Tyylikkään naisen kotivaatteet?
Miten klassisen tyylikäs nainen pukeutuu mukavasti kotioloissa?
Kommentit (76)
Jos haluan pukeutua kotona nätimmin kuin lököhousuihin, laitan mustat sukkahousut, sellaiset paksummat näin talviaikaan, ja siihen päälle joku trikoinen musta lyhyt mekko + neuletakki. Tai sitten vaan trikoot eli leggingsit ja pitkä neulepaita.
Ikivanhat kulahtaneet verkkarihousut ,joku paidanretale ja villasukat. Kodin ulkopuolella pukeudun siististi. Asun yksin, kotini on rentoutumista varten.
Jokaikinen työpäivä meikkaan, laitan hiukset kauniisti ja laitan kauniit vaatteet ylle. Kotona on pakko saada olla ilman meikkiä, jättää tukka vaikka kampaamatta jos siltä tuntuu. Joskus oon koko päivän pyjamassa, joskus farkuissa tai fleecehousuissa. Mieluiten olisin alasti jos vaan tarkenisin. Kesäloman oon bikineissä aina kun mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:37"]
Mulla on kotona ylisuuri pellavapyjama, kylpytakki, villasukat ja hanskat, missä sormet on vapaina. Kodin ulkopuolella pukeudun tyylikkäästi.
[/quote]Ja mies tykkää kotiasustasi? Ei ainakaan tarvitse seksiä harrastaa liian usein.. Vähän jää tuon kotiasun kuvauksen jälkeen myös muu "tyylikäs" pukeutumisesi mietintään...
[/quote]
Suhde on juuri alkanut, joten asutaan erillään. Hän ei ole nähnyt minua tässä kotiasussa, mutta tietää kotipukeutumiseni. Laitan vähän nätimmät vaattet, jos hän tulee kylään. Ollaan kuitenkin selkeästi useammin hänen luonaan, ja siellä on monta astetta lämpimämpi, joten vaatetuskin voi olla normaalia. Seksiä harrastetaan joka päivä kun nähdään, ja minulla ei ole kuukautisia. Joo on tää aika himontappoasu varmaankin. Onneksi ei tässä tarvi keikistellä miehen edessä. Minkä mä sille mahdan, että mun kotona on niin pirun kylmä?
[/quote]Okei, selitys hyväksytty! :)
Mulla on kotona ylisuuri pellavapyjama, kylpytakki, villasukat ja hanskat, missä sormet on vapaina. Kodin ulkopuolella pukeudun tyylikkäästi.
[/quote]Ja mies tykkää kotiasustasi? Ei ainakaan tarvitse seksiä harrastaa liian usein.. Vähän jää tuon kotiasun kuvauksen jälkeen myös muu "tyylikäs" pukeutumisesi mietintään...
[/quote]
OT: Minä saan olla vaikka kuusi numeroa liian isoissa työhaalareissa ja se ei vaikuta miehen haluihin mihinkään suuntaan. Tai no joo, taitaa haluta enemmän. Ei mun mies vaatteita halua, vaan minua.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:12"]
[/quote]
OT: Minä saan olla vaikka kuusi numeroa liian isoissa työhaalareissa ja se ei vaikuta miehen haluihin mihinkään suuntaan. Tai no joo, taitaa haluta enemmän. Ei mun mies vaatteita halua, vaan minua.
[/quote]
Kyllä meilläkin miehelle kelpaa minkänäköisenä vain. Toki tykkää jos oon korkkareissa ja minihameessa ja viimeisenpäälle pyntättynä. Mutta kelpaa myös toppahousuissa, tai pyjamassa, tai työhousuissa ja kumissaappaissa autotallissa. :D
en ole tyylikäs, joten en vastaa kuin sen verran, että villasukat on oltava tähän aikaan vuodesta.
Stretchtrikootopi ja pitkähihainen trikoopaita.
leggingsit, kapeat collegehousut tai Juicyn velourhousut.
yleensä nämä kotivaatteet ovat erisävyisiä harmaita, mustaa tai sinistä, eli ei mitään pinkkejä Juicyjä. ;)
Sheperdin lampaannahkatossut jalassa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:00"]
Velourpuku tai toppi ja colleget.
[/quote]Mulla sama, eli olen ihan asiallisen näköinen myös kotosalla koska vaatteet eivät ole mitään roikkuvia retaleita. Vain sairaana ollessani saatan olla rumasti pukeutuneena ja hiukset harjaamatta.
Mulla on yleensä lv toppi, lv trikoot taikka golleget, lv sukat ja lv-hikinauha.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:02"]
[/quote]
Suhde on juuri alkanut, joten asutaan erillään. Hän ei ole nähnyt minua tässä kotiasussa, mutta tietää kotipukeutumiseni. Laitan vähän nätimmät vaattet, jos hän tulee kylään. Ollaan kuitenkin selkeästi useammin hänen luonaan, ja siellä on monta astetta lämpimämpi, joten vaatetuskin voi olla normaalia. Seksiä harrastetaan joka päivä kun nähdään, ja minulla ei ole kuukautisia. Joo on tää aika himontappoasu varmaankin. Onneksi ei tässä tarvi keikistellä miehen edessä. Minkä mä sille mahdan, että mun kotona on niin pirun kylmä?
[/quote]Okei, selitys hyväksytty! :)
[/quote]
Voi voi, kasva aikuiseksi. Toivottavasti sinullakin on joskus parisuhde, jossa on asuttu vuosikkymmenet yhdessä, nähty toinen jokaisessa tilanteessa ja kaikenlaisissa vaatetuksissa, eikä tunteisiin tai seksihaluihin vaikuta enää pennin vertaa se, millaisissa vaatteissa toinen laahustaa kotona. Olisi muuten helkkarin raskasta, jos pitäisi kotonakin miettiä koko ajan miltä näyttää puolison silmissä, onko tukka hyvin ja meikki tällingissä tai mitä vaatteita pitää. Terveisin tyylikäs nainen.
Collegehousut ja fleecetakki ja villasukat. Kylmä kämppä ja pitkä suhde ;)Muualla en huonosti pukeudu,mutta kotona nautin olla näin huolettomasti...
ei puhuttu tyylikkäistä kotivaatteista vaan tyylikkään naisen kotivaatteista