Valvon tänään 02.00 saakka.
Herään sitten 11.00 aikaan huomenna. Hyvin voi valvoa kun ei töihinkään enää koskaan pääse.
Kommentit (13)
Minä toivon että saan unta. Jos voisin niin nukkuisin 20 tuntia vuorokaudessa. Hereillä vain eniten v kaikki.
SDP valvoo kellon ympärin. Tulee viemään viimeisetkin eurot sinun lompakosta veroja nostamalla. Muista äänestää köyhyyttä ja kurjuutta. SDP - kun nousevat korot ei riitä.
Donald Trump valvoo puolestasi. Hän menee nukkumaan klo 1.00 ja herää klo 5.00.
Mä meen kymmeneltä nukkumaan ja nousen kuudelta ylös. Sitte töihin.
Rytmi on hyvä olla.
Olen kateellinen-olisipa ihanaa vin päättää mennä nukkumaan tiettyyn aikaan. On ihme joka ikinen kerta,jos sn unta ennen aamuseitsemää ja herään ennen kahta päivällä. En saa rytmiäni kuntoon,on aivan sama mitä yritän. Valvominen väkisin ei auta, se saattaa tilanteessani ola jopa vaarallista,joten..Nääillä mennään sitten,koska lääkäristä ei apua saa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen-olisipa ihanaa vin päättää mennä nukkumaan tiettyyn aikaan. On ihme joka ikinen kerta,jos sn unta ennen aamuseitsemää ja herään ennen kahta päivällä. En saa rytmiäni kuntoon,on aivan sama mitä yritän. Valvominen väkisin ei auta, se saattaa tilanteessani ola jopa vaarallista,joten..Nääillä mennään sitten,koska lääkäristä ei apua saa.
Jos olisit ulkomailla saisit unirytmiisi sopivan työn. On sellaisia työnantajia, jotka ymmärtävät erilaisia unirytmejä.
No voihan vttu sentään.
En ole tiennyt että tuokin on uutinen, kun lähes joka yö valvon klo kahteen. Laitatko uutisen iltalehteen?
Minä haaveilen siitä, että saisin itseni nukkumaan tuohon ajankohtaan mennessä
Itse llen tk eläkkeellä ja on selkeä unirytmi