Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyyden kumoaminen

Vierailija
23.09.2021 |

https://yle.fi/uutiset/3-9483039

– Rajoituksella suojellaan sosiaalista perhettä. Väestötieteilijöiden mukaan on kiusallisen yleistä, että syntyy lapsia joiden isä ei ole aviomies.

– Lakien määräajoilla pyritään ohjaamaan ihmisten käyttäytymistä. Kun tiettyjä väitteitä ei voi tehdä tietyn määräajan jälkeen, se tarkoittaa, ettei ihmisten haluta esittävän niitä.

Hieno oikeusvaltio tämä Suomi on????

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TodeIiinen oikeusvaltio

Vierailija
2/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on vastenmielistä. Miten vuonna 2021 yhdessä itseään maailman edistyksellisimmistä valtioista voi olla tuollainen epäkohta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väestötieteilijöiden mukaan on kiusallisen yleistä, että syntyy lapsia joiden isä ei ole aviomies"

Vierailija
6/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Väestötieteilijöiden mukaan on kiusallisen yleistä, että syntyy lapsia joiden isä ei ole aviomies"

Tämän takia naisia on aina kontrolloitu.

Vierailija
7/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän Jarmon tilanne on nykyään? Ja Riston? Toivottavasti eivät ole luovuttaneet.

Vierailija
8/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006373956.html

"IS kertoi, miten Ristolta vaaditaan 485,37 euron kuukausittaisia elatusmaksuja. Ongelma on siinä, ettei Risto ole lapsen biologinen isä."

Siis hyi helvetti jos joutuisin itse tuollaiseen tilanteeseen niin en voisi kyllä taata ympäristöni turvallisuutta.

Vierailija
9/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän Jarmon tilanne on nykyään? Ja Riston? Toivottavasti eivät ole luovuttaneet.

Enpä usko että kovin hyvä tilanne heillä on. Laki kun on heitä vastaan. Ikävä kyllä!

Vierailija
10/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikille Suomessa syntyville lapsille tehtisiin pakollinen isyystesti, siitä aiheutuisi muutaman miljoonan vuosittainen kustannus. Eli tämän asian voisi ratkaista kokonaan ja lopullisesti alle kymmenellä miljoonalla eurolla. Pistäkää kansalaisaloite pystyyn niin käyn allekirjoittamassa.

Vierailija
11/172 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikille Suomessa syntyville lapsille tehtisiin pakollinen isyystesti, siitä aiheutuisi muutaman miljoonan vuosittainen kustannus. Eli tämän asian voisi ratkaista kokonaan ja lopullisesti alle kymmenellä miljoonalla eurolla. Pistäkää kansalaisaloite pystyyn niin käyn allekirjoittamassa.

Aion kyllä muuten kysellä tästä joltakin poliitikolta/poliitikoilta joilla on osaamista/ymmärrystä/resursseja tehdä näitä. Noiden kansalaisaloitteen tekemisiin kun taitaa vissiin tarvita jonkin sortin osaamista ja ymmärrystä näistä lakiasioista eikä kukaan tavallinen tallaaja voi vaan kirjoittaa jotain random shittiä sinne. Tai ehkä voi mutta en tiedä onko tuommoiset random shitit kuinka päteviä aloitteita jos ne sinne eduskuntaan sattuvat pääsemään.

Vierailija
12/172 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006373956.html

"IS kertoi, miten Ristolta vaaditaan 485,37 euron kuukausittaisia elatusmaksuja. Ongelma on siinä, ettei Risto ole lapsen biologinen isä."

Siis hyi helvetti jos joutuisin itse tuollaiseen tilanteeseen niin en voisi kyllä taata ympäristöni turvallisuutta.

Kuinkakohan moni noista tapauksista joissa mies lahtaa perheensä on kyse juuri vastaavista tapauksista? 

Siinä vaiheessa kuin kuulee että on 20 vuotta valehdeltu ja petetty sekä kasvatettu toisen lapsea, niin rauhallisemmaltakin kaverilta menee kuppi nurin.

Naisillehan on muuten tehty lapsensurmalaki. Voisiko tämmöisiinkin tapauksiin keksiä miehille jonkun vastaavan lievennyksen? Naiset saavat muutenkin selvästi lyhyempiä tuomioita kuin miehet.

https://yle.fi/uutiset/3-6222547

Ai että pitäisi saada lievennys siitä, että tappaa lapsen koska pitää lapsen äitiä moraalittomana? Ajattelepa kahteen kertaan.

Vierailija
13/172 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väestötieteilijöiden mukaan se ei ole "kiusallisen yleistä" vaan jonkun prosentin luokkaa syntyneistä lapsista. 

Vierailija
14/172 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä en voi teidän muiden puolesta olla jatkuvasti tekemässä asioita ja tämä pellepandemia on todellakin todistanut minulle miten erilaisia me olemme. minä repisin naisen kurkun auki jos tälläinen asia tulisi ilmi. ei sääliä. oikeuden on toteuduttava.

on käsittämättömän säälittävää että kukaan MIES alistuisi tuollaiseen toisen lapsen elättämiseen. aivan käsittämätöntä. ehkä sittenkin kaivaisin ensin silmänne päästä ja sitten vasta repisin kurkkunne auki. elävältä polttaminenkaan ei olisi liian brutaalia jos miettii että kostaisin myös muoden puolesta?

Miehen moraali. Oma kunnia ennen toisen henkeä. Aina ja iankaikkisesti. 

Vierailija
15/172 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain pitäisi olla kyllä sellainen, että isyystestin voi halutessaan vaatia ihan koska tahansa. Parempi vaihtoehto tietenkin olisi, että isyystesti olisi automaatio, poislukien luovutetuilla aineksilla aikaansaadut lapset. 

Vierailija
16/172 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taannehtiva abortin salliminen aina viidenteen ikävuoteen asti vähentäisi näitä "käenpoika" - tapauksia.

Minun on vaikea ymmärtää näitä ”jälkiabortti”-vitsejä. Kannatatko sinä viestin kirjoittaja pienen lapsen ta p p amista koska aikuiset eivät pääse suhteistaan sopimukseen? Miten sairas olet?

Vierailija
17/172 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen lapsia tekevän ihmisen pitää kyetä testin teettämiseen ilman viranomaisapua. Jos ei pysty, ei pidä lapsiakaan tekemän.

Ja tuohon että kiusallisen paljon syntyy lapsia joiden isä aviomies ei ole, tunteeko kukaan tällaista oikeasti? Itse tiedän 3 tapausta jossa isä ei ole biologinen isä, mutta lapset kyllä tietävät tämän itse, ja isä myös.

Vierailija
18/172 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen lapsia tekevän ihmisen pitää kyetä testin teettämiseen ilman viranomaisapua. Jos ei pysty, ei pidä lapsiakaan tekemän.

Ja tuohon että kiusallisen paljon syntyy lapsia joiden isä aviomies ei ole, tunteeko kukaan tällaista oikeasti? Itse tiedän 3 tapausta jossa isä ei ole biologinen isä, mutta lapset kyllä tietävät tämän itse, ja isä myös.

Tosissaanko kysyt tunteeko joku tapauksia, joissa isä on väärä ja edes isä ei tiedä tulevansa huijatuksi?

Miten tuollaisen salaisuuden voisi ulkopuolinen tietää?

Vierailija
19/172 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissaanko kysyt tunteeko joku tapauksia, joissa isä on väärä ja edes isä ei tiedä tulevansa huijatuksi?

No jos tätä on tässäkin ketjussa käytetty selittämään esimerkiksi 50 %:n avioerotilastot, niin luulisi että näitä tapauksia sattuisi hyvinkin useita jokaisen ystäväpiiriin. Katsos kun ihmiset puhuvat ystävilleen asioista ihan rehellisestikin.  Minä en tiedä yhtäkään. Suuressa valtaosassa perheistä lasten isyydestä ei ole oikeasti minkään valtakunnan epäilystä. 

Vierailija
20/172 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tätä on tässäkin ketjussa käytetty selittämään esimerkiksi 50 %:n avioerotilastot, niin luulisi että näitä tapauksia sattuisi hyvinkin useita jokaisen ystäväpiiriin. Katsos kun ihmiset puhuvat ystävilleen asioista ihan rehellisestikin.  Minä en tiedä yhtäkään. Suuressa valtaosassa perheistä lasten isyydestä ei ole oikeasti minkään valtakunnan epäilystä. 

Sun kuplassa, kuten myös mun, on ilmeisesti 'yksiavioisia' yksilöitä. Toki joku on eronnut ja löytänyt uuden puolison, mutta en keksi ketään, joka olisi parisuhteessa, eikä kykenisi pitämään viettejään kurissa, jos ovat 'vapaalla'. (Tai ainakin ymmärtävät ehkäisyn välttämättömyyden?)

Suuri enemmistö parisuhteessa olevista naisista ei nyt oikeasti ole niin seksin perään, että sitä olisi joka baarireissusta löydettävä jonkun random-sekopään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän