XXL Tampere urheilu naismyyjät
Kävin XXL Tampere urheiluliikkeessä katsomassa tarjouksia.Ihmetytti suuresti urheiluliikkeen naismyyjien vaatetus?!Juoksukenkä osastolla esim.oli kaksi vaaleaa blondia myyjänä,todella kauniin näköisiä,mutta heidän työvaatteensa :( Päällä heillä oli XXL t-paita ja jalassa tiukat ja ihonmyötäiset juoksutrikoot/jumppatrikoot??!! Molemmilla tytöillä oli hyvin treenattu peppu ja kun vielä oli tiukat trikoot jalassa,niin ne toi vielä paremmin esille peppua.Ei jääny kyllä arvailujen varaan mitkä alushousut oli alla toisella,kun trikoot oli törkeesti peppuvaossa(stringit).Mitä mahtaa vähän vanhemmat ihmiset ajatella 50v-> tyttöjen työpukeutumisesta etenkin naiset.Miehille kyllä on silmanruokaa katsottavaksi.....
Kommentit (166)
Perseitä en katellu,hyvää palvelua sain,kovin olivat avuliaita.
N37
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:19"]ainoastaan naisia jotka eivät itse ole timmissä kunnossa harmittaa tyttöjen pukeutuminen, koska kokevat heidät uhkana kun oma mies kuolaa..mars salille siitä!
[/quote]
Miksi vitussa naisten pitää esitellä persettään, mutta miesten ei? Vaadin miehille kanssa tiukat housut jalkaan että heppi paistaa läpi.
[/quote]
Kenen mielestä sellainen on seksikästä?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:47"]
Kiinnitin huomiota samaan, mutta positiivisella tavalla. Tytöt olivat tosi timmissä kunnossa, kuten urheilukaupan myyjän kuuluukin :) Ja olen kohta nelikymppinen heteronainen.
[/quote]
Musta kans hyvin sopii urheilunaismuujälle tiukat trikoot,edellyttäen että peppu on timmissä kunnossa eikä ole muutenkaan esim.paksut reidet ja isot pakarat....
Boikottiin koko xxl, norjalainen pulju. Isosti tultiin, floppi oli.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:04"]Muuten ihmettelen näitä kommentteja, kivannäköistähän se on että naismyyjillä on urheilulliset vaatteet päällä, trikoothan ovat tosiaan nykyään ihan tavallista katumuotia. Ja tosi mukavatkin ne ovat päällä![/quote]
Itse puolestani ihmettelen, mitä väliä katumuodilla on, kun puhutaan työasusta. Ja katumuoti on aina katumuotia, menee yhtä nopeasti kuin on tullutkin. Jokunen vuosi takaperin, kun legginsit ilman pyllynpeittävää paitaa tai trikoot eivät vielä olleet vallanneet katukuvaa, kireissä trikoissa palvelevat myyjät olisivat herättäneet taatusti ihmetystä, kun näemmä tekevät sitä nyt pyllyfarkkujen ja kannikkashortsien aikakaudellakin :D
Urheiluvaatteiden myyjällä toki sopii olla urheilulliset vaatteet, mutta useimmitenhan työasun odotetaan kuitenkin olevan asiallinen ja neutraali, ei siis esimerkiksi kovin avonainen tai kireä. Minä kyllä vilkaisen ihan mielelläni hyvän mallista takamusta kireissä trikoissa, mutta mieluiten niin että se trikoopeppu on joku vapaa-aikaa viettävä ihminen. Asiakaspalvelutilanteessa liian niukka pukeutuminen on mielestäni vaivaannuttavaa ja antaa hitusen mauttoman kuvan yrityksestä. Asiattomaksi kokemani pukeutuminen myös jotenkin syö silmissäni työntekijän ja yrityksen uskottavuutta.
Minun mielestäni trikoot ei kuulu naismyyjien jalkaan työikana,vaikka kroppa olisi timmissä kunnossa ja peppu treenatussa kunnossa.Tavalliset urheiluhousut niinkuin Intersport myyjillä :)
Helsingin keskustaan avattiin viime viikolla xxl, ja sama juttu sielläkin. Tiukat mustat trikoot kaikilla mimmeillä! Jesss! ;)
Kai miehillä on kanssa pinkeet pökät jalassa?
ainoastaan naisia jotka eivät itse ole timmissä kunnossa harmittaa tyttöjen pukeutuminen, koska kokevat heidät uhkana kun oma mies kuolaa..mars salille siitä!
Ap etkö ole huomannut, että nykyään on nuorten naisten keskuudessa trendi kulkea myös kaupungilla urheiluturikoissa?
Ei ole pakko käyttää trikoita, moni kyllä käyttää kun kerran saa. :) Mukavathan sellaiset on, ainakin vähän laadukkaammat!
Mitä ihmettä, miten ketään voi harmittaa tollanen :D en ole itse edes huomannut. Taitaa katkeruus kummuta sieltä omasta takalistosta.
Jos ei ole pakko käyttää, niin missä ongelma ja saa valita työasunsa. Aika nopeasti oli taas jotku rintsikoiden polttajat rupeamassa riehumaan. Vetäkää syvään henkeä, kaikki on ihan hyvin.
Vuosi 2014 ja naisen tärkein ominaisuus on perse.
Voin kertoa että samaa paskaa sieltä tulee välistä ihan kaikilta.