatteita sieltä sekä mattoja, pyyhkeitä, verhoja..

Marimekosta en pidä.

Kengät ja saappaat ovat El Naturalistan.

Gudrunissa jos itse on hoikka tai ei kovin kookas kannattaa jättää ne telttamaiset tilaamatta jos ei tantalta tahdo näyttää. Minäkään en basic-mallistosta vaan niistä missä on joku juju.

Rakastuin niihin jo alta kolmikymppisenä ja voin sanoa että tanttana ei taida minua kukaan pitää, nyt olen yli 40 ja luullaan kymmenen vuotta nuoremmaksi :)

Vierailija
120/136 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tanttuus ole meilentila tai elämänasenne riippumatta siitä mitä päällensä pukee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi