Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies petti kesällä, en vieläkään ole ok asian kanssa..

Vierailija
10.11.2014 |

Kesäkuussa mies jäi kiinni pettämisestä, asiasta keskusteltiin, kovasti väitti että ainoa kerta ja ei enää toistu, ei tahtonut loukata, oli joku ihme päähänpisto kun uusi elämäntilanne (olimme kuukautta aiemmin saaneet tietää kauan toivotun esikoisen tulosta) pelotti/ahdisti.

Tapaus tulee toisinaan mieleeni ja ahdistaa, olen myös välillä vainoharhainen ja mustasukkainen. Suurin osa ajasta kuitenkin menee ok, enkä edes ajattele tapahtunutta. Nyt mies olisi lähdössä ensi kertaa tapahtuman jälkeen kavereidensa kanssa reissuun, kuulemma haluaa käydä ennen vauvan syntymää vielä kerran kunnolla ryyppäämässä, kun kohta ei enää pääse käymään, kun haluaa. Asia olisi muuten ihan ok, mutta jotenkin tuo kesäinen pettäminen tulee jatkuvasti mieleeni ja tuntuu etten pysty ollenkaan luottamaan mieheen ja siihen, että kyseessä on vain poikien reissu. En kuitenkaan haluaisi ottaa asiaa puheeksi, koska mies varmasti loukkaantuu/suuttuu jos edes vihjaan etten luota häneen. En kuitenkaan tiedä, miten voin olla kotona ajattelematta koko heidän reissunsa aikana mitä siellä tapahtuu. Tai sen jälkeen.

En todella tiedä mitä teen. Jotenkin hävettää, että olen näin mustasukkainen. En kuitenkaan voi ketään omistaa ja mies pettää uudelleen jos pettää. Eniten ehkä häiritsee se, että mies ei viimeksikään itse kertonut, vaan sain muuta kautta selville. Ei varmasti itse olisi kertonut koskaan ja nytkin ensin kiisti viimeiseen asti. Voinko enää koskaan luottaa mieheen vai tuleeko joka kerta, kun hän on kavereidensa kanssa olemaan mulle yhtä helvettiä? Ja onko tälläinen epäileminen ja mustasukkaisuus ylipäätään enää normaalia?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 07:23"]Mulla kävi vähän samanlailla. Alkuun asia vaivasi pari kuukautta PÄIVITTÄIN ja useita kertoja päivässä. Myöhemmin muutaman kerran viikossa ja vielä myöhemmin vain silloin jos joku puhui tästä naisesta, näimme tätä tai joku asia tou tämän mieleen. Ja mies siis pyöri tämän naisen porukoissa joka vklp.. En pystynyt enää seksiin miehen kanssa pitkään aikaan ja lopulta tajusin erota.
[/quote]

Toki meillä asia oli niin että mokasin, MUTTA siitä ei tietänyt kukaan, vain päiväkirjani. Mies luki sieltä ja "erosimme" kesäksi mutta riitelimme pitkin kesää asioista ja kerroin kaiken miehelle heti suoraan. Mies lesoili kuinka hänellä ollut muita naisia ja kun palasimme yhteen halusin tietää keitä nämä ovat koska niillä niin lesoili. Selvisi että tämä toinen oli juurikin se ketä pyörii miehen porukoissa. Toisella naisella ei ollut väliä koska tämä oli tuntematon.. Lisäksi mies sai naiselta klamydian ja tartutti sen minulle ja lisäksi hän valehteli kaikesta tähän naiseen liittyen. Nyt vielä 6kk eron jälkeen sain kaverilta kuvan jonka mies oli tämän naisen kanssa laittanut nettiin..

Vierailija
22/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 07:23"]Mulla kävi vähän samanlailla. Alkuun asia vaivasi pari kuukautta PÄIVITTÄIN ja useita kertoja päivässä. Myöhemmin muutaman kerran viikossa ja vielä myöhemmin vain silloin jos joku puhui tästä naisesta, näimme tätä tai joku asia tou tämän mieleen. Ja mies siis pyöri tämän naisen porukoissa joka vklp.. En pystynyt enää seksiin miehen kanssa pitkään aikaan ja lopulta tajusin erota.
[/quote]

Toki meillä asia oli niin että mokasin, MUTTA siitä ei tietänyt kukaan, vain päiväkirjani. Mies luki sieltä ja "erosimme" kesäksi mutta riitelimme pitkin kesää asioista ja kerroin kaiken miehelle heti suoraan. Mies lesoili kuinka hänellä ollut muita naisia ja kun palasimme yhteen halusin tietää keitä nämä ovat koska niillä niin lesoili. Selvisi että tämä toinen oli juurikin se ketä pyörii miehen porukoissa. Toisella naisella ei ollut väliä koska tämä oli tuntematon.. Lisäksi mies sai naiselta klamydian ja tartutti sen minulle ja lisäksi hän valehteli kaikesta tähän naiseen liittyen. Nyt vielä 6kk eron jälkeen sain kaverilta kuvan jonka mies oli tämän naisen kanssa laittanut nettiin..
[/quote]

Siis mokasin itse ensin. Tiedän ettei ehkä ole varaa valittaa, mutta minä kaduin sen verran etten kertonut asiasta kellekkään; mies oli kertonut näistä naisista kaikille.. Mies vei minut joka vklp tämän naisen luo; minä en puhunut sanaakaan miehestä jonka kanssa miestäni petin. Minä kerroin totuuden heti; mies salaili asioita joita nyt puolentoista vuoden varrella on sadellut sieltä sun täältä. Pahin oli kun halusin erota ja mies itki että vihaa sitä toista naista ja nyt laitteleekin yhteiskuvia hänen kanssaan.

Vierailija
24/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin monet on jo sanonu, että sinulla on OIKEUS olla kyllä vihainen ,pettynyt ja mustasukkainen, edelleen. Ei tapahtuneesta ole kyllä kovin pitkä aika. VArsinkin kun olet vielä raskaana. Ja parempi että puhutte ja riitelette asiat halki ja annat tulla kaiken mitä sinulla on sanotavaa. Ei sinun tässä tule kaunistella sanoja jos mies on mokannut ja pahasti. Ja se että mies ei myönnä edes virhettään ja valehtelee, niintekee miehestä epäluotettavan kaiken hyvän lisäks. Olisi myöntänyt virheensä, mut se kertoo jo paljon. Jatkossaki on helppo pettää, mutta nainen uskoo sinisilmäisesti, koska mies valehtelee, ei sitä tiedä jos pettämiskertoja on useampi. En haluaisi maalailla piruja seinille, mutta toi on voinu olla ensimmäinen kerta kun mies jää kiinni.

Vierailija
25/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
27/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2sivuperkelemikstääeitoimi

Vierailija
28/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut myös pettämistä, pitkään kestänyt suhde toiseen naiseen. Tässä nyt sitten yritetään raapia avioliiton jäänteitä kasaan. Mies on reissuhommissa ja se mun täytyy kestää mutta nyt oli yksi toinen reissu tiedossa johon olisi toki ollut kiva osallistua mutta kun vuotta aiemmin petti mua just sillä reissulla niin sanoin ettei mun mielestä ole syytä mennä sinne nyt.

Vierailija
29/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kax

Vierailija
30/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilysi on aivan ymmärrettävää ja oikeutettua tuollaisen jälkeen! En ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut miehet pettävät, kun puoliso tulee raskaaksi. Tekee naiselle tilanteesta vielä jotenkin paljon kamalamman. Teilläkin lapsi on kuitenkin toivottu. Tsemppiä sinulle ap hirveästi ja toivon ihan vilpittömästi, että saatte asiat taas mallilleen eikä sinun tarvitse enää pettyä mieheesi.

Vierailija
31/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti vuosi sitten joulukuussa. Vaivaa vieläkin.

Vierailija
32/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän Se totta on, että jos pettää kerran, kynnys pettää uudestaan on paljon pienempi...ja kyllä, mielestäni sinun tilanteessasi epäily ja mustasukkaisuus on aivan normaalia ja ymmärrettävää!

Vierailija
33/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmonen jatkaa vielä, ota rohkeasti kaikki tuo puheeksi miehesi kanssa! Jos hän katuu pettämistä ja aikoo jättää sen ainoaksi kerraksi, hän ymmärtää kyllä sinua ja tekee kaikkensa rauhoittaakseen mieltäsi.

Vierailija
34/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti. Ja mies suuttuu/loukkaantuu jos sa tietää ettet luota häneen. Mikä tässä ei täsmää? Luottamus on helppo pitää yllä. Mutta kun sen kerran menettää sen saaminen takaisin vie aikaa. PALJON aikaa.

Vierailija
35/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitse. Joko elät tuon tunteen kanssa tai sitten luotat mieheesi. Puolet ihmisistä hairahtuu väärään sänkyyn eli se on aika yleistä ja inhimillistä.

Vierailija
36/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ton jälkeen että epäilet ja olet mustasukkainen. Ja pakko todeta, etten kyllä luottsisi että miehesi on pettänyt vain kerran tai ettei pettäisi enää. Jos hän aidosti katuisi ja olisi tehnyt mielestään ison mokan niin hän olisi heti myös tunnustanut. Eikä olisi todellakaan kieltänyt pettämistä. Tsemppiä!

Vierailija
37/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:22"]no kyllähän Se totta on, että jos pettää kerran, kynnys pettää uudestaan on paljon pienempi...ja kyllä, mielestäni sinun tilanteessasi epäily ja mustasukkaisuus on aivan normaalia ja ymmärrettävää!
[/quote]
Tätä juuri pelkäänkin:( lisäksi asiaa pahensi se, että mies yritti pitkään valehdella ennenkuin lopulta myönsi. Pelkään kuitenkin, että jos hirveästi tuon esiin sitä, etten luota häneen, madaltuu kynnys jälleen pettää (petti tai ei, akka epäilee kuitenkin, joten aivan sama). En millään haluaisi omilla epäilyksilläni provosoida miestä pettämään uudestaan.

Vierailija
38/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutesi ja epäilysi on mielestäni oikeutettua. Mies petti viimeksi ilmeisesti säikähtäessään uutta elämäntilannetta, nyt tuo elämäntilanne alkaa olla oikeasti täällä. Voisin kuvitella että nyt on ns viimeinen mahdollisuus ja taas voi vedota pelottavaan uuteen joka pian koittaa. Ja mitäs sitten kun synnytät ja palautumiseen menee aikaa? Mahtaako mielessä silloinkin olla muut kun elämäntilanne on uusi ja puolisokin on nyt puolison lisäksi äiti. En tiedä, hölmöä ajatusjuoksua mutta nämä on ne kohdat milloin itse epäilisin kun kerran joo uudistaminen niin säikähti että piti pettää. Mutta voihan olla että on ottanut kerrasta opikseen. Mutta jos syy oli tuo niin näillä syillä todellakin tilaisuuksia tulee, etenkin ekana vauvavuotena.

Vierailija
39/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole ok asian kanssa, tapahtumahan on vielä tuore. Miehelläsi ei ole mitään oikeutta suuttua sinulle jos et luota häneen, itsehän hän on hommansa sössinyt - et sinä! Tuntemuksesi ovat aivan normaaleja. Itse en tiedä päästäisinkö edes pettänyttä miestä minnekään"poikain reissuun". 

Sanopa miehellesi piruuttaasi, että hei, yhteinen reissu kavereiden kanssa olisikin tosi kiva idea ennen vauvan syntymää ja voisitkin lähteä mukaan....jos naama venähtää, niin tiedät mitä ajatella. Ja tehdä.

Vierailija
40/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorehan tapaus on vielä. Tämmöiset asiat ottaa aikaa, kuukausia, vuosia!

voimia ja onnea valitsemallasi tiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi