Jani Toivola jättää eduskunnan lapsensa takia
http://www.hs.fi/m/ihmiset/a1415417693346
Juu, tosi hieno juttu. Neljän tonnin eläke lähtee juoksemaan eikö tarvitse tehdä yhtään mitään. Olisi nyt näyttänyt kuinka isä olisi pärjännyt luoviessa työn ja lapsenhoidon välillä - tällä eleellä osoitti ettei mitenkään.
Kuinka moni äiti tekisi samoin - jättäisi oravanpyörän - jos vain ikinö voisi? Lucky You, Toivola!
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:34"]Mun mielestä on esimerkillistä, että joskus se on isä joka jää kotiin hoitamaan lasta kun äiti palaa töihin. Hyvä Jani ja Janin vaimo kun rikotte ennakkoluuloja!
[/quote]
Ikävä rikkoa sun kupla, mutta Jani on homo.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:34"]Mun mielestä on esimerkillistä, että joskus se on isä joka jää kotiin hoitamaan lasta kun äiti palaa töihin. Hyvä Jani ja Janin vaimo kun rikotte ennakkoluuloja!
[/quote]
Heh joku ei taida oikein olla kartalla :DD
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:34"]Mun mielestä on esimerkillistä, että joskus se on isä joka jää kotiin hoitamaan lasta kun äiti palaa töihin. Hyvä Jani ja Janin vaimo kun rikotte ennakkoluuloja!
[/quote]
[/quote]
Mutta yhtäläillä homisällä on oikeus jäädä lapsensa kanssa kotiin.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:34"]Mun mielestä on esimerkillistä, että joskus se on isä joka jää kotiin hoitamaan lasta kun äiti palaa töihin. Hyvä Jani ja Janin vaimo kun rikotte ennakkoluuloja!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
HOMOISÄLLÄ siis :D
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:34"]Mun mielestä on esimerkillistä, että joskus se on isä joka jää kotiin hoitamaan lasta kun äiti palaa töihin. Hyvä Jani ja Janin vaimo kun rikotte ennakkoluuloja!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Totta kai on! Viestissä johon vastasin puhuttiin vaan Janin vaimosta :D
Eihän Jani ole loisimaan jäämässä vaan lopettaa kansanedustajana ja palaa tekemään töitä joiden lomassa ehtii viettää enemmän aikaa tyttärensä kanssa.
[/quote]
Buhahaahhasss