Tyylikkään naisen kotivaatteet?
Miten klassisen tyylikäs nainen pukeutuu mukavasti kotioloissa?
Kommentit (76)
Mulla on kotona ylisuuri pellavapyjama, kylpytakki, villasukat ja hanskat, missä sormet on vapaina. Kodin ulkopuolella pukeudun tyylikkäästi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:37"]
Mulla on kotona ylisuuri pellavapyjama, kylpytakki, villasukat ja hanskat, missä sormet on vapaina. Kodin ulkopuolella pukeudun tyylikkäästi.
[/quote]Ja mies tykkää kotiasustasi? Ei ainakaan tarvitse seksiä harrastaa liian usein.. Vähän jää tuon kotiasun kuvauksen jälkeen myös muu "tyylikäs" pukeutumisesi mietintään...
[/quote]
Tää oli hauska. :D
[/quote]
Meinasin just tulla sanomaan aivan samoin :) Kotona viihdyn mukavissa lötkövaatteissa. Ulkosalla olen tyylikäs. Ei sitä oikeasti vaan jaksa aina miettiä pukeutumistaan.
Paljon parjatut legginssit ja neulepaita.
Itse viiletän aina juoksutrikoissa. Ei lepata ja mies tykkää kattoa pyllyä.
Mulla on monesti pyjama, aamutakki, villasukat ja reinot. Ihana olla kotona homssantuu kun työssä pitää olla tiptop.
Sama! En voi sietää paksua tai kahisevaa tai lököttävää materiaalia kotihousuissa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:53"]
[/quote]
Minulta myös ääni juoksutrikoille.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:37"]Mulla on kotona ylisuuri pellavapyjama, kylpytakki, villasukat ja hanskat, missä sormet on vapaina. Kodin ulkopuolella pukeudun tyylikkäästi.
[/quote]
Hanskat?
Itse pukeudun johonkin pehmeään ja ohueen (kashmir- tai merinovilla) puseroon/villatakkiin ja trikoihin. Arkisin olen kyllä usein työvaatteet päällä koko illan, ellen ole menossa treenaamaan.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:56"]Sama! En voi sietää paksua tai kahisevaa tai lököttävää materiaalia kotihousuissa.
[/quote]
Viittaan siis juoksutrikoiden käyttöön, lainaus unohtui.
Velourpuku tai toppi ja colleget.
Kapeat strechfarkut ja paitapusero ja talvella usein myös villapaita/villatakki. Vaatteet, joissa voin hyvin lähteä lähikauppaan tai olla jos joku tulee meille kylään. Farkkujen pitää olla mukavat, eikä kiristää liikaa, mutta istuvat.
Lähinnä kipeänä olen verkkareissa ja nekään ei ole mitkään lököpökät.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:43"]
[/quote]Ja mies tykkää kotiasustasi? Ei ainakaan tarvitse seksiä harrastaa liian usein.. Vähän jää tuon kotiasun kuvauksen jälkeen myös muu "tyylikäs" pukeutumisesi mietintään...
[/quote]
Suhde on juuri alkanut, joten asutaan erillään. Hän ei ole nähnyt minua tässä kotiasussa, mutta tietää kotipukeutumiseni. Laitan vähän nätimmät vaattet, jos hän tulee kylään. Ollaan kuitenkin selkeästi useammin hänen luonaan, ja siellä on monta astetta lämpimämpi, joten vaatetuskin voi olla normaalia. Seksiä harrastetaan joka päivä kun nähdään, ja minulla ei ole kuukautisia. Joo on tää aika himontappoasu varmaankin. Onneksi ei tässä tarvi keikistellä miehen edessä. Minkä mä sille mahdan, että mun kotona on niin pirun kylmä?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:37"]Mulla on kotona ylisuuri pellavapyjama, kylpytakki, villasukat ja hanskat, missä sormet on vapaina. Kodin ulkopuolella pukeudun tyylikkäästi. [/quote] Hanskat? Itse pukeudun johonkin pehmeään ja ohueen (kashmir- tai merinovilla) puseroon/villatakkiin ja trikoihin. Arkisin olen kyllä usein työvaatteet päällä koko illan, ellen ole menossa treenaamaan.
[/quote]
Kädet palelee. Täällä on kylmä.
Mitä väliä sillä on miten kotona pukeutuu? Olispa hirveää jos pitäis olla aina viimeisen päälle pyntätty. Onneksi mies ei odota sitä.
En mä nyt tiedä oonko tyylikäs nainen, mutta mun kotiasuna on yleensä vartalonmyötäinen t-paita ja minihame.
Tykkään keikistellä minihameessa ja mies ei tykkään jos kuljen niin ihmisten ilmoilla, joten sitten keikistelen minihameessa mieheni edessä.
toppi+lökärit on aika yleinen. ilman rintsikoita!
nyt on miehen mulle lahjaks ostama löysä jumpsuitti, tääki on aika jepa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:53"]
[/quote]
Mieheni sanoo juoksu- ja salitrikoita seksintappajahousuiksi. Itse pidän niitä kuitenkin aika usein kotosalla jalassa, koska ovat käytännölliset.
[/quote]
Hmm, vaikea kuvitella miestä jonka mielestä tällaiset http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/17/0d/2c/170d2c531d27485de3a65aac01ad882e.jpg ois seksintappajat :D
Tosin suomalaisilla naisilla harvemmin on tuollainen peba, ymmärrän kyllä jos tällainen http://cbsradioalice.files.wordpress.com/2013/04/yogapants4.jpg näky ei kiihota.