Jani Toivola jättää eduskunnan lapsensa takia
http://www.hs.fi/m/ihmiset/a1415417693346
Juu, tosi hieno juttu. Neljän tonnin eläke lähtee juoksemaan eikö tarvitse tehdä yhtään mitään. Olisi nyt näyttänyt kuinka isä olisi pärjännyt luoviessa työn ja lapsenhoidon välillä - tällä eleellä osoitti ettei mitenkään.
Kuinka moni äiti tekisi samoin - jättäisi oravanpyörän - jos vain ikinö voisi? Lucky You, Toivola!
Kommentit (47)
Homo, homo, homo...homokansanedustaja, homoisä, homonäyttelijä. Homo Jani homo Toivola. Jotkut täällä jaksavat korostaa sitä homoutta.
Jani Toivola takaröörin president.
Mistäs me tiedetään äidistä muuta kuin että hän ei halua julkisuuteen. Mitä jos vaikka äiti tietää kuolevansa muutaman vuoden päästä mutta hänen unelmansa oli lapsi? Tai hän on uranainen joka tahtoo perillisen. Tai ihan mitä vain.
Isästä tulee yksinhuoltaja jos äiti näin ilmoittaa lastenvalvojalle. Ei kenestäkään väkisin voi tehdä huoltajaa.
T. Etä-äiti myös
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:06"]
Miksi Janin vaimo jätti lapsen isälle? Onko huono äiti?
[/quote]
Jos se oli vela ja ajatteli sitten että ehkä voisi kuitenkin olla osa-aikaäiti vailla lähivanhemman velvollisuuksia. Aika näppärää.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:39"]
Mistäs me tiedetään äidistä muuta kuin että hän ei halua julkisuuteen. Mitä jos vaikka äiti tietää kuolevansa muutaman vuoden päästä mutta hänen unelmansa oli lapsi? Tai hän on uranainen joka tahtoo perillisen. Tai ihan mitä vain. Isästä tulee yksinhuoltaja jos äiti näin ilmoittaa lastenvalvojalle. Ei kenestäkään väkisin voi tehdä huoltajaa. T. Etä-äiti myös
[/quote]
Kuolemansairas varmaankin joo hankkiutuu raskaaksi...
Joskus ensivaikutelma ja aika useinkin pitää paikkansa. Minulle tuli heti suuri vastenmielisyys häntä kohtaan, ei voi mitään. Aina suu auksi joka paikassa mutta mitä on saanut aikaseksi, en tiedä. No ainakin on lehtien palstoilla. Olikohan homoriehan sivussa myös päättämässä lapsilisäleikkauksista, en tiedä. Ja kiinnostaako edes kun oma toimeentulo turvattu. Jatkuva homouden esiin vetäminenkin on kumma.
Kyllä huomaa että av- mammat ei seuraa mitään ajankohtaisia asiaohjelmia, uutisia, ei lue lehtiä jne. Tai sitten te pelleilette?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:08"]
Mahtaakohan sen lapsi koskaan kysyä äidiltään, miksi tämä ei halunnut olla osa lapsensa elämää. Satunnaiset tapaamiset jne. jakamatta hoitovastuuta on aika moderni ilmiö.
[/quote]
Ihan varmasti Jani (ja myös lapsen äiti) ovat sen verran fiksuja että osaavat tuon lapselle selittää.
Tällä palstallahan on paljon yh-äitejä, miten Jani olisi jotenkin huonompi näitä asioita selittämään kuin te?
Siis mun mielestä toi Toivolan kuvio on vaan ihan vitun outo. Millainen äiti kantaa lastaan 9 kk sisällään ja luovuttaa sen sitten miehelle hoidettavaksi? Millainen äiti haluaa olla vain etä-äiti? Ja homo yh-isä pienellä tytöllä kasvattajana. Sen näkee sitten muutamien vuosien päästä mitä tuosta seuraa. Voihan se olla että lapsi kasvaa ihan normaaliksi tai sitten ei. Mulla ei ole homoja mitään vastaan ja naimisiin saavat mennä mun puolesta mut tää lapsi asia on jotenkin niin outoo ja epäluonnollista. Luonnollisesti kun he eivät voi niitä hankkia, niin silloin niitä ei ole hankittavaksi tarkoitettukaan.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:47"]Sillä vähän kovempi työ hoitaa lasta kun täytyy jossain vaiheessa opettaa perspanon salaisuudet. [/quote] Opetatko säkin lapsillesi heteroseksin salaisuudet?
[/quote]
...joihin muuten varsin monilla nykymaailmassa kuuluu myös se takatuuppaus.
Hieno päätös! Kunnioitan oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:42"]Ei Jani mitään eläkettä saa.
[/quote]eikös Jani ole ensimmäisen kauden edustaja joten ei saa eläkettä
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:31"]
Siis mun mielestä toi Toivolan kuvio on vaan ihan vitun outo. Millainen äiti kantaa lastaan 9 kk sisällään ja luovuttaa sen sitten miehelle hoidettavaksi? Millainen äiti haluaa olla vain etä-äiti? Ja homo yh-isä pienellä tytöllä kasvattajana. Sen näkee sitten muutamien vuosien päästä mitä tuosta seuraa. Voihan se olla että lapsi kasvaa ihan normaaliksi tai sitten ei. Mulla ei ole homoja mitään vastaan ja naimisiin saavat mennä mun puolesta mut tää lapsi asia on jotenkin niin outoo ja epäluonnollista. Luonnollisesti kun he eivät voi niitä hankkia, niin silloin niitä ei ole hankittavaksi tarkoitettukaan.
[/quote]
Etä-äiti- ajatushan on ihan järkevä, miten niin "millainen äiti haluaa olla etä-äiti", no sun mielestä varmaan huono äiti?
"Luonnollisesti kun he eivät voi niitä hankkia, niin silloin niitä ei ole hankittavaksi tarkoitettukaan." - Toivottavasti sä liität tähän samaan tuomioon sitten heteroparit jotka ravaa lapsettomuushoidoissa, se vasta luonnotonta onkin.
Mun mielestä on esimerkillistä, että joskus se on isä joka jää kotiin hoitamaan lasta kun äiti palaa töihin. Hyvä Jani ja Janin vaimo kun rikotte ennakkoluuloja!
Kuinka moni äiti? No aika helvetin moni.