Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Isokokoiset" naiset, mistä tilaatte rintaliivinne?

Vierailija
11.11.2014 |

Käytän rintaliiveissä kokoa 85B, mikä ei mielestäni ole mikään kauhean suuri koko edes. Tuntuu silti, että tyylikkäitä liivejä on vähän. H&M liivit, varsinkin yhtään nätimmät, loppuvat yleensä kokoon 80C. Mistä siis samankokoiset tilaatte nättejä liivejä, ei mitään ihon välisiä t-paita liivejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sama koko ja tarjonta on kyllä naurettava!! Lindexiltä ja Seppälässä löytyy kyllä nättejä liivejä hyvään hintaan :)

Vierailija
2/4 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä uskalla tilaamaan lähteä, liivien istuvuus kun on niin monesta asiasta kiinni.

Tämä on nyt ikävä kyllä niitä asioita joissa halvat ketjuliikkeet eivät voi auttaa. Isommat koot maksavat enemmän kuin pienemmät. Esim. Stockalla on paljon kauniita liivejä isoissakin kokonumeroissa.

Changella löytyy mitä löytyy (vaikka kokovalikoima on periaatteessa laaja, itse kaupat ovat pieniä eikä mitenkään kaikkea löydy joka koossa), mutta niillä on kohtuu-usein hyviä tarjouksia. Olen monet liivit ostanut puoleen hintaan Changelta, niin että maksettavaa jää vain jotain 25 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 70F ja tilaan täältä: www.bravissimo.com
Löytyy tyyliä joka lähtöön, toimitus sujunut näppärästi moneenkin maahan. Kokoja paljon, erityisesti rintaville, mittausohjeet ja toimiva palautusoikeus. Suosittelen!

Vierailija
4/4 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Lady. Terv. F90

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme