Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mies saa rahaa tupakkaan vaikka tili tyhjä?

Vierailija
09.11.2014 |

Taas miehellä tili tyhjä heti kahden viikon jälkeen kun tili tuli. Olen hoitovapaalla ja eletään siis minun olemattomalla varaisuudellani. Miehellä ei ole varaa ostaa töissä kahvia tai tuoda maitoa. Mutta mistä ihmeestä se löytää rahaa tupakkaan? Mies on salatupakoitsija ja koittanut lopettaa mutta ei pysty. Tupakkaa kuluu usein noin normaali aski päivässä. Mistä hitosta se kaivaa rahaa...jos otan asian puheeksi saan huudot miten kyttään ja puutun jo jopa hänen rahan käyttöön jne. Ja vaikka kuinka koitan asiallisesti kysyä että mistä ihmeestä saa rahaa kun on persaukinen. On valehdellut pokalla naamalla ettei osta koskaan omia (joopa joo, lainaan usein hänen takkia kun käyn pihassa päästämässä koiria ja huomaan taskussa askin) ja väittänyt että saa työkavereilta. Joopa joo siihenkin.

Ärsyttää suunnattomasti. En voi käsittää miten ei voi tuoda vauvalle kaupasta maitoa mutta taskussa on täys aski röökiä. En muutenkaan ymmärrä miten joku voi olla noin kertakaikkisen huono raha asioissa. Suututtaa....

Kiitos kun sain purkaa mieltäni...

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa kuukauden röökit tilipäivänä. En edes jaksa lukea tota akkojen salaliittoteoriaa asiasta.

Vierailija
22/68 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:32"]

Ja sinä idiootti pukkaat jo toista mukulaa tuollaiselle isukille? Ei hyvää päivää..

[/quote]

Miksei saisi pursottaa toista lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin juuri maksaa hänen puhelinlaskunsa johon ei ollut varaa. Huomasi maksamattoman laskun siitä kun puhelin liittymä suljettiin väliaikaisesti....miten joku voi olla noin huolimaton?

Ap

Vierailija
24/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaan ja viinaan löytyy aina rahaa jostain vaikka mihinkään muuhun sitä ei olisi.

Vierailija
25/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti jemmaa seteleitä työpaikallaan.

Vierailija
26/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:06"]Tupakkaan ja viinaan löytyy aina rahaa jostain vaikka mihinkään muuhun sitä ei olisi.
[/quote]

No näköjään :( mutta mistä?? Noloa jos lainaa aina kavereilta röökirahaa, aikuinen mies!

Vierailija
27/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:08"]Todennäköisesti jemmaa seteleitä työpaikallaan.
[/quote]

Voisikohan olla oikeasti että jemmailee...vaikka ehkä vitsillä tuon sanoitkin. Sitä vaan miettii kaikenlaista. En kyttää hänen tilitietojaan joten pystyisi kyllä rauhassa hoitamaan röökin ostot ihan kortillakin ilmam mitään jemmaamista.

Ärsyttää kun suuttuu heti jos yritän puhua aiheesta. Oikeasti tekisi mieli raivota että tiedän hänellä olevan askeja vaikka esittää rahatonta. Tekisi mieli kieltää ajamasta autollani johon oon bensat maksanut. Ottaa päähän kun n 600- 800 euroa menee kahdessa viikossa suit sait...sitten siirretään laskujen maksamista ja vingutaan kun ei ole edes töihin kahvirahaa. Joskus miettinyt että mitäköhän hän salaa...

Vierailija
28/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 siis ap

Vierailija
29/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanu pikavippiä?

Vierailija
30/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:19"]Ottanu pikavippiä?
[/quote]

On aina sanonut ettei ymmärrä niitä jotka sellaiseen kajoo...jotenkin kuitenkin epäilen lainaavan jostain...

Olen raskaana ja tämä aihe tuntuu senkin takia varmaan 10 kertaa inhottavammalta mitä se varmaan oikeasti edes on. Oon vaan niin kyllästynyt kuulemaan miten tilillä on enää muutama kymppi ja 2 viikkoa elellään hoitovapaa rahoillani joista kuitenkin maksan laskujakin (mm. Pari osamaksua, puhelin+liittymä sekä bensaakin). Huoh.

Ap

Vierailija
31/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo siks, ettei herätä epäilyjä...

Vierailija
32/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan aina lohduttautua sillä ajatuksella että mies on muuten melko kelpo kaveri. Kukaan ei ole täydellinen mutta MURRR :)

Ap

Vierailija
33/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas vähän selvitellä, ettei tuu maksuylläreitä, kun vauva syntyy...

Vierailija
34/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä idiootti pukkaat jo toista mukulaa tuollaiselle isukille? Ei hyvää päivää..

Vierailija
35/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on alkanut tuntua että aina on jotain maksamatta. Huoh.

En vain millään jaksaisi TAAS puhua samasta asiasta kun toinen kilahtaa heti. Ja väittää ettei ole askeja koskaan, miten voin sanoa että tiedän olevan kun saan syyttelyn kyttäämisestä....pakko tästä on puhua kun ahdistaa taas niin :( niin ja meillä on jo entuudestaan lapsia ja nyt uusi vauva tulossa.

Ap

Vierailija
36/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:32"]Ja sinä idiootti pukkaat jo toista mukulaa tuollaiselle isukille? Ei hyvää päivää..
[/quote]

No joo niin pukkaan. Kun vain oppisi käyttämään rahojaan paremmin niin olisi jo melkein täydellistä :) hän on parempi mies kuin moni muu kaikesta huolimatta ja rakastan kyllä häntä.

Ap

Vierailija
37/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli myös huono laskujen kanssa. Ja on vieläkin. Ikinä koskaan ei hänellä ole kyllä ole rahat loppuneet, mutta laskujen maksamisen kanssa on vaan laiska ja huolimaton. Tämä ongelma poistui kun mentiin naimisiin ja minä otin perheen raha-asiat hoidettavakseni. Sen koommin ei ole tässä taloudessa maksumuistutuksia nähty.

Ehdota miehellesi, että voit hoitaa hänen raha-asiansa, niin ongelma on sillä selvä. Perustat jonkun eri tilin hänen käyttömenojaan varten ja siihen pankkikortin. Yhdessä sovitte paljonko hänen taskurahansa on kuukaudessa ja loput rahat menee sitten laskuihin ja ruokaan.

Vierailija
38/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:32"]Ja sinä idiootti pukkaat jo toista mukulaa tuollaiselle isukille? Ei hyvää päivää..
[/quote]

Mä voisin käyttää tän ehtoon hakkaamalla yläpeukkua tälle viestille. Millä ihmeellä ajattelit elättää perheesi jatkossa? Mikä saa naiset hankkimaan lapsen toisensa perään täysien kusipäiden kanssa. Mä en varmaan koskaan tule ymmärtämään tätä.

Vierailija
39/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole laskenut niin ,että tupakkarahat on tilille jäänyt.

Vierailija
40/68 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista että osittain siksi se raha palaa niin äkkiä jos ostaa kartsoja tupakkaa kerralla? Mulla yks kaveri haalii kuukauden röökit kerralla (ja pari askia varoiksi) ettei ne ainakaan lopu vaikka rahat ja ruoka loppuisi... :)

miehesi vaikuttaa myös siltä ettei häntä huvita laittaa rahaa muuhun kuin itseensä (puhelinlasku ei ole itselle, vaan se on pois kaikesta kivasta kuten kaupasta ostettu maitokin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi