Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvottaa nämä Facebook kyynikot

Vierailija
10.11.2014 |

Mä olen piilottanut nyt kaikkien näiden maailmanlopun odottajien päivitykset. Mä en aidosti ymmärrä miten ihmisiä voi ärsyttää vauva- eläin- yms. statukset, ja sitten tykätään näistä rasittavista besserwissereiden tilapäivityksistä missä kyseenalaistetaan kaikki, ja nostetaan omaa häntää.

Minusta on hirveän kuluttavaa ja ahdistavaa kun joka päivä nämä tyypit koittaa keksiä mahdollisimman nasevan ja iskevän statuksen, johon sitten samankaltaiset oman elämänsä Einsteinit kommentoivat hienoin sanankääntein, nokkelin sutkautuksin yms. On helvetin virkistävää saada näiden tampioitten statusten välissä lukea joitan simppeleitä arjen asioita.

Eikö ketään muuta ärsytä sama asia vai haluatteko vaan lukea näitä neron oivailluksia?? Mä huomasin että ei vituta ollenkaan nyt kun avaa Feisiin, kun kaikki nämä leuanlänkyttäjät ovat piilotettuna newsfeedistä. Ainoa miinus on vaan että tunkevat näihin heidän mielestään tyhmiin statuksiin jakamaan omaa viisauttaan, ja asettuvat yläpuolelle tyyliin "voi kun täällä gradutallissakin olisi näin simppeleitä ongelmia, huoh. :)"

Antakaa vaan tulla vauvakissakoirakakka-päivityksiä, ne ovat paljon mielenkiintoisempia kuin jonkun graduaan vääntävän aikuisopiskelijan ylimieliset ihmettelyt.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa mieltä!!

Vierailija
2/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkäpä olet vaan itse yksinkertainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sarkastiset nokkeluuksien viljelijät. Ja ne ovat näitä kolmekymppisiä miehiä jotka ovat NIIN poikamaisia vekkuleita että! Ja samat kuluneet fraasit laitetaan kommentteihin, ja viljellään termejä: emäntä, tilukset, lomille lomps tms. kulunutta paskaa. Oikeasti,nämä massameisselit toistavat toisiltaan kuulemiaan älyttömyyksiä omina hauskoina juttuina.

Tämäkin paskimmat puujalat-ryhmä, voi jumalauta että on niin nokkelaa että. Ylimielisiä ääliöitä, ja niitähän amk:ssa ja yliopistolla riittää. (Kyllä, opiskelen yliopistossa itsekin ja juuri nämä itseään täynnä olevat wannabe akateemikot kuvittelevat, että kolme sivistyssanaa per lause tuottaa sisältöä itse asiaan).

Jotenkin joskus tekisi mieli lisätä kavereiksi kaikki elämänkoululaiset, ja nautiskella siitä että eivät ainakaan kuvittele olevansa Einsteinin kaltaisia neroja.

Vierailija
4/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kuvottaa nämä "nyt kiitetään iskää" ja " isälle parasta pöytään" -päivittäjät. Oikeesti isänpäivä ja äitienpäivä, pyhäinpäivä, ruotsalaisuuden päivä, YK.n päivä ym. muut "päivät" on ihan turhia. Ja nämä päivät tunkee silmille joka kerta kun avaa facebookin. Kovasti keskustelussa on, että suomalaisten työpäivää tulisi pidentää ja silti kalenteri on täynnä näitä maailman turhimpia pyhiä, joista voisi karsia ihan ensimmäisenä.

Vierailija
5/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:32"]

Tai ehkäpä olet vaan itse yksinkertainen?

[/quote]

Tai ehkäpä se koira kalahti ja silleen. :D

Vierailija
6/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:34"]

Mua kuvottaa nämä "nyt kiitetään iskää" ja " isälle parasta pöytään" -päivittäjät. Oikeesti isänpäivä ja äitienpäivä, pyhäinpäivä, ruotsalaisuuden päivä, YK.n päivä ym. muut "päivät" on ihan turhia. Ja nämä päivät tunkee silmille joka kerta kun avaa facebookin. Kovasti keskustelussa on, että suomalaisten työpäivää tulisi pidentää ja silti kalenteri on täynnä näitä maailman turhimpia pyhiä, joista voisi karsia ihan ensimmäisenä.

[/quote]

Oksensin vähän suuhuni, kun alkoi newsfeediin ilmestyä kuvia joissa nainen oli kattanut miehelleen aamupalan, pekonit kiilteli rasvasta ja juustosarvea katsoessa oma aorttakin sykähteli. Sitten kuvateksti: ISUKILLE AAMUPALA SÄNKYYN <3

Voi vittu, ja samat naiset itkee kun mies tekee liikaa töitä eikä huomioi häntä tasa-arvoisena kumppanina. Miksiköhän.

Vierailija
7/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä näitä sarkastisia sutkauttelijoita kavereina? Mulla oli, mutta yksinkertaisesti en kestänyt enää. Kaikesta pitää vääntää vitsi, ja aina päihittää toiset nokkeluudella. Sitten statukset menevät siihen suuntaan että ketään ei kiinnosta mitä toinen on juuri sanonut, kunhan pitää päästä sanomaan se oma vielä nokkelampi kommentti.

Vierailija
8/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon jättänyt näkyviin vain sellaiset joiden päivityksissä on jotain kiinnostavaa. Eläin-ja vauvapäivityksetkin menevät jos ne vain on muotoiltu jotenkin tuoreesti. Nokkelasti, voisin myös sanoa ;) Mun kaveri saa kyllä olla vaikkei olisi muuta sanottavaa koskaan kuin "potut tulilla" tai "äidin pikku ihanuus <3" tai "viikonloppu lusittu" mutta uutisvirrassa en jaksa noita katsella.

Vierailija
9/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksatte kiduttaa itseänne siellä Facebookissa? Se on ihan vapaaehtoista. Vähän sama kuin kiduttaisi itseään katsomalla epämieluisaa telkkariohjelmaa, joka ärsyttäisi koko ajan. Itsekin ärsyynnyin Facebookin epätodellisuuteen, pelkkää esittämistä ja pelleilyä koko paska joten sanouduin irti. Miten helppoa. Ja pääseehän sinne takaisi jos ikävä tulee.

Vierailija
10/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin aidompaa kertoa ihan perus arjen asioita, ne ovat uskottavampia ja minusta on ihan kiva katsella kuvia leikkivistä lapsista yms. Jokainen kai laittaa sinne OMALLE Facebook seinälle niitä arkisia asioita siitä arjesta missä elää. Mutta nämä tyypit jotka tuntuvat vain päivittäin esittelevänsä omaa erinomaisuuttaan, ovat todella ärsyttävää seurattavaa.

Kaikki on sarkastista, mukanokkelaa, älykästä ja aina dissataan toisia. Hyvin yleistä on dissata "massan" suosimia ohjelmia ja ylentää itsensä kulturellisti niiden yläpuolelle. Vain elämää-formaatti nyt ilman muuta täytyy dissata, koska itse on soittanut koskettimia jossain ö-luokan hevibändissä 90-luvulla niin silloin todellakin on validi julistamaan sitä vastaan. Jostain ihmeen syystä nämä dissaajat ovat miespuolisia, en ymmärrä mikä tarve näillä +30 miekkosilla on nostella sitä omaa häntäänsä? Olisiko nyt nousemassa esiin ne traumat joita ovat saaneet nuoruusvuosina kun eivät ole saavuttaneet suosiota naisväen keskuudessa, ja keskitytään siksi haukkumaan kaikkia muita?

Jostain sielun katkeruudesta se kumpuaa, kun ei voida ymmärtää sitä että ihmiset rakastavat ja nauttivat eri asioista, eivät kaikki lue filosofisia opuksia vain siksi että saisivat päteä kapakassa toisille. Joku voi olla ihan onnellinen vaikka sille tulee vain Seiska-lehti, get over it.

Vierailija
11/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:34"]Joo ja sarkastiset nokkeluuksien viljelijät. Ja ne ovat näitä kolmekymppisiä miehiä jotka ovat NIIN poikamaisia vekkuleita että! Ja samat kuluneet fraasit laitetaan kommentteihin, ja viljellään termejä: emäntä, tilukset, lomille lomps tms. kulunutta paskaa. Oikeasti,nämä massameisselit toistavat toisiltaan kuulemiaan älyttömyyksiä omina hauskoina juttuina.

Tämäkin paskimmat puujalat-ryhmä, voi jumalauta että on niin nokkelaa että. Ylimielisiä ääliöitä, ja niitähän amk:ssa ja yliopistolla riittää. (Kyllä, opiskelen yliopistossa itsekin ja juuri nämä itseään täynnä olevat wannabe akateemikot kuvittelevat, että kolme sivistyssanaa per lause tuottaa sisältöä itse asiaan).

Jotenkin joskus tekisi mieli lisätä kavereiksi kaikki elämänkoululaiset, ja nautiskella siitä että eivät ainakaan kuvittele olevansa Einsteinin kaltaisia neroja.
[/quote]

Mun kavereista just noi elämänkoululaiset käyttää näitä "lomalle lomps" jne. Mulla on aika monenlaisia tuttuja :)

Vierailija
12/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla mitään esimerkkiä tällaisesta kyynikosta, ap? En nyt omista kavereistani keksi yhtään.

Vierailija
13/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:02"]

Miksi jaksatte kiduttaa itseänne siellä Facebookissa? Se on ihan vapaaehtoista. Vähän sama kuin kiduttaisi itseään katsomalla epämieluisaa telkkariohjelmaa, joka ärsyttäisi koko ajan. Itsekin ärsyynnyin Facebookin epätodellisuuteen, pelkkää esittämistä ja pelleilyä koko paska joten sanouduin irti. Miten helppoa. Ja pääseehän sinne takaisi jos ikävä tulee.

[/quote]

Miksi näihin FB aiheisiin ketjuihin tulee aina joku jeesustelemaan kuinka onkaan irrottanut itsensä sieltä, ja ylentää itsensä että ei ymmärrä miksi kaikki lampaat ovat siellä. Olet juuri sellainen oman hännän nostaja. Lakkaa availemasta FB-aiheisia ketjuja, pääset helpommalla.

Vierailija
14/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just nämä jotka joka päivä viljelee näitä linkkejään ties mihin huuhaa- tutkimuksiin ja alle sitten kommentoivat jotain helvetin viisasta ja jotain jonka vain he suuressa viisaudessaan ymmärtävät. Vasta poistin myös näitä jotka kuvittelevat olevansa jotenkin "perillä" kaikista asioista tavallista tallaaja enemmän ja jotka kuvittelevat että asiat eivät ole sitä miltä näyttää ja miten meitä "huijataan" kaikenmaailman salaliittoteorioilla.

Vierailija
15/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:06"]

Olisiko sinulla mitään esimerkkiä tällaisesta kyynikosta, ap? En nyt omista kavereistani keksi yhtään.

[/quote]

Esimerkiksi yksi kolmekymppinen mies, joka kehuu sillä että vihaa eläimiä. Deittailee kuitenkin vain aina naisia joilla eläimiä, ja yrittää vieroittaa naisia eläimistä. Nainen saattaa laittaa kuvia kissoistaan ja tämä poikaystävänsä sitten piilovittuilee sarkastisesti kuviin, ja kehuu kuinka hän armollisesti silitti tuota elukkaa ja kissa selvästi kerjäsi lisää. Vaikea selittää, koska nämä tyypit ovat oikeassakin elämässä kauhean itsekkäitä.. Mutta esimerkkinä myös että linkittävät jonkun populariviihteeseen liittyvän Iltalehden artikkelin, ja taivastelevat kuinka ihmiset ovat lampaita massakulkijoita tms. Ja pari samanlaista urpokaveria komppaa ja säälii.

Vierailija
16/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:06"]

[/quote]

Esimerkiksi yksi kolmekymppinen mies, joka kehuu sillä että vihaa eläimiä. Deittailee kuitenkin vain aina naisia joilla eläimiä, ja yrittää vieroittaa naisia eläimistä. Nainen saattaa laittaa kuvia kissoistaan ja tämä poikaystävänsä sitten piilovittuilee sarkastisesti kuviin, ja kehuu kuinka hän armollisesti silitti tuota elukkaa ja kissa selvästi kerjäsi lisää. Vaikea selittää, koska nämä tyypit ovat oikeassakin elämässä kauhean itsekkäitä.. Mutta esimerkkinä myös että linkittävät jonkun populariviihteeseen liittyvän Iltalehden artikkelin, ja taivastelevat kuinka ihmiset ovat lampaita massakulkijoita tms. Ja pari samanlaista urpokaveria komppaa ja säälii.
[/quote]

Aa ok, sitten mä ymmärsin koko aloituksen väärin. Tuo nyt tietysti on tosi ärsyttävää. Mä siis luulin tuossa aiemmin että jengiä vituttaa asia-aloitukset ylipäänsä ja että kaiken pitäis olla vaan jotain lomalle lomps ja keittiö siivottu -settiä.

Vierailija
17/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:02"]

[/quote]

Miksi näihin FB aiheisiin ketjuihin tulee aina joku jeesustelemaan kuinka onkaan irrottanut itsensä sieltä, ja ylentää itsensä että ei ymmärrä miksi kaikki lampaat ovat siellä. Olet juuri sellainen oman hännän nostaja. Lakkaa availemasta FB-aiheisia ketjuja, pääset helpommalla.

[/quote]

Sori, ei ollut tarkoitus ylentää itseäni. Ihan vaan mielenkiinnosta avasin ketjun, kun juuri sieltä eronneena asia on ajankohtainen. Ja oikeasti vailla ylemmyyttä ihmetyttää, miksi kukaan siellä oikeasti jaksaa roikkua jos ärsyttää muiden päivitykset. Siitähän tulee huono olo?

Vierailija
18/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän huomenen, yön, jonkun markkinamiehen keksimän juhlapäivän toivotukset, omien kipujensa voivottelijat säälin ja myötätunnon toivossa, voimahalit, sydän-sydän-sydän, prkeleen tökkäykset...joku lataa 53 kuvaa ihnasta rakista eri asennoissa ja niitä pitäisi tykkäillä ja kommentoida, abc:n annokset ja muut ruokakuvat, säätiedotukset...paljon on facessa, mikä syö ihmistä.  Enpä ole aikoihin käynyt ja se aiheutti jo yhden puhelinsoiton, että olenko edes elossa kun ei facessa ole näkynyt :) Juu, hengissä ollaan!

Vierailija
19/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:06"]

[/quote]

[/quote]

Okei... tuo tyyppi kuulostaa minun korviini kyllä jonkin sortin persoonallisuushäiriöiseltä eikä kyynikolta :D Karsea tyyppi, onneksi en tunne. Ei kai tuollaisia taida kovin montaa olla?

Toki näitä itsensä massan yläpuolelle korottajia löytyy, ihan joka yhteiskuntaluokasta. Löytyy kaikenlaisia elämänkoululaisia, jotka tietävät _aina_ kaiken paremmin kuin kuka tahansa asiantuntija jossain artikkelissa. Niiden arkipäivityksiä tekevienkin joukosta löytyy paljon näitä, joiden vauvat ja mökkiviikonloput ja itseleivotut pullapitkot ovat totta kai äärettömän spesiaaleja vauvoja ja mökkiviikonloppuja ja pullapitkoja.

Vierailija
20/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ole tajunneet Twitterin ja Facebookin eroa.