Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies omi mun untuvapeiton

Vierailija
09.11.2014 |

Hermot menee. Köyhänä ostin untuvapeiton ja mies omi sen. Oon sanonut että käy ostamassa oman peiton tai mä voin käydä ostaa, kunhan antaa rahat mutta mitään oo tapahtunut.

Tuntuu lapselliselta valittaa tästä, mutta vituttaa joka ilta yhtä paljon että mies kääriytyy mun peittoon ja mä joudun nukkuu vanhan paskapeiton alla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritti! Potkin sen joka yö lattialle, niin kauan että ymmärsi olla koskematta mun peittoon!

Vierailija
2/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:12"]Meillä yritti! Potkin sen joka yö lattialle, niin kauan että ymmärsi olla koskematta mun peittoon!
[/quote]

Hyvä idea pistän harkintaan .. en saa unta kun kiukuttaa niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä puolesi nainen!?!!!

Vierailija
5/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tollainen peli vetele sitten edes vähän alusta. Nyt teet miehellesi selväksi, että toisen peittoon ei yksinkertaisesti vaan kosketa. Ja jos asia ei mene perille, niin sitten otat rajummat keinot käyttöön. Seuraavan kerran kun miehesi on omimassa sinun peittoasi itselleen, niin käyt hakemassa keittiön kaapista paistinpannun ja läimäytät häntä ihan kylmästi napakalla iskulla näköön. Oppiipahan tavoille, perkele.

Vierailija
6/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:20"]

No eihän tollainen peli vetele sitten edes vähän alusta. Nyt teet miehellesi selväksi, että toisen peittoon ei yksinkertaisesti vaan kosketa. Ja jos asia ei mene perille, niin sitten otat rajummat keinot käyttöön. Seuraavan kerran kun miehesi on omimassa sinun peittoasi itselleen, niin käyt hakemassa keittiön kaapista paistinpannun ja läimäytät häntä ihan kylmästi napakalla iskulla näköön. Oppiipahan tavoille, perkele.

[/quote]

Kauheen väkivaltaisia nykyajan naiset on, uskalla enää mennä nukkumaankaan.

Vierailija
7/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:20"]

[/quote]

Seuraavaksi avioero ja syyte pahoinpitelystä.

Vierailija
8/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Mitä vielä. Tuomarit ja kaikki ymmärtää, ettei peittoa viedä. Joutuu mies maksamaan kipukorvauksia jokaisesta untuvapeitottomasta yöstä.

Vierailija
9/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:43"]

8: Mitä vielä. Tuomarit ja kaikki ymmärtää, ettei peittoa viedä. Joutuu mies maksamaan kipukorvauksia jokaisesta untuvapeitottomasta yöstä.

[/quote]

Ymmärrän, kyse ei ole mistään leikin asiasta jos mies vie naisen untuvapeiton.

Vierailija
10/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käärii kaikki peitot aina jalkojensa väliin ja nukkuu se möykkykasa jalkojen välissä. Eikö tuo vasta ole ryöväystä? Ei riitä että pöllii peitot, mutta ei edes käytä niitä!? Wtf!

Vierailija
11/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parisuhteessa muutenkin eletä samantasoista elämää, eli nukutaan molemmat sen yhden untuvapeiton alla, kunnes on varaa hankkia vaikka osamaksulla toinenkin.