Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua, onko vakavaa?? menkat loppuivat to, jolloin olisi uusi ehkaisyrengas kuulunut asettaa mutta lopetin ehkaisyn kayton joten en asettanut uutta
27.08.2006 |
nyt alkoi uudestaan vuoto!
siis ihan runsaana kuin menkat alkavat minulla yleensä!
voiko johtua hormoneista vai onko tämä nyt jotain vakavaa?
PELOTTAA
Kommentit (4)
ja silloin olisi siis uusikin rengas kuulunut laittaa mutten laittanut. nyt torstaista tähänpäivään ei ollut mtn vuotoa ja nyt yht äkkiä alkoi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä et saa asiallista vastausta. Kukaan ammattilainen ei ala spekuloida tilanteellasi tietokoneen välityksellä.
kun aloitin renkaan käytön niin ekat 3viikkoa vuoti kokoajan, se oli kuulma normaali ekan renkaan yhteydessä
Alue: Aihe vapaa
mutta silloin alkaa ainakin " uudet" menkat jos lopettaa pillereiden syönnin kesken kaiken vaikka olisivat just olleet eli voit olla varmaan ihan rauhassa=)