Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista työtä teette te jotka ette kestä ilkeitä ihmisiä?

Vierailija
08.11.2014 |

Täällä yksi erityisherkkä ja epäsosiaalinen paniikkihäiriöinen miettii, mihin työhön kannattaisi opiskella, mikä olisi mahdollisimman vähän stressaava ja missä ei tarvisi olla tekemisissä ilkeitten työkavereitten kanssa? :( Toivon asiallisia vastauksia muilta vastaavanlaisilta ihmisiltä. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen palstalla toistuvaa lähihoitajien loputonta mollaamista.

Heikkokuntoisilla vanhemmillani käy kotihoidosta päivittäin kolme hoitajaa. Kaikki hoitajat ovat olleet ystävällisiä, miellyttäviä, kohteliaita ja mukavia. He suhtautuivat potilaisiinsa lämpimästi ja auttavaisesti.

Olin syövän vuoksi sairaalassa hoidettavana viiden viikon ajan. Kaikki hoitajat olivat mukavia, olivatpa he sairaanhoitajia tai lähihoitajia.

Mikäli jollain tai ilmeisesti useammalla palstalaisella riittää jatkuvasti ongelmia "huonojen" lähihoitajien kanssa, niin olisikohan syytä katsoa välillä peiliin? Voisiko syynä olla omat käytöstavat ja toisten ikävä kohtelu?

Vierailija
82/83 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt lähihoitajia mollattiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILKEITÄ IHMISIÄ ON JOKA PAIKASSA

Olen tehnyt aina työkseni hoitotyötä eri aloilla ja eri paikoissa. Aina on ollut ilkeitä ihmisiä ja tulee olemaan. Päiväkoti oli kamalin. Olin silloin nuori ja lapseton. En osannut tehdä mitään oikein lasten kanssa ja en hänen mielestään edes tehnyt mitään. Teki minusta koko ajan valituksia johtajalle. Sitten haukkui minua, että hänellä jo minun ikäisenä oli lapsi jne. Aivan kamala ihminen. Minä touhusin lasten kanssa enemmän kuin hän ja keksin kaikenlaista. Oliko kateellinen, kun ei itse jaksanut olla kovin ahkera lasten kanssa. Eräässä toisessa työpaikassa eräs vanhempi ja kamala hänkin, haukkui minua koko ajan, että en osaa ohdata oikein vanhuksia. Näytti mallia, että miten kohdataan. pani oman lihavan päänsä ihan lähelle vanhuksia ja tupakalle haisevan suunsa leperteli ja silitteli kasvoista. Minä kohtelin kuulemma kylmästi. Yhdessä paikassa minua haukuttiin, että olen liian hiljainen, kun kahvitauoilla en puhu juuri mitään. En halua töissä kertoa omia asioitani. Sitten kun kuulivat, että olin mennyt naimisiin, niin sanoi yksi, että ei taida kovin ruusuista teidän avioliitosta tulla, kun et edes koskaan puhu miehestäsi mitään. Kamalia ihmisiä! Kaikenlaista on sattunut. Nykyään tuntuu, että olen niin kova, että vaikka kirveellä iskettäisiin päähän, en välittäisi. Yhdessä työpaikassa katsoin kahvitauolla lehteä, jossa oli jonkun missin kuva ja sanoin vieruskaverilleni, että katso miten kaunis. Hän käänsi asian niin, että olin pilkannut häntä rumaksi. Oli kertonut sen muille niin ja alkoivat porukalla haukkumaan minua rumannäköiseksi ja toivat eteeni lehdistä kauniita malleja. Aivan käsittämätöntä! Töitä on kuitenkin tehtävä. Kun saan lottovoiton, niin ostan luxuslukaalin jostakin korvesta ja alan erakoksi. Hankin sinne omat uima-altaat ja kuntosalit jne. Ei tarvi enään olla ihmisten kanssa missään tekemisissä edes harrastustenkaan vuoski, kun kotona on kaikki pelit ja vehkeet. Olen niin totaalisesti kyllästynyt ihmisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä