Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme sekopäitä!!

Vierailija
02.12.2014 |

Eli siis olen 18-vuotias nuori nainen ja 2 ja puolen vuoden onnellinen seurustelusuhde takana. Noh minuun otti tuossa jokunen päivä sitten yöllä facebookin kautta yhteyttä joku minulle ennestään tuntematon mieshenkilö. Huomasin, että tasan 1 yhteinen kaveri, jonka kautta minut ilmeisesti pongannut. Tuli juttelemaan ihan niitä näitä, kysyi kuulumisia jne. Ihan normaalisti kuulemma aikansa kuluksi, kun huomasi, että samoja bändejä tykkäyslistalla ja päätyi stalkkaamaan profiiliani kuulemma, koska olin niin kaunis ilmestys hänen mielestään. Kiitin kohteliaisuudesta ja hän kysyi saisiko jutella minulle, kun ei oikein untakaan saanut vai häiritseekö, että hän on 32 vuotias. Sanoin, että no kyllä minulle juttelemaan saa aina normaalisti tulla, jos haluaa. Juttelimme niitä näitä ja menin nukkumaan. No seuraavana iltana mies otti taas yhteyttä ja kyseli kuulumisia jne. Vastailin ja en pitänyt jutustelua nitenkään erikoisena. Oikeastaan se oli minulle samantekevää, koska enhän edes miestä mitenkään tuntenut. Mutta sitten se alkoi muuttua hänen puolestaan pelkäksi kyselemiseksi. Kysyi mm. Missä asun (Vastasin ympärpyöreästi) jolloin hän halusi tarkkaa sijaintia. Tähän vastasin, että ei hän tee sillä tiedolla yhtään mitään ja puhelinnumero kysymykseen tokaisin, että eipä ole tapana jaella numeroani ympäri nettiä. Sitten hän kysyi viikonloppu suunnitelmistani ja tokaisin, että jotain hauskaa poikaystäväni kanssa. Siihen hän, että "Ai sinulla on sellainen, onnitteluni. Olisi ollut vain kiva hengilla joskus vai?" Sanoin, että eipä ole koskaan ollut aikomustakaan lähteä tapaamaan nettirandomeita. Jutustelu jäi taas siihen. Hetkeksi. En saanut unta ja hän tuli aamuyöstä takaisin jutulle. Tässä kohtaa kaikki meni yli ymmärryksen. Mies alkoi pommittamaan yhtäkkiä minua kauhean pitkillä useilla imelillä viesteillä, joissa kertoi kuinka ihana ihminen olen. Vastasin vain huvittuneena, että eihän hän edes tunne minua. Sitten hän alkoi inttämään tutustumisesta ja sanoin, että saahan minuun tutustua ihan ystävämielessä johon hän vastasi: "No eihän sitä koskaan tiedä mihin tämä vie kultaseni". Kysyin häneltä, että mitä hän sillä tarkoitti ja mikä *kultaseni*. Sitten mies aloitti:"Kun minä olen niin rakastunut sinuun oi ihana enkelini kulta rakas. Veit sydämeni ensihetkestä lähtien. Sinä olet minun pelastava enkelini oi kaunis ihana suloisuus päivieni valo. Olet saanut minut täysin pauloihisi, kuinka sait tämän aikaan rakkaani?". Tässä vaiheessa ajattelin, että mitähän helvettiä nyt taas ja kysyin, että miten hän voi rakastaa muka minua, kun ei minua mitenkään tunne, aloimme vasta viime yönä juttelemaan ja, että tämämenee nyt jo yli ja, että olen onnellisesti suhteessa. Hän siihen: "Tämä on jo suorastaan vittuilua muita kohtaan, ettei kukaan voi aloittaa tutustumaan sinuun seurustelumielessä! Et saa seurustella" Tähän minä huvittuneena, että mitä minun suhdeasiani muille kuuluu paskanvertaa.....varsinkaan tuntemattomille:D Mies ei antanut olla ja hänen juttunsa kävi aina vain omituisemmaksi:"Mutta minä taistelen sinusta kultaseni! Odotan vaikka maailman loppuun asti! En luovu sinusta helpolla, taistelen viimeiseen hengen vetoon! Lopussa nähdään kumpi on voittaja: Minä vai poikaystäväsi! Häviäjä on se kumpi jää maahan makaamaan!" Tämä alkoi olla jo jotenkin pelottavaa ja sairasta ja pyysin häneltä, että antaa vain olla ja, että tämä ei johda mihinkään. Mutta nyt viimeisien päivien ajan hänen juttunsa ovat olleet tätä luokkaa: "En ikinä anna olla! Sinä olet vain minun!", "Rakastunut olen sinuun, tule vaimokseni kultaseni, vien sinut vaikka maailman ääriin!", "Otan, vaikka luodin päähäni puolestasi! OLEN TOSISSANI! Olet minulle se oikea, se puuttuva pala, nyt löysin sen, sinut kultaseni, enkä anna olla, sinä olet minua varten, tiedän sen rakkaimpani ihanuus" Olen pyytänyt lopettamaan, mutta nyt hän on sanonut kuinka etsii minut käsiinsä ja vie kauas pois, jonnekkin missä oleme vain me kaksi. Ja, että en ylläty, jos hän saapuu oven taakseni, sillä hän tulee vain rakkaansa eli minun luo ymsyms. Estänkö vain vai pitäisikö olla huolissaan?? Pelottavaa kieltämättä. Ei näistä tiedä, vaikka saisikin urkittua osoitteeni yms tietoonsa. Ihme sekopäitä, jotka eivät ymmärrä sanan "Ei" merkitystä!!!!! Teille käynyt vastaavaa?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tietyssä mittakaavassa huomio joltakin vanhemmalta mieheltä voi imarrella, mutta... Se voi olla  ja vaikuttaa olevan täysi kaheli. Kun kasvat vielä pari vuotta osaat todellakin jo arvioida mikä on ihan normaalia, mikä ei ja mikä täysin kahelia. Veikkaan että setämies on kaivanut sun kokonimellä samannimisten naisihmisten osotteet maistraatista jo. Sieltähän saa kotiosoitteen, jos sitä ei ole erikseen hakenut piiilotettavaksi juuri tällasten stalkkereiden takia. Otat siitä kaikki tiedot ylös nyt etkä hävitä sen viestejä jne ja sitten blokkaat koko hirviön ja rukoilet, että se ei tule sun oven taakse.

Lähes ppikkeuksetta kaikenlainen vastaaminen mitä oot sen viesteihin harjoittanut niin se on ottanut ojossa vastaan... Kiertely ja nuivana olo ei merkitse mitään. Ei yh tään mi tään. Jokainen vastaus on sille kutsu. 

Vierailija
2/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi julki, loput hoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä että syötät sekopäätä koko ajan

Vierailija
4/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä stalkkerille estot päälle, niin ei pääse viestittelemään sinulle sekavia. Voit tietenkin tehdä siitä rikosilmoituksen ja ilmiantaa Facebookissa. Mutta älä nyt tyttö hyvä mene enää vastailemaan tuollaiselle sekopäälle. Missä sinun itsesuojeluvaistosi oikein on?

Ja, ei minulle ei tapahdu näin. Minulle voi Facessa lähettää viestejä ainoastaan kaverit. En tunne tarvetta viestitellä kenenkään tuntemattoman kanssa. 

Vierailija
5/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nämä ap:n kaltaiset teinit jotenkin sairaalla tavalla haluaa tulla huomioiduksi avoimilla profiileillaan hinkit kivasti tyrkyllä.

Öitä

Vierailija
6/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista se kavereista.

Vierailija
7/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, ei tuollaisten kanssa pidä jatkaa juttua, älä vastaile sille mitään!!!

Vierailija
8/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista. Nyt oikeasti loppu tohon touhuun. Annat sille korkeintaan kerran pimperoa ja sitten ignoreen koko sekopää täysin.

Vierailija
9/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, sää puhut minusta täälläkin. Tuo vain julki suhteemme, koko maailma saa tietää.

vitsi vitsi. En kiusaa enempää.

Egosi sai mitä halusi. Opi siitä ja älä enää anna egosi hallita. 

Vierailija
10/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10^ LOL aika julmaa :D vai...eikaise tyttö oikesti ole tietosesti suututtamassa kuumottavaa stalkkeria?!