Mitä plösölle päälle pikkujouluihin?
Jotain juhlavaa pitäisi löytyä. Mitä ihmettä ja mistä?
Kommentit (49)
Miksi hitossa olette noin ilkeitä! Menet vain kauppaan sovittelemaan! Ihan varmasti löytyy vaate, joka imartelee sinun ulkomuotoasi. Suosittelen niitä mekkoja, yhtenäinen linja hoikentaa. Mulle sopii parhaiten kotelomekot, vaikka olenkin pyöreä. Minä olen siirtynyt miltei täysin mekkojen käyttöön arjessakin ja saan paljon kehuja vaatteistani. Jos olet epävarma, ota kaveri mukaan makutuomariksi. Itse löydän minulle parhaiten sopivat vaatteet Kappahlista.
Anteeks mutta mitä vikaa on graafisessa polkassa, joka antaa edes vähän ryhtiä pyöreälle naamalle?
Ap, kerro mitat. Jos oot vaan vähän plösö, voit pukeutua vapaammin kuin tosi paljon plösö.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:30"]
Plösöissä on se hyvä puoli, että tällainen ruma sovinistilassukkakin saa. Naisten tarve olla haluttu on niin ylitsevuotava, että ö-luokan äijän hyväksikäytetyksi tuleminenkin on itsetunnon kohotusta ja ihana naisellisuutta stimuloiva kokemus. Huhhuh.
[/quote]
Ja ruman sovinistilassukan tarve olla haluttu on niin ylitsevuotava, että ö-luokan plösökin kelpaa. Hyvin ansaitsette toisenne, taitaa olla win-win-tilanne. ;)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:33"]
Anteeks mutta mitä vikaa on graafisessa polkassa, joka antaa edes vähän ryhtiä pyöreälle naamalle? Ap, kerro mitat. Jos oot vaan vähän plösö, voit pukeutua vapaammin kuin tosi paljon plösö.
[/quote]
Ei mitään, se vain on niin hassun näköinen, kun melkein kaikilla pyöreillä tädeillä on sellainen. Jännä ristiriita, kun tukkaan on kyllä panostettu, mutta kroppaan ei sitten yhtään. :)
Hahaa, olette kyllä suloista väkeä. Seiskalle tiedoksi, etten todellakaan mene pikkujouluihin miestä iskemään, enkä kollegojen seurassa odota tuntevani itseäni halutuksi prinsessaksi. Ajatus känniääliöstä ja puolikovasta kuulostaa lievästi sanoen vastenmieliseltä. Kiitos 12, tuossa tuli nettikauppoja joita voisin katsastaa. Paras tietty olisi, jos voisin käydä jossain livenä sovittamassa: postirumba ei oikein jaksa innostaa. Olen 37, enkä haluaisi näyttää 57-vuotiaalta: arkena se onnistuu helposti, mutta juhla on jotenkin vaikeampi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:36"]
Plösöissä on se hyvä puoli, että tällainen ruma sovinistilassukkakin saa. Naisten tarve olla haluttu on niin ylitsevuotava, että ö-luokan äijän hyväksikäytetyksi tuleminenkin on itsetunnon kohotusta ja ihana naisellisuutta stimuloiva kokemus. Huhhuh.
[/quote]
Ja ruman sovinistilassukan tarve olla haluttu on niin ylitsevuotava, että ö-luokan plösökin kelpaa. Hyvin ansaitsette toisenne, taitaa olla win-win-tilanne. ;)
[/quote]
Ei minua kiinnosta, haluaako plösö minua vai ei. Kuten useimmat muutkin yhden yön juttuja metsästävät miehet, minä vain tyhjennän kassini ja seuraavat pari viikkoa lesoilen muille äijille, että lol mitä lehmää panin, vittu jouduin pitämään silmät kiinni. Ihmettelen vain, miten ne plösöt alentuvat tuohon rooliin. Mutta hyvä vain meille miehille.
Entä mulle? Olen nippanappa normaalipainoinen, rumasäärinen ja lyhyt. Menen miehen kanssa avecina melko juhlaviin pikkujouluihin, ensn on klassisen musiikin konsertti ja sen jälkeen paikkakunnan parhaassa ravintolassa tavanomaista hienompi jouluillallinen. Pitkä iltapuku? Ei olisi kyllä sellaiselle kovin paljon käyttöä. Hautajaisiin ostettu musta housupuku löytyisi, mutta ei taida oikein sopia?
Jää suosiolla kotiin pilaamasta muiden iltaa. Ei kukaan halua katsella läskejäsi.
Muista ap sitten meikki, se saa olla tummat silmät ja pusuhuulet pikkujoulussa. Jos sulla on aikaa,mene jonnekin isompaan liikkeeseen ja kysy myyjältä apua!
Kerro vähän tarkemmin ap vartalostasi? Siis oletko plösö niinkuin minä, eli ylipainoa max. 10 kg, vai plösö niinkuin suurimman pudottajan kilpailijat ja ylipainoa yli 30 kg? Mikä on ongelmakohtasi? Itselläni on hoikka vyötärö ja isot tissit, joten pyrin korostamaan niitä ja viemään sillä huomion pois huonosta perseestä ja lihavista käsivarsista.
Mulla on hoikat jalat joten hyvin toimii kotelomekko (ei tiukka) ja pitkähkö jakku ohuehkoa kangasta sekä näyttävät kengät ja korut.
olen 168/77,5
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:41"]Entä mulle? Olen nippanappa normaalipainoinen, rumasäärinen ja lyhyt. Menen miehen kanssa avecina melko juhlaviin pikkujouluihin, ensn on klassisen musiikin konsertti ja sen jälkeen paikkakunnan parhaassa ravintolassa tavanomaista hienompi jouluillallinen. Pitkä iltapuku? Ei olisi kyllä sellaiselle kovin paljon käyttöä. Hautajaisiin ostettu musta housupuku löytyisi, mutta ei taida oikein sopia?
[/quote]
jos et pidä sääristäsi, laita se housupuku. Siitä
tulee juhlava näyttävällä puserolla, korkkareilla ja koruilla. Laukku voisi olla kirjekuorimallia ja jotenkin näyttävä sekin. Eikä sitten kaikki sitä mustaa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:47"]
Kerro vähän tarkemmin ap vartalostasi? Siis oletko plösö niinkuin minä, eli ylipainoa max. 10 kg, vai plösö niinkuin suurimman pudottajan kilpailijat ja ylipainoa yli 30 kg? Mikä on ongelmakohtasi? Itselläni on hoikka vyötärö ja isot tissit, joten pyrin korostamaan niitä ja viemään sillä huomion pois huonosta perseestä ja lihavista käsivarsista.
[/quote]
Ei perkele, mikset voisi vaan olla oma rento itsesi ilman, että yrität peitellä jotain? Tämä vituttaa naisissa. Jatkuvaa yrittämistä ja pakko olla sexympi kuin muut naiset. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:36"]
[/quote]
[/quote]
Ei minua kiinnosta, haluaako plösö minua vai ei. Kuten useimmat muutkin yhden yön juttuja metsästävät miehet, minä vain tyhjennän kassini ja seuraavat pari viikkoa lesoilen muille äijille, että lol mitä lehmää panin, vittu jouduin pitämään silmät kiinni. Ihmettelen vain, miten ne plösöt alentuvat tuohon rooliin. Mutta hyvä vain meille miehille.
[/quote]
No mut jos sillä plösöllä on sama tilanne, että panettaa ja sä oot paras minkä sai hoitaan hommat, niin miten siinä kumpikaan alentuu toista enemmän?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:36"] [quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:30"] Plösöissä on se hyvä puoli, että tällainen ruma sovinistilassukkakin saa. Naisten tarve olla haluttu on niin ylitsevuotava, että ö-luokan äijän hyväksikäytetyksi tuleminenkin on itsetunnon kohotusta ja ihana naisellisuutta stimuloiva kokemus. Huhhuh. [/quote] Ja ruman sovinistilassukan tarve olla haluttu on niin ylitsevuotava, että ö-luokan plösökin kelpaa. Hyvin ansaitsette toisenne, taitaa olla win-win-tilanne. ;) [/quote] Ei minua kiinnosta, haluaako plösö minua vai ei. Kuten useimmat muutkin yhden yön juttuja metsästävät miehet, minä vain tyhjennän kassini ja seuraavat pari viikkoa lesoilen muille äijille, että lol mitä lehmää panin, vittu jouduin pitämään silmät kiinni. Ihmettelen vain, miten ne plösöt alentuvat tuohon rooliin. Mutta hyvä vain meille miehille. [/quote] No mut jos sillä plösöllä on sama tilanne, että panettaa ja sä oot paras minkä sai hoitaan hommat, niin miten siinä kumpikaan alentuu toista enemmän?
[/quote]
Sosiaalinen asetelma vain on sellainen, että miehelle tämä on ok Duudsonit-henkinen hullutteluteko, mutta nainen on spermaviemäri. Sorry.
Minä suosittelisin jotain v-aukkoista (ei liian syvä), laskostettua polvipituista mekkoa. Minusta tuo on itseasiassa imartelivin vaihtoehto melkein jokaiselle vartalomallille. Jos on allit, niin kyynärpäihin ulottuvat hihat voisivat olla hyvä vaihtoehto. Väri sellainen, joka sopii itselle. Musta, harmaa ja viininpunainen ainakin tyylikkäät vaihtoehdot. Ei miellään mitään halpaa kirkuvan punaista. Musta läpikuultavat sukkikset, musta pikkulaukku, hillitty meikki ja siistit hiukset. Kukaan ei tämän jälkeen niitä "plösöjä" huomaakaan vaan ainoastaan tyylikkään daamin!
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:20"]
Laita samat mitä hoikkanakin laittaisit, mutta vain isommassa koossa. Joku kiva mekko esimerkiksi. Jos ei löydy kaupoista, niin nettikaupoista löytyy varmasti (Yours, Evans, Dorothy Perkins, Forever 21...) Tai H&M+, sieltäkin löytyy ihan varmasti.
[/quote]
Ei tuo mene ihan yksyhteen... kyllä vartalon malli on aika tärkeä asia, kun miettii pukeutumista. Ei kovin ylipainoisen kannata laittaa mitään vartaloa nuolevaa tyköistuvaa asua, vaikka koko olisikin oikea. Samoin, jos kilot on kerääntyneet vyötärölle, ei kannata laittaa vyötäröä korostavaa mekkoa. Kannattaa valita asu oman vartalon mukaan, eikä yrittää laittaa päälle mitään sellaista, joka toimii hoikalla. Ei välttämättä näytä ollenkaan hyvältä ylipainoisen päällä.