Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen vastustaja: missä muissa asioissa olet lääkäreitä ja tieteilijöitä viisaampi?

Vierailija
24.09.2021 |

Heistä kun valtaosa suosittelee koronarokotteen ottamista, sillä rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin muutkin rokotteet ja lääkkeet. Hyödyt ylittävät mahdolliset haitat ja vakavat haittavaikutukset ovat hyvin harvinaisia. Rokote ehkäisee hyvin tehokkaasti koronan vaikean tautimuodon, vaikka ei estä sairastumista eikä viruksen leviämistä.

Moni kuitenkin jättää rokotteen ottamatta, koska ei usko lääkäreitä vaan "omaa ajatteluaan", jonka perusteella koronarokote on vaarallinen.

Siispä haluaisin tietää, missä muissa asioissa te olette viisaampia kuin lääkärit, virologit ja epidemiologit?

Kommentit (242)

Vierailija
1/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä olevani yhtään viisaampi, mutta koska osa lääkäreistäkin on kääntänyt koronarokoteprojektille selkänsä, luulen että tiedän tarpeeksi.

Vierailija
2/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki lääkärit tai tieteilijätkään aina ole yleisen mielipiteen linjalla. Enemmistökin voi olla väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole mikään ilmastonmuutoksenkaan asiantuntija, mutta tunnistan kyllä kumpi osapuoli siinäkin aiheessa laskee luikuria. Sama tässä koronakusetuksessa, josta lääkärit ja tutkijat eivät suinkaan ole yhtä mieltä, kuten ap kuvittelee.

Vierailija
4/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta se oma ratkaisu ja päätös. Ei mitään tekemistä ole kyseenalaistaa lääkäreitä heillä vuosien koulutus. He ovat omalla sarallaan ammattilaisia. Ratkaisu on minun eikä lääkäreiden. Vastaan omasta kehostani. Suomessa ei ole edelleenkään rokote pakkoa joten eiköhän tämä asia ole nyt loppuun käsitelty.

Vierailija
5/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suosittelihan lääkärit aikoinaan tupakan polttamista.

When Cigarette Companies Used Doctors to Push Smoking

Before studies showed that cigarettes caused cancer, tobacco companies recruited the medical community for their ads.

https://www.history.com/news/cigarette-ads-doctors-smoking-endorsement

Joten sokea usko minkään tahon suosituksiin ei ole kovinkaan järkevää. Sinä olisit ilmeisesti ollut sellainen ihminen joka olisi alkanut polttamaan, ihan vain koska lääkäri mediassa suositteli sitä.

Vierailija
6/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ehkä koske minua, kun en vastusta koronarokotteita, jätän vain itse ottamatta. Tietenkin rokotteista on enemmän hyötyä kuin haittaa väestötasolla, ja olisi hienoa, että moni ottaisi rokotteen. Yksilötasolla joillekin rokotteesta on enemmän haittaa kuin hyötyä ja minulla on syyni olettaa, että voisin kuulua tuohon ryhmään.

Vierailija
7/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneitakin putoaa silloin tällöin vaikka lentokoneinsinöörit ja lentäjät ovat minua viisaampia.

Lennän silti vaikka siinä on riski kuolla.

Samoin on rokotteen kanssa. 

Rokotteista voi aiheuta vaikka narkolepsia vaikka lääkärit ovat minua viisaampia.

Otin silti riskin ja ja otin rokotteen.

Jokainen määrittelee itse oman kykynsä ottaa riski ja rokote.

Vierailija
8/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneitakin putoaa silloin tällöin vaikka lentokoneinsinöörit ja lentäjät ovat minua viisaampia.

Lennän silti vaikka siinä on riski kuolla.

Samoin on rokotteen kanssa. 

Rokotteista voi aiheuta vaikka narkolepsia vaikka lääkärit ovat minua viisaampia.

Otin silti riskin ja ja otin rokotteen.

Jokainen määrittelee itse oman kykynsä ottaa riski ja rokote.

Hienoa lukea, että kaiken tämän keskelläkin joku jaksaa ajatella vielä selväjärkisesti.

Vierailija
9/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te sitten jaksatte lietsoa vastakkainasettelua, ja riitaa ... 😂🤦🏻‍♀️🤣🤷🏻‍♀️

Veikkaanpa, että kaikella tolla tarkoituksellisella riidan haastamisella, sekä vastakkainasettelulla on enemmänkin päinvastainen vaikutus, kuin Pyhän Piikin edessä polvistuminen ...

Ehkäpä se juuri on tarkoituskin ... ? ...

Vierailija
10/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te sitten jaksatte lietsoa vastakkainasettelua, ja riitaa ... 😂🤦🏻‍♀️🤣🤷🏻‍♀️

Veikkaanpa, että kaikella tolla tarkoituksellisella riidan haastamisella, sekä vastakkainasettelulla on enemmänkin päinvastainen vaikutus, kuin Pyhän Piikin edessä polvistuminen ...

Ehkäpä se juuri on tarkoituskin ... ? ...

Hajoita ja hallitse on tilanteen nimi.

Vierailija
11/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän hetken miljoona rokottamatonta säästävät noin 20 miljoonaa euroa varoja, kun rokote on 20e kpl.

x 8.

Piikittämättömät säästävät paljon verorahoja. Eikä heistä sairastu kuin pieni promille.

Vierailija
12/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Briteissä 1. helmikuuta ja 12. syyskuuta välillä laaditun raportin mukaan rokotettuja kuoli enemmän kuin rokottamattomia.

Kuolleista oli:

- 1613 kaksi kertaa rokotettua (toisesta rokotteesta yli kaksi viikkoa)

- 149 yhden rokoteannoksen saanutta (rokotteesta yli kolme viikkoa)

- 17 yhden rokotteen saanutta (rokote saatu alle kolme viikkoa ennen sairastumista)

- yhteensä rokotettuja koronaan kuolleita oli siis 1779

Samana aikana rokottamattomia kuolleita oli vain 772 ihmistä.

Ylipäätään tuona aikana 278.212 rokotettua ihmistä (yksi tai kaksi rokotetta) sairastui koronaan, kun taas rokottamattomia sairastui 257.357 ihmistä. Kaksi kertaa rokotettujen osuus sairastuneista oli yli 157.000 ihmistä.

Nämä tiedot saadaan Ison-Britannian terveysviranomaisten laatimasta raportista:

Fully vaccinated account for a huge 74% of Covid-19 deaths in the UK summer wave according to latest Public Health England report

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo…

Luuletko olevasi terveysviranomaisia viisaampi kun väität että koronarokote ehkäisee tehokkaasti sairastumista ja vakavaa tautimuotoa? Oletko joku tieteenvastainen hörhö kun et usko mitä asiantuntijat sanovat??

Vai olisiko sittenkin niin, että tilastot ja faktat ovat mielestäsi luotettavia vain silloin, kun ne tukevat omaa narratiivia?

Vierailija
13/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko olevani viisaampi. Uskon että rokotteet ehkäisevät epidemiaa ja yksilön kohdalla vakavia tautimuotoja (jotka tosin terveillä, normaalipainoisilla ja nuorilla/nuorehkoilla ei ole kovin todennäköisiä ilmankaan). 

Mutta olen Linkolan linjoilla ja minusta jokainen ihmiskuntaa harventava sairaus, sota tai katastrofi on toivottava. Meitä on täällä liikaa eikä ympäristö kestä. Itse olen mielelläni vapaaehtoinen vähennettävä, eli en mitenkään yritä ennaltaehkäistä sairauksia. Kuulun kahteen koronan riskiryhmään.

Vierailija
14/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä ottaa sitä. Voit sairastua, voit levittää, pitää pitää maskia ja testissäkin pitää käydä. Kaverilla 2 piikkiä, sairastui flunssaan ja passitettiin koronatestiin! Kertokaa miksi pitäis ottaa? Matkustella ei tarvitse.

Vierailija
15/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa MV-lehteä niin tajuatte.

Vierailija
16/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa tieteessä ei ole konsensusta. 

Vierailija
17/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin rokotteet, mutta ymmärrän näitä, jotka sen jättävät ottamatta. Rokotetta ei ole testattu kunnolla pitkän aikavälin haittavaikutuksilta.

Itse punnitsin riskiryhmään kuuluvana hyödyt ja haitat, joten jos rokotteesta jotakin tulee myöhemmin, se sitten tulee. Ikää on jo sen verran, että olen ehtinyt elämää näkemään, mutta jos nuoremmat siitä haittoja saavat, se on todella ikävää ja kukaan tuskin vastuuta ottaa.

Vierailija
18/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän hetken miljoona rokottamatonta säästävät noin 20 miljoonaa euroa varoja, kun rokote on 20e kpl.

x 8.

Piikittämättömät säästävät paljon verorahoja. Eikä heistä sairastu kuin pieni promille.

Kaikki rokottamattomat tulevat sairastumaan koronaan. 100%. Korona ei häviä täältä minnekään.

Vierailija
19/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun joutuvat sairastuttuaan tehohoitoon. Siinä pistetään suoraan suoneen muutakin aineitta. Eivätkö he pelkää, että siitä saa jotain mömmöä. Vai kieltäytyvätkö hoidosta?

Sinun koulutuksesi ei ainakaan liity millään tavalla terveydenhuoltoon tai lääketieteeseen. Ehkäpä on tosiaan parempi, ettet edes yritä ymmärtää.

Vierailija
20/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

x 8.

Kaikki rokottamattomat tulevat sairastumaan koronaan. 100%. Korona ei häviä täältä minnekään.

100%?

Oletkohan nyt kuitenkaan 100 prosenttisesti oikeassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi