Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Iso nännipiha; hot vai not?

Vierailija
09.11.2014 |

Mitä mieltä olette? Pitääkö nännin olla pieni, sievä ja pinkki, vai onko vähän isompi, rusehtava nännipiha yhtä kuuma?

Kommentit (266)

Vierailija
1/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:30"]

Mulla on pienet, kiinteät rinnat ja suurehkot, tummat nännipihat. Nännitkin on suuret ja nöpöttävät. Miehet ovat vain kehuneet, eikä yksikään suhde ole tyssännyt nännipihoihin. En ole ikinä ajatellut, että minussa olisi jotain "vikaa".

[/quote]

No nuohan on ihanat...M

Vierailija
2/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:42"]

No onpas surkeaa. Tiedänpä olla näyttämättä tissejäni enää yhdellekään miehelle :(

[/quote] Ihanko ne oli miehiä? Kateellisia akkoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pinkit nyppylät ovat esimurrosikäisen tytön nännit... pedofiileja liikkeellä?

Vierailija
5/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovammaisten foorumilla on superterhakkaat tissit mininännipihoilla jokaisella superäitsylillä, onhan ne pillutkin parempia kuin synnyttämättömillä.

HEI haloo naiset. Arvosta tissejäsi, potku perseelle tampioukolle jos ulokkeet ei kelpaa. Toisten nänneistä huolta kantavat voisi vähemmän lepsosti tiirailla niitä tissejä uimahalleilla :)

Vierailija
6/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nännit vaan raskauksien ja imetysten jälkeen viimeistään muuttuu ruskeiksi. Varmaan nyt tulee joku mamma huuteleen, että hälläpä ainakin on pinkit sisäänpäinkääntyneet nännit vielä seitsemän lapsen jälkeenkin, mutta suurimmalla osalla ei ole. Jos sen takia ero tulee, niin semmonen mies joutaa mennäkin.

Vierailija
7/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot vaaleanpunaiset pihat, nänni on pieni, vaaleanpunainen, pehmeä ja lättänä. Nöpöttää vain kylmässä tai räplätessä. Ei kovin nätit tällaisetkaan.

Vierailija
8/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin minäkin, todella masentava ketju joka saa surilliseksi koska omaan myös suuret ruskeat nänninpihat. Siis ne on sitten suuret. Olen ajatellut jo aikaa sitten korjauttaa ne. Haluaisin normaalit pyöreät ja hyvin ryhdikkäät rinnat villalapasen tilalle.

Vierailija
9/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:58"]

Kyllä ne nännit vaan raskauksien ja imetysten jälkeen viimeistään muuttuu ruskeiksi. Varmaan nyt tulee joku mamma huuteleen, että hälläpä ainakin on pinkit sisäänpäinkääntyneet nännit vielä seitsemän lapsen jälkeenkin, mutta suurimmalla osalla ei ole. Jos sen takia ero tulee, niin semmonen mies joutaa mennäkin.

[/quote]

Ero? WTF?

Vierailija
10/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nännit on pinkit, hyvin herkästi nöpöttävät ja isot. Nännipiha on vaaleanpunainen eikä kovin laaja. Ohuet rintsikat ei auta mihinkään, koska nännit nöpöttää niiden läpi. Pitää olla sellainen kova kuppi. 

Vierailija
11/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:58"]Hot?

http://media.tumblr.com/tumblr_m978hepvdY1rp8zbi.jpg
[/quote]

Apua!

Vierailija
12/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Oon aina hävennyt pieniä vaaleita nännejäni. Luulin että ne on liian lapsimaiset.

Vierailija
13/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika isot sillon kun ne ei ole kovina. Vaaleanpunaiset tosin. Vielä ei ainakaan ole miehet haukkuneet, kehuneet vain.

Vierailija
14/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järkyttävää tää ulkonäkökeskeisyys ihmisillä. Että, jos nännitkin on erikoisemmat, niin on niin kauheaa jotta! 

"Onks mulla sun mielestä liian pienet tai liian isot tissit?
Ei silloo välii onko ne liian pienet tai liian isot, kunhan ne on samankokoiset."

Toki jokin piirre, ulkomuoto tai vastaava voi jonkun mielestä olla paremman näköinen, mutta eikö kokonaisuus ratkaise? Ei varmaan ole kenenkään kiva kuvitella olevansa arvoton, kun on sen ja sen näköinen. Ihmisen kauneus mulle tulee esiin jutellessa ja kuullessa millainen se ihminen on. Miten se puhuu vanhemmistaan, kavereistaan, työstään, harrastuksistaan ja toiveistaan.

Siinä ei yks nännipiha merkkaa yhtään mitään! Ihan sama vaikka ei ois nänniä ollenkaan! Ja vaikka kysymys olisikin vain jostain yhden illan säädöstä, niin saako joku orgasmin niitä nänneja katsellessa? Epäilen.

Mulla on manboobsit leikattu ja samassa yhteydessä siirretty nännit ns. oikeille paikoilleen. Itse olen tyytyväinen tuloksiin, mutta lähempi tarkastelu varmasti paljastaa tuon leikkauksen. Jos siihen jonkun into olla mun kanssa kaatuu, niin siitä vaan.

Vierailija
15/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainenkin on mahdollista että on täysin eripariset rinnat, ja nännipihat. Se tuskin on kenenkään mielestä kaunista, mutta senkin kanssa täytyy elää. Ainakin itseni.

Vierailija
16/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen kommentti on tärkeä: niiden kanssa täytyy elää. Muuksi ei voi eikä tarvitse muuttua. Mielestäni säälittävintä olisi juuri jokin nännipihaleikkaus tai värjäys jonkin oletetun hetkellisen ihanteen mukaan. Voisiko sellaista ihmistä ottaa mitenkään tosissaan?

Vierailija
17/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy iso nännipiha tai pieni, eikä tissien koolla ole mitään väliä. Se kuka niitä tissejä kantaa, ainoastaan sillä on merkitystä.

Vierailija
18/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot nännipihat ovat Hot!

Vierailija
19/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tummanruskeat teelautasen kokoiset nännipihat :(

Vierailija
20/266 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihastunut mun tummentuneisiin ja laajentuneisiin nänneihin. 3 lasta. Joo, ja kaikkien ihmetykseksi tänäkin aamuna herätessään miehen piti saada kädet mun rinnoille. Itse en ole koskaan tykännyt rinnoistani, mutta mieheni on aina hullaantunut niistä. Lasten saantien myötä kuppikoko kasvanut parilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän