Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, onko vakavaa?? menkat loppuivat to, jolloin olisi uusi ehkaisyrengas kuulunut asettaa mutta lopetin ehkaisyn kayton joten en asettanut uutta

Vierailija
27.08.2006 |

nyt alkoi uudestaan vuoto!

siis ihan runsaana kuin menkat alkavat minulla yleensä!



voiko johtua hormoneista vai onko tämä nyt jotain vakavaa?



PELOTTAA

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin alkaa ainakin " uudet" menkat jos lopettaa pillereiden syönnin kesken kaiken vaikka olisivat just olleet eli voit olla varmaan ihan rauhassa=)

Vierailija
2/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin olisi siis uusikin rengas kuulunut laittaa mutten laittanut. nyt torstaista tähänpäivään ei ollut mtn vuotoa ja nyt yht äkkiä alkoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä et saa asiallista vastausta. Kukaan ammattilainen ei ala spekuloida tilanteellasi tietokoneen välityksellä.



Vierailija
4/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloitin renkaan käytön niin ekat 3viikkoa vuoti kokoajan, se oli kuulma normaali ekan renkaan yhteydessä