Jani Toivola jättää eduskunnan lapsensa takia
http://www.hs.fi/m/ihmiset/a1415417693346
Juu, tosi hieno juttu. Neljän tonnin eläke lähtee juoksemaan eikö tarvitse tehdä yhtään mitään. Olisi nyt näyttänyt kuinka isä olisi pärjännyt luoviessa työn ja lapsenhoidon välillä - tällä eleellä osoitti ettei mitenkään.
Kuinka moni äiti tekisi samoin - jättäisi oravanpyörän - jos vain ikinö voisi? Lucky You, Toivola!
Kommentit (47)
Todella törkeää haukkua koti-isejä homoiksi. Kyllä mies voi jäädä halutessaan koti-isäksi ilman että kenenkään tarvitsee ruveta ketään leimaamaan. Herätkää 2014 vuoteen, miehen roolin voi jokainen itse määrittää.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:42"]Todella törkeää haukkua koti-isejä homoiksi. Kyllä mies voi jäädä halutessaan koti-isäksi ilman että kenenkään tarvitsee ruveta ketään leimaamaan. Herätkää 2014 vuoteen, miehen roolin voi jokainen itse määrittää.
[/quote]
Taas yksi kartalla. Jani ei ole jäämässä koti-isäksi vaan vaihtaa työpaikkaa. Jani on homo. :D
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:42"]Todella törkeää haukkua koti-isejä homoiksi. Kyllä mies voi jäädä halutessaan koti-isäksi ilman että kenenkään tarvitsee ruveta ketään leimaamaan. Herätkää 2014 vuoteen, miehen roolin voi jokainen itse määrittää.
[/quote]
Öööö? :D
[/quote]
Jani on homoseksuaalinen yksinhuoltaja.
Kannattaa lukea toi linkattu juttu aloitusviestissä, ennenkuin tulee tänne kilaroimaan.
Ei kai ihmisen seksuaalisen suuntautuksen ääneen toteaminen ole millään muotoa haukkumista? Siis jos se on julkista ja totta, kuten Toivolan tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:47"]Sillä vähän kovempi työ hoitaa lasta kun täytyy jossain vaiheessa opettaa perspanon salaisuudet.
[/quote]
Opetatko säkin lapsillesi heteroseksin salaisuudet?
Kun veronmaksajien rahoilla loisisi joka tapauksessa, niin ihan hyvä sentään, että siirtyy hommaan, jossa ei saa aikaan vahinkoa veronmaksajille. Tuo sälli on niin typerä, etten tajua kuka pässinpää sitä on oikein äänestänyt. En ole siltä ainuttakaan edes etäisesti älykästä (omaperäisestä nyt puhumattakaan) ajatusta kuullut. Heti kun tämä Toivola joutuu puhumaan tai kirjoittamaan vähänkään pitemmästi, alkaa siltä tulla virkkeitä, jotka ovat ristiriidassa sen kanssa, mitä se juuri siinä edellä sanoi/kirjoitti. Tämän olen havainnut kyseisen yksilön kohdalla moneen kertaan. Toisaalta, kai sitä demokratiassa täytyy olla sitten edustaja niillekin raukoille, jotka ovat äo-käyrällä siellä kaikkein heikoimpien ääripäässä...
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:34"]Mun mielestä on esimerkillistä, että joskus se on isä joka jää kotiin hoitamaan lasta kun äiti palaa töihin. Hyvä Jani ja Janin vaimo kun rikotte ennakkoluuloja!
[/quote] Ei sillä ole mitään vaimoa, se on homo.
Mahtaakohan sen lapsi koskaan kysyä äidiltään, miksi tämä ei halunnut olla osa lapsensa elämää. Satunnaiset tapaamiset jne. jakamatta hoitovastuuta on aika moderni ilmiö.
Täys pelle koko jätkä, jos tommosta ees voi mieheksi kutsua. Ärsyttävä tirisijä.
Minusta hieno ele. Jani on muutenkin kuulemani mukaan todella miellyttävä ja mukava ihminen, ystäväni on toimittaja ja aina ylistää miten Janin kanssa on niin mukava jutella - ihana tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:34"]Mun mielestä on esimerkillistä, että joskus se on isä joka jää kotiin hoitamaan lasta kun äiti palaa töihin. Hyvä Jani ja Janin vaimo kun rikotte ennakkoluuloja!
[/quote]
Ikävä rikkoa sun kupla, mutta Jani on homo.
[/quote]
Mutta yhtäläillä homisällä on oikeus jäädä lapsensa kanssa kotiin.
[/quote]
Totta kai on! Viestissä johon vastasin puhuttiin vaan Janin vaimosta :D
[/quote]
Siis juu, en tarkoittanut tuota sinulle vaan lähinnä aloittajalle. Lainasim vähän tyhmästi :D