APUA! Kissanruoka loppunut
Olen vierailemassa isäni luona kissani kanssa, ja luulin, että tänne ostamaani kissanruokaa on vielä jäljellä, mutta isäni naisystävä olikin heittänyt ne pois. Mitä voisin antaa kissalleni, että hän pärjäisi huomiseen? Ruokaa on saanut viimeksi aamulla ennen lähtöä. Seitä voisi kuulemma antaa, mutta pakastimesta löytyi vain vuonna 2009 vanhaksi mennyt paketti (:D).
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:52"] Tonnikalaa löytyiskö? [/quote] Ihmisten tonnikalaa ei saa antaa kissalle! [/quote] Millaista se kissojen tonnikala sitten on?
[/quote]
Vähemmän suolaista.
Fazerin sinistä olen ainakin koiralle joskus antanu ku ei muuta kaapeissa...
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:52"]
Tonnikalaa löytyiskö?
[/quote]
Ihmisten tonnikalaa ei saa antaa kissalle!
[/quote]
Kyllä saa, jos ei anna suolaliemessä vaan öljyssä olevaa!
Tonnikala, kana, jauheliha.. Ei suolattuja kaikki. Kananmunankeltuainen, kinkku, juusto, maustamaton jogurtti (vähän jos ei muuta ole), katkarapu..
Täällä on taas niin neroa porukkaa liikkeellä. Ikivanhoja uskomuksia, päivittäkäähän tietonne nykytasolle.
Kissalle saa antaa tonnikalaa, myös ihmisten, oli suolaa tai ei. Ei pieni annos kerran elämässä kissaa tapa, vaikka olisikin sitä suolaa. Jatkuvaan käyttöön ei.
Kananmunasta saa antaa myös valkuaista, ainakin näin yksittäistapauksena.
Linnun, myös broilerin, luut eivät tee kissalle mitään pahaa JOS ne annetaan raakana. Kypsä luu on vaarallista.
Jos se suola nyt niin kamalan vaarallista on siinä tonnarissa, niin miksi helvetissä ehdotatte juustoa ja makkaraa, jotka ovat myös suolaisia?!
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:17"]Fazerin sinistä olen ainakin koiralle joskus antanu ku ei muuta kaapeissa...
[/quote]
Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:17"]
Fazerin sinistä olen ainakin koiralle joskus antanu ku ei muuta kaapeissa...
[/quote]Ootko yrittäny tappaa??? Koiralla ei saa antaa suklaata. Pieni koira kuolee jo pieneen määrään. Meillä kissat syö ihan tavallista ihmisten ruokaa,jos sattuu kissaruoka loppumaan. Kissanruokia ei edes muutamakymmen vuotta sitten ollut ja kissat pysyivät hengissä:)