Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvottaa nämä Facebook kyynikot

Vierailija
10.11.2014 |

Mä olen piilottanut nyt kaikkien näiden maailmanlopun odottajien päivitykset. Mä en aidosti ymmärrä miten ihmisiä voi ärsyttää vauva- eläin- yms. statukset, ja sitten tykätään näistä rasittavista besserwissereiden tilapäivityksistä missä kyseenalaistetaan kaikki, ja nostetaan omaa häntää.

Minusta on hirveän kuluttavaa ja ahdistavaa kun joka päivä nämä tyypit koittaa keksiä mahdollisimman nasevan ja iskevän statuksen, johon sitten samankaltaiset oman elämänsä Einsteinit kommentoivat hienoin sanankääntein, nokkelin sutkautuksin yms. On helvetin virkistävää saada näiden tampioitten statusten välissä lukea joitan simppeleitä arjen asioita.

Eikö ketään muuta ärsytä sama asia vai haluatteko vaan lukea näitä neron oivailluksia?? Mä huomasin että ei vituta ollenkaan nyt kun avaa Feisiin, kun kaikki nämä leuanlänkyttäjät ovat piilotettuna newsfeedistä. Ainoa miinus on vaan että tunkevat näihin heidän mielestään tyhmiin statuksiin jakamaan omaa viisauttaan, ja asettuvat yläpuolelle tyyliin "voi kun täällä gradutallissakin olisi näin simppeleitä ongelmia, huoh. :)"

Antakaa vaan tulla vauvakissakoirakakka-päivityksiä, ne ovat paljon mielenkiintoisempia kuin jonkun graduaan vääntävän aikuisopiskelijan ylimieliset ihmettelyt.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:27"]

Ne eivät ole tajunneet Twitterin ja Facebookin eroa.

[/quote]

Juuri näin. Mä olen itse vaihtanut jopa profiilikuvakseni oman lemmikkini. Julkaisen siellä kevyitä juttuja. Töissä kun saa päteä ihan tarpeeksi. Twitteri on väittelijöiden ja "oman elämänsä Einsteinien" (heh!) paikka.

Vierailija
22/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:06"]

Olisiko sinulla mitään esimerkkiä tällaisesta kyynikosta, ap? En nyt omista kavereistani keksi yhtään.

[/quote]

Esimerkiksi yksi kolmekymppinen mies, joka kehuu sillä että vihaa eläimiä. Deittailee kuitenkin vain aina naisia joilla eläimiä, ja yrittää vieroittaa naisia eläimistä. Nainen saattaa laittaa kuvia kissoistaan ja tämä poikaystävänsä sitten piilovittuilee sarkastisesti kuviin, ja kehuu kuinka hän armollisesti silitti tuota elukkaa ja kissa selvästi kerjäsi lisää. Vaikea selittää, koska nämä tyypit ovat oikeassakin elämässä kauhean itsekkäitä.. Mutta esimerkkinä myös että linkittävät jonkun populariviihteeseen liittyvän Iltalehden artikkelin, ja taivastelevat kuinka ihmiset ovat lampaita massakulkijoita tms. Ja pari samanlaista urpokaveria komppaa ja säälii.

[/quote]

Okei... tuo tyyppi kuulostaa minun korviini kyllä jonkin sortin persoonallisuushäiriöiseltä eikä kyynikolta :D Karsea tyyppi, onneksi en tunne. Ei kai tuollaisia taida kovin montaa olla?

Toki näitä itsensä massan yläpuolelle korottajia löytyy, ihan joka yhteiskuntaluokasta. Löytyy kaikenlaisia elämänkoululaisia, jotka tietävät _aina_ kaiken paremmin kuin kuka tahansa asiantuntija jossain artikkelissa. Niiden arkipäivityksiä tekevienkin joukosta löytyy paljon näitä, joiden vauvat ja mökkiviikonloput ja itseleivotut pullapitkot ovat totta kai äärettömän spesiaaleja vauvoja ja mökkiviikonloppuja ja pullapitkoja.

[/quote]

Ei ole mikään persoonallisuushäiriöinen, hän on vain idiootti. Ja vastaavia tampioita tunnen useammankin. Ja kyllä se kyynikko on ihan oikea termi heitä kuvaamaan, en vaan osa antaa esimerkkiä.. mutta uskonnon kohdalla näillä lukee perustiedoissa näitä: kyynikko, tai agnostikko yms. ja hyvin yleistä on myös Päivi Räsäsen dissaaminen. Kristityt luonnollisesti haukutaan ja linkkaillaan juttuja joissa joku tutkija on todennut että Jeesusta ei ole olemassa. Jotenkin vaan turhauttaa tollainen putkiaivoisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole enää facebookissa, mutta mun mielestä huvittavimpia on ne tyypit, jotka luettelee kaikki päivitykset jotka ärsyttää. Lopuksi sanotaan, että "itse päivitin viimeksi kaksi vuotta sitten". Okei, no sehän olisikin helvetin kiinnostavaa, jos kaikki päivittäisivät vain kerran parissa vuodessa.